En ze gaat dus echt de hele dag zo doorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
"holbewoner"
ze gaat echt, ECHT te ver hoor... DGK_REDACTIE kom op zeg, ik wordt hier echt niet vrolijker van...
... je hebt helemaal gelijk. Maar er mag steeds meer, knijpen, stoelen onder iemand vandaan trekken, kopstootjes uitdelen, in kasten rommelen en kleding uit het raam gooien. BANJ mag daar steeds meer lijkt het.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je mag niet aan persoonlijke spullen zitten toch?
heb jij die filmpjes gezien, hoe hij tekeer ging over die liefdestrap van Nena, terwijl wat hij flikt 10 keer erger is.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).
En ik ben overigens man en hetero dus ook die breezervlieger gaat niet op in mijn geval![]()
Brian niet slecht, hij hoeft toch geen meter bij mijn docher in de buurt te komen, al is ze pas 8. Hij is wel zo achterbaks, grof, lomp, en zijn handjes zitten los. Loverboy eerste klas, type wat meisjes doet weeglopen thuis en zijn handen wast in onschuld.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).
En ik ben overigens man en hetero dus ook die breezervlieger gaat niet op in mijn geval![]()
Briljant dit..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Eric wil aangifte doen wegens discriminatie. Hij belt met een ander politiebureau omdat Eemnes is gesloten.
Ja, als je denkt dat degenen die het hardst gillen en het vaakst de meest grove scheldwoorden gebruiken winnaars zijn...tja...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
Daar had Brian meer recht toe, met dat schilderij en zijn constante verwensingen richting zijn Antilliaans zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Eric wil aangifte doen wegens discriminatie. Hij belt met een ander politiebureau omdat Eemnes is gesloten.
Conclusie de Redactie doet er nix aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef proh het volgende:
hij belt de politie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |