achter geeft hem toestemming om te bellen. Dit komt ook in het nieuws en dus weer extra aandacht. Briljant uitgedacht dit.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar waarom grijpt achter niet in?
Ik ook niet :Squote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Napster het volgende:
Snap niet dat de redactie er niks van zegt
Nogal walgelijk. Naja, je kan het haar niet kwalijk nemen. Haar IQ is namelijk niet hoger dan die van een straattegel.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Amanda, wat een xxxwijf!
Ze zijn allemaal niet wijs. Wat een getreiter weer.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Borga het volgende:
Errrrric is echt niet wijs
Aloholverbodje?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:19 schreef Marelle het volgende:
Nou DGK redactie tijd dat er ingegrepen wordt, wat Amandel doet kan ECHT niet, nou ik wacht af, als dit niet genoeg is!!!!! Super bezopen is Amandel ook nog eens en dat mag allemaal, dit slaat helemaal nergens meer op, ze weet van geen ophouden![]()
Schakel even de politie in over deze vorm van geestelijke mishandeling van een medemens!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef kissa het volgende:
Hou me ten goede: als iemand die hondjes iets aandoet dan schakel ik de Dierenbescherming in![]()
Exact dan is die dronken trol meteen over de zeikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Clank het volgende:
Nou.. verstoppen die honden.. ze heeft ze nu niet in de gaten,
Amanda heeft maar één hersencel en door de drank is die ook nog is verdoofd.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Amanda, wat een xxxxrwijf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |