En ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Toen ze in Iran was?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Als Brian er uit moet, mogen ze wel een legertje neerzetten, die gaat door het lint!
sorry , heb ik dan zeker ergens anders naar gekekenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag alleen een kinderachtige discussie waarin vooral Amanda en Natasia niet even het verhaal van Eric af konden wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |