Ja joh, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op zondag 15 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar als je zeikt over andermans brief in een topic dat bedoeld is om te zeiken over andermans foutjes mag ik best eens op de splinter in andermans oog wijzen.
Ik vind dat er een groot verschil is tussen een forumpost en een officiële brief. Die laatste had ik nog een keer overgelezen om te zorgen dat er geen fouten in bleven staan.quote:Op zondag 15 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar als je zeikt over andermans brief in een topic dat bedoeld is om te zeiken over andermans foutjes mag ik best eens op de splinter in andermans oog wijzen.

quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik wel kaartjes heb kunnen krijgen, veel vrienden van mij echter niet!!
Belachelijk is de manier waarop de verkoop is verlopen. De verkoop begon vandaag om 18:00 en kaarten zouden alleen tekoop zijn via ticketonline.nl.
Zoals elke mogool naar het kunnen gaan lag de site rond dat tijdstip dan ook helemaal plat. Toen de site 2 uur later wel weer redelijk te bereiken was kwam het nieuwsbericht dat de kaarten al uitverkocht waren... (vorig jaar duurde het 5 dagen).
Het ergste van allemaal is nog dat je overal op markplaats nu kaarten van defqon te koop ziet staan voor belachelijke prijzen!!
Ik hoop dan ook dat al deze mensen morgen niet meer wakker worden!![]()
Die.quote:Op zondag 15 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zelfs nadat haar door meerdere mensen gezegd is dat het column is, blijft ze het fout schrijven
Waar blijft ze trouwens, normaal zit ze op de uitkijk te wachten tot ze hier weer gequote wordt...![]()
Hij bedoelt hier volgens mij dat hij die mensen even wil aanspreken, ze wat vragen. Ik vind het er iig apart uit zienquote:Op zondag 15 april 2007 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, vandaag weer even wat mensen aankaarten die betrokken zijn bij de LL organisatie. Wees geduldig
TrouweNNNNNNNNNNNNNNNNNs, die column hebben we niet gezien. Kun je 'm hier even posten misschien?quote:Op zondag 15 april 2007 10:10 schreef Viswijfje het volgende:
nee hoor, ik let er nu op!
hebben jullie de columN zelf wel gezien trouwes?
On-verboden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:28 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
... zodat je de deur eruit kan knallen als ie met geen mogelijkheid meer open wil en je net enorm hebt lopen scheyten, zoals mij overkwam vandaag...![]()
Dan maar een paar splinters in je lijf, maar alles beter dan die lúcht! (En nee, spuitbusgeur zakt na een minuut naar beneden, maar poeplucht gaat juist omhoog of zoiets)
Misschien had ik zelfs liever splinters als die half-ontzette schouder en die ontwrichte pleedeur waar ik nu mee zit![]()
(En ja, ik was alleen thuis vandaag)
Dus, mijn klacht: GERICHTE SPRINGLADINGEN MOETEN ON-VERBODEN WORDEN! (en ze moeten nou eens een goeie luchtverfrisser uitvinden.)
quote:quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:
Dubbel denken!
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?
Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!
Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch dubbel denken??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Ja, ik kan gewoon niet geloven dat er écht iemand is die zo schrijft en zo denkt enzoquote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu weet ik het zeker, Viswijfje is één of andere trieste kloon...
quote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef Foo_niks het volgende:
Oja eerst SMS je ze de k*nker,daarna een email om drie uur waar de honden geen brood van lusten en dan gaan we nu met beide het voorval evalueren .
Goede uitgangspositie lekker rationeel gehandeld ,top.
Interpunctie is een vak apart...quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef Foo_niks het volgende:
Draaiboek,dat klinkt als herhaling op herhaling .
Wanneer dat het geval is moet TS zich toch echt te rade waarom zulke ongelukkige gebeurtnissen altijd hem overkomen.
ik ga er nog aan verbeteren met de man van de fp en dan staat ie straks als een huis hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon niet geloven dat er écht iemand is die zo schrijft en zo denkt enzo
ik ga er nog aan verbeteren met de man van de fp en dan staat ie straks als een huis hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon niet geloven dat er écht iemand is die zo schrijft en zo denkt enzo
De foutjes vallen wel mee?quote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
ik ga er nog aan verbeteren met de man van de fp en dan staat ie straks als een huis hoor!![]()
als je het er niet mee eens bent is dat wat anders maar de foutjes vallen wel mee![]()
Pssst, je hebt een 'de' te veel. Snel, verander het voordat Floripas weer langs komt!quote:Op zondag 15 april 2007 10:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De foutjes vallen wel mee?
[afbeelding]
Ik tel zo op 't oog 13 spelfouten, om over de de woordkeuze en syntax nog maar te zwijgen...
Uh-huh, daarom mag je ook zoveel spelfouten maken? Omdat het jouw stuk is?quote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Viswijfje het volgende:
de woordkeuze is aan mij want ik schrijf het toch??
Nauwkeurig in plaats van kieskeurig vind ik best origineel hoorquote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kunnen mensen hier zich wat minder persoonlijk op iemand richten, en weer gewoon originele taal- en/of spelfouten posten!!
Vind ik niet. Ik weet niet precies de officiële defenitie is, maar volgens mij is 'kieskeurig' een (negatieve) vorm van nauwkeurigheid.quote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nauwkeurig in plaats van kieskeurig vind ik best origineel hoor![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik had al wat info opgezogd.
quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
Sorry, maar wat een gezeik. Ik open Taal- en spelfouten van veelplegers juist om te zorgen dat Originele taal- en spelfouten #13 niet ondergesneeuwd raakt met steeds dezelfde mensen. Ik had iemand nodig als voorbeeld in de OP, Viswijfje lag voor de hand om dat ik daar niet voor hoefde te zoeken. Het is helemaal niet bedoelt om mensen een waardeoordeel aan hun broek te hangen, het is bedoelt om vele fouten van dezelfde users te kunnen clusteren. Ik kan gemiddeld elk topic doorspitten om nog een hele hoop andere users die veel fouten maken te vinden. Waarom zou je dat niet mogen verzamelen? Waarom zijn originele taal- een spelfouten geoorloofd vermaak, maar mag je mensen niet wijzen op hun fouten, zodat ze er misschien nog iets van leren?
Ik dacht op deze manier Originele taal- en spelfouten #13 schoon te houden, maar mensen toch de kans te bieden wat vaker dezelfde users te plaatsen, zonder dat het vermoeiend wordt. Sue me. Maar je classificering van mijn topic is onjuist, je had ook kunnen vragen of ik iemand anders in de OP wilde zetten dan Viswijfje. Het is zeker niet bedoeld om mensen voor gek te zetten of af te zeiken. Het is precies hetzelfde vermaak als in Originele taal- en spelfouten #13 maar dan wél vaker met dezelfde users.
The name is Bont, James Bontquote:Op zondag 15 april 2007 10:25 schreef dvdk het volgende:
bv. stel zo'n vieze dierenactivist gooit een blik rode verf op m'n bondjas, dan kan je hem ook voor de rechter dagen.
quote:Op zondag 15 april 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een grachtengordelinteeld trendy ik hoor er ook bij figuur bent dan doe je dat.
Die is erg goed thuis in de papierwinkelquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef McReal het volgende:
even een update :
Ik had inmiddels ook een advocaat ingeschakeld (rechtsbijstandverzekering) en die had de stukken doorgenomen en vertelde mij dat ik heel weinig kans van slagen had ondanks dat ik zelfs in de OR zat .
Het enige verschil is dat het CWI geen uitspraak mag doen maar de kartonrechter
Ok die moest ik drie keer lezen voordat ik hem überhaupt snapte!quote:
*Trekt zweepjes uit de kast*quote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Pssst, je hebt een 'de' te veel. Snel, verander het voordat Floripas weer langs komt!
Me dunkt dat "het topic" onzijdig is.quote:Op zondag 15 april 2007 08:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
"Nee, maar als je zeikt over andermans brief in een topic dat bedoeld is om te zeiken over andermans foutjes mag ik best eens op de splinter in andermans oog wijzen."
Die.
Het is "de topic".quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef Floripas het volgende:
Me dunkt dat "het topic" onzijdig is.
quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
quote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef oor het volgende:
[..]
pshygologische mensen worden toch ook geholpen? waarom een transexueel niet?
Verdraaid. Volgens het Groene Boekje kan het allebei. Ik had echt gezworen dat "de topic" niet kon.quote:
Me dunkt dat we elkaar niet meer zo hoeven te wijzen op splinters in ogen in deze topic?quote:Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
Verdraaid. Volgens het Groene Boekje kan het allebei. Ik had echt gezworen dat "de topic" niet kon.
Nee hoor, het was allemaal in goede zin. Maar ik vind het alleraardigst dat mensen die anderen graag wijzen op spelfouten zelf de prikkels opzetten als waren ze stekelbaarsjes die hun nest verdedigen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Me dunkt dat we elkaar niet meer zo hoeven te wijzen op splinters in ogen in deze topic?
Mekkeblaat!quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Zyggie het volgende:
Goede berichtgeving om je beeld nog subjectiever te schapen.
Jawel hoor, er is er laatst nog een verzopen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik las eerst de eerste twee woorden in het Duits: Ach, gut, na ja, voll toll!quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef RZero het volgende:
Ach gut WW2 wordt er weer bij gehaald.
Lutser.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het zijn toch veel donkere kleuren die de plank slaan
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef UncleSam het volgende:
* He wat ben je sagereinig?
- Ik ben helemaal niet sagereinig!
* Ja zie je wel, kijk dan hoe je reageert.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef Aneurism het volgende:
Een pof op ze oge is het minimale..
En dan laat ik de interpunctie (of het gebrek daaraan) en vreemde constructies maar even zitten. Wel knap voor iemand die college volgt.quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Stampurtjuh het volgende:
Het zit zo ik volg college en bij mij in de klas zit er een mede studente (deze noemen we voor het gemak I.) die ik al vanaf het begin van de studie wel leuk vindt.
Na een tijdje heb ik dit ook aan haar durfen te vertellen, hierbij vemelde zij gelijk dat ze nog meerdere jongens achter haar aan had zitten.
Geen probleem op dat moment ik zou immers wel zien hoe het zou lopen.
Maar na verloop van tijd koos ze volgens haar eigen zeggen voor die ene jongen laten we hem voor het gemak M. noemen.
Goed I. en ik daten wat om elkaar wat beter te leren kennen, waarbij ik geheel vrijblijvend vanuit mijn kant dus aanbiedt om deze dagjes uit te betalen omdat zij erg krap bij kas zit.
Ondertussen staat M. nog op het toneel en deze ziet ze ook geregeld toch komt ze bij mij klagen dat hij alleen maar thuis met haar voor de televisie wilt hangen.
En dat ze behoefte heeft aan iemand met wie ze wat meer kon ondernemen ik vertelde haar hierop dat ze dan mischien toch de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Echter tijdens eerdere gesprekken die we hebben gehad gaf ze aan toch niet zo zeker te zijn van haar keuze en zei ze niet te weten wat ze nou precies wilt.
Vandaag echter brak de bom los bij mij en ik heb verteld dat ik hier totaal niets meer om geef en dat ik het gewoon zat ben dat zij geen keuze kan maken in wat zij nou eigenlijk wilt.
Ik koos dus voor mijzelf op dat moment, hierop raakte ze erg verontwaardigd en zei ze dat ik toch wel te ver ging in mijn bewoordingen.
Ach jah morgen wordt weer eens een fijn dagje aangezien we elkaar morgen weer zien maar geen woord meer met elkaar wisselen.
Is het zo gek dat iemand nou gewoon duidelijkheid wilt, ik stond toch enigzins verbaast toen ze zo verontwaardigt reageerde namelijk.
Het is toch iemand zijn goed recht om een ander aan de kant te schuiven als hij/zij genoeg heeft van iemand zijn houding ten opzichte van het niet kunnen maken van keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |