abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48364239
Het zit zo ik volg college en bij mij in de klas zit er een mede studente (deze noemen we voor het gemak I.) die ik al vanaf het begin van de studie wel leuk vindt.
Na een tijdje heb ik dit ook aan haar durfen te vertellen, hierbij vemelde zij gelijk dat ze nog meerdere jongens achter haar aan had zitten.
Geen probleem op dat moment ik zou immers wel zien hoe het zou lopen.
Maar na verloop van tijd koos ze volgens haar eigen zeggen voor die ene jongen laten we hem voor het gemak M. noemen.
Goed I. en ik daten wat om elkaar wat beter te leren kennen, waarbij ik geheel vrijblijvend vanuit mijn kant dus aanbiedt om deze dagjes uit te betalen omdat zij erg krap bij kas zit.
Ondertussen staat M. nog op het toneel en deze ziet ze ook geregeld toch komt ze bij mij klagen dat hij alleen maar thuis met haar voor de televisie wilt hangen.
En dat ze behoefte heeft aan iemand met wie ze wat meer kon ondernemen ik vertelde haar hierop dat ze dan mischien toch de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Echter tijdens eerdere gesprekken die we hebben gehad gaf ze aan toch niet zo zeker te zijn van haar keuze en zei ze niet te weten wat ze nou precies wilt.
Vandaag echter brak de bom los bij mij en ik heb verteld dat ik hier totaal niets meer om geef en dat ik het gewoon zat ben dat zij geen keuze kan maken in wat zij nou eigenlijk wilt.
Ik koos dus voor mijzelf op dat moment, hierop raakte ze erg verontwaardigd en zei ze dat ik toch wel te ver ging in mijn bewoordingen.
Ach jah morgen wordt weer eens een fijn dagje aangezien we elkaar morgen weer zien maar geen woord meer met elkaar wisselen.

Is het zo gek dat iemand nou gewoon duidelijkheid wilt, ik stond toch enigzins verbaast toen ze zo verontwaardigt reageerde namelijk.
Het is toch iemand zijn goed recht om een ander aan de kant te schuiven als hij/zij genoeg heeft van iemand zijn houding ten opzichte van het niet kunnen maken van keuzes.
life is like a present you never know what is in it
pi_48364555
Je hebt groot gelijk.
Ze baalt gewoon omdat ze nu geen gratis uitstapjes meer heeft.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48364572
Ja, maar je hebt toch verder niets met haar?
pi_48364707
Duidelijkheid is het handigste en die geef je haar
pi_48364808
Waar volg jij college?
sub/
  zondag 15 april 2007 @ 22:57:57 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48364812
Je studeert zeker geen Nederlands?

Anyway, je vertelt ook dat je haar vrijblijvend mee uit hebt genomen. Dan is het niet aan jou om duidelijkheid/een keuze van haar te verlangen lijkt me. Je wordt gewoon behandeld door haar naar gelang jij je hebt opgesteld (als 'n deurmat).
  zondag 15 april 2007 @ 23:05:42 #7
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_48365187
Wel goed van die andere kerel dat hij WEL seks met haar heeft zonder dat hij maar 1 cent hoeft uit te geven Terwijl jij ...
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_48365201
Ze wil je vanaf het begin al niet en maakt wel lekker gebruik van jouw gratis entertainment. Duidelijk toch?
And now for something completely different.
pi_48365299
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Aventura het volgende:
Je studeert zeker geen Nederlands?

Anyway, je vertelt ook dat je haar vrijblijvend mee uit hebt genomen. Dan is het niet aan jou om duidelijkheid/een keuze van haar te verlangen lijkt me. Je wordt gewoon behandeld door haar naar gelang jij je hebt opgesteld (als 'n deurmat).
Inderdaad TS. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je nu verontwaardigd bent over haar houding, zegt meer over jou. Ik vond het trouwens ook wel heel 'meegaand' van je om met haar te beginnen over dat zij misschien wel de verkeerde keuze gemaakt heeft. In hoeverre ben jij gek van haar, als jij haar leven eigenlijk liever gewoon naar jezelf toetrekt?
pi_48365340
ten eerste is me nederlands niet perfect nee , maar zijn jullie allemaal dan zo perfect? ik dacht het niet
en die gozer heeft geen sex met haar zover ik weet...
ze klaagt alleen over hem dat hij nooit eens ergens heen wilt omdat het geld kost...
en jah ik heb me opgesteld als een deurmat maar uiteindelijk ben ik ook de persoon die voor mijzel opkwam en waar zij dus boos om is geworden
pi_48365341
dubbelpost verwijderd
pi_48365449
Ach nee man, jij trekt het gewoon naar jezelf toe en dat pikt ze niet. Waarom zou je je nog druk maken over wat zij vindt, als je eigenlijk diep in je hart wel weet dat jij haar minder doet dan zij jou?
pi_48365509
en ik gaf alleen aan met dat zij mischien de verkeerde keuze heeft gemaakt wat betreft het type jongen.
Buiten mij waren er nog 2 anderen die wat actiever zijn dan alleen thuis zitten....
pi_48365674
Ik ga van mezelf uit. Ik zou dus nooit achter een meisje aangaan die aangeeft dat ze meerdere jongens achter zich aan heeft. Dat is voor mij al een no-go.
pi_48365766
noujah ik heb altijd zoiets van niet geschoten is altijd mis, maar goed in dit geval was het dus mis
pi_48366280
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze baalt gewoon omdat ze nu geen gratis uitstapjes meer heeft.

Wanneer ik iemand leuk zou vinden, en die persoon aan kwam zetten met: "er zitten meer vrouwen/mannen achter me aan", zou ik daar enorm op afknappen
Beetje zelfingenomen, niet?

Vervolgens kiest ze voor iemand anders, maar gaat ze nog wel dagjes weg die jij' vervolgens mag betalen

Het woord "profiteur" kwam meteen in me op toen ik dit las
pi_48366497
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Stampurtjuh het volgende:
noujah ik heb altijd zoiets van niet geschoten is altijd mis, maar goed in dit geval was het dus mis
Met de info die ik nou zojuist las, concludeer ik dat jij die dame heel leuk vind. Je noemt jezelf dan wel de deurmat, maar ik vind het goed dat je dat doet om aan haar te laten zien dat je meer (wilt zijn) bent dan een goede vriend!

Hoe dan ook, je reactie is vanuit jouw oogpunt "gerechtvaardigd" maar aan haar reactie te horen had zij dit niet verwacht van jou. Dat wil dus zeggen dat ze je steeds beter leert kennen.

Al met al lijkt het me vanuit jouw kant gezien gewoon het beste om excuses aan te bieden en te zeggen dat je gewoon eventjes uit je vel sprong en dat je het wil vergeven en vergeten. Als zij dit accepteerd is dit mooi en dan kan je verder met haar praten. Probeer vanaf daar ook haar eens een mening te geven over dingen die jij meemaakt of iets dergelijks. Zij krijgt hoogte van jou, en jij ook meer van haar!
Dit soort dingen hebben tijd nodig, maar ik kan je vertellen, als je echt van L. houdt, dan moet je ervoor gaan!

Conclusie: Leg je er niet bij neer, maak het goed en wie weet

Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
  zondag 15 april 2007 @ 23:43:23 #18
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_48366846
Van die wijven die alarmbellen in je laten afgaan die moet je gewoon negeren.

Straks ben je overal goed voor, trakteren, leuke dagjes maar mag die andere inderdaad in d'r doos roeren zonder te dokken. In feite ben jij dan ook genaaid maar op een andere manier.

Goed gedaan gozer, er zijn meiden die het wel verdienen, je moet ze alleen tegenkomen.
pi_48371599
Ik weet niet zeker of ik het nou helemaal goed begrijp, maar het komt op mij over alsof zij heeft aangegeven niets met jou te willen. Jij wil vervolgens wel met haar om blijven gaan en dingen ondernemen samen. Is het mogelijk dat dit op haar gewoon over komt alsof je goede vrienden wilt zijn? In dat geval is het namelijk logisch dat ze ook met jou wilt praten over haar keuze, ze vindt het gewoon fijn om met een goede vriend over dat soort dingen te kunnen praten. Die keuze heeft dan ook niets meer met jou te maken, en dus is het begrijpelijk dat ze nogal verbaasd is als jij het ineens wel zo persoonlijk op neemt.
Ik weet niet of het echt zo in elkaar steekt, maar het is maar een idee. Vrouwen kunnen soms wat naief zijn en er van uitgaan dat als ze een man afwijzen, dat dit ook duidelijk is en verdere pogingen dus gestaakt zullen worden. Verder kunnen jullie mannen soms ook wat minder duidelijk zijn na zo'n afwijzing en zich inderdaad als vriend opstellen terwijl jullie dat enkel als opstapje zien. Ik denk dat je gewoon eens aan haar moet vragen hoe zij jou nou ziet.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 16 april 2007 @ 09:24:56 #20
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_48372125
wat AS_33 zegt
als ik een man af zou wijzen, en sorry de opmerking er zitten meerdere mannen achter me aan is een afwijzing. Jammer dat je dat niet goed begrijpen heeft. Is een niet erg tactische manier om te zeggen dat je geen kans maakt. Maar toch aardiger dan te zeggen : ik vind je niet leuk.

In elk geval vervolgens gaat zo'n vent zeggen zullen we vanmiddag ff naar de bios, ff wat drinken, ja tuurlijk mee gaan. Je hebt al duidelijk gemaakt dat je 1. hem niet moet 2. een ander hebt, dus je gaat er vanuit dat je geen valse verwachtingen schept als je d'r op in gaat.
DAt heeft nix met profiteren te maken heren, als hij haar vraagt iets gezelligs te doen is dat prima.

Zij heeft het gevoel duidelijk genoeg te zijn, jij hebt alleen helemaal niet begrepen.
Snap je dat?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_48372680
1. ze heeft geen ander ze gaf aan niet te kunnen kiezen tussen mij en M. tijdens een gesprek waarin ik vroeg wat ze nou precies wou.
2. ik ben niet diegene die haar de hele tijd mee uitvraagt dat initiatief komt van haar kant uit, ik betaal enkel en alleen omdat het een dame is, call me old fashion wat dat betreft

maar goed probleem is al opgelost wat mij betreft alleen vandaag nog even zien te overleven bij college
pi_48373189
Ga voor de verrassing en doe vrolijk en blij
  maandag 16 april 2007 @ 10:14:58 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48373356
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Stampurtjuh het volgende:
ten eerste is me nederlands niet perfect nee , maar zijn jullie allemaal dan zo perfect? ik dacht het niet
en die gozer heeft geen sex met haar zover ik weet...
ze klaagt alleen over hem dat hij nooit eens ergens heen wilt omdat het geld kost...
en jah ik heb me opgesteld als een deurmat maar uiteindelijk ben ik ook de persoon die voor mijzel opkwam en waar zij dus boos om is geworden
Je kwam wel voor jezelf op maar dat was niet echt gerechtvaardigd. Aangezien jij haar vrijblijvend mee uit hebt genomen. Er zijn nou eenmaal meiden die als prinsesje willen worden behandeld en het normaal vinden om een man uit te zuigen. Je kan maar beter een end uit haar buurt blijven. Zo'n griet wil je toch niet?
  maandag 16 april 2007 @ 10:23:20 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48373618
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Stampurtjuh het volgende:
.... Vandaag echter brak de bom los bij mij ....
- brak de pleuris uit?
- barstte de bom?
- ging ik helemaal los?
über-contaminatie!
sorry, er is al meer over je vaardigheid in de Nederlandsche Tael gezegd, maar deze moet even:

OT: je hebt heel juist gehandeld door voor jezelf te kiezen. Valt niets op af te dingen, 't is lovenswaardig en het enige juiste besluit . En daar houdt het dan ook op.
Want wat je er nu niet aan bevalt, is haar reactie en de moeilijke dag die je vandaag misschien hebt hierdoor, maar daar moet je je imo niet druk om maken. Jij hebt juist gehandeld, en haar reactie behoort háár toe. Heeft niets met jou te maken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48376586
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
1. ze heeft geen ander ze gaf aan niet te kunnen kiezen tussen mij en M. tijdens een gesprek waarin ik vroeg wat ze nou precies wou.
2. ik ben niet diegene die haar de hele tijd mee uitvraagt dat initiatief komt van haar kant uit, ik betaal enkel en alleen omdat het een dame is, call me old fashion wat dat betreft

maar goed probleem is al opgelost wat mij betreft alleen vandaag nog even zien te overleven bij college
Je hebt het vast overleefd! Lekker laten gaan die meid, richt je energie maar op een leuker exemplaar zonder al die vermoeienis.
  Vis een optie? maandag 16 april 2007 @ 12:03:18 #26
70532 loveli
N
pi_48376884
Dus als ik het goed begrijp heb je haar eerst geleerd om je als deurmat te gebruiken en nu neem je haar dat kwalijk? Da's stom.

Verder is willen een sterk werkwoord: hij wil, zij wil, iemand wil!

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 16-04-2007 13:34:00 ]
crap in = crap out
pi_48377162
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:03 schreef loveli het volgende:
Verder is willen een sterk werkwoord: hij wil, wij wil, iemand wil!
Wij wil?
  Vis een optie? maandag 16 april 2007 @ 13:33:45 #28
70532 loveli
N
pi_48379705
Oeps, bleef op de w hangen, aangepast!
crap in = crap out
pi_48381625
ik ben benieuwd hoe snel ze over jou klaagt bij de volgende date die ze heeft.
pi_48382075
Hoe je reageerde is een reactie op verwachtingen of hoop die je nog had. Kies voor jezelf en laat het erbij
Smart went Crazy....
  maandag 16 april 2007 @ 15:41:06 #31
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_48383320
is toch niet vreemd dat ze kwaad wordt als zij haar "money Machine" kwijt is ?

als ze TS echt leuk had gevonden had ze die keuze allang gemaakt
pi_48383587
ok ik ben net terug naar college....
en ik kwam mevrouw ook nog tegen zoals verwacht omdat ze zoals gezegd in me klas zit, ze was boos op me en negeerde me volledig.
het verbaasde me echter wel dat ze haar beste vriendin hierover niet had ingelicht.
na college kwam mevrouw naar me toe en zei op een manier waarop alleen vrouwen dat kunnen dat we toch echt even moesten praten.
ik gaf echter aan geen behoefte hieraan te hebben en liep weg... haar schreeuwend achter latend dat ik het zo niet kon laten.

inderdaad er zijn leukere exemplaren te vinden
  maandag 16 april 2007 @ 16:01:22 #33
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48384005
joh, je maakt nog eens wat mee
zzz
pi_48384069
Hmm, misschien een beetje overdreven om dat zo dan aan te pakken? Kijk, dat ze je "afwijst" is het ene, haar totaal negeren het andere.
Smart went Crazy....
pi_48385140
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:03 schreef kanna het volgende:
Hmm, misschien een beetje overdreven om dat zo dan aan te pakken? Kijk, dat ze je "afwijst" is het ene, haar totaal negeren het andere.
Ja, meneer is boos omdat hij zijn zin niet kreeg en weigert dan nog iets te zeggen. Snap heel goed dat ze niet voor zo'n wolf in deurmat-wol is gegaan

TS, had je maar niet zo achter der aan moeten lopen, dat ze al aangaf andere jongens interessant(er) te vinden, zei toch al genoeg lijkt me zo.
pi_48386067
Ik ben toch wel benieuwd welke studie TS volgt. Als ik het hele verhaal zo lees, dan denk ik dat we het over (hooguit) het voortgezet onderwijs hebben, maar ja, daar heb je geen colleges. Zorg ns voor licht in de duisternis TS. Dat je geen Nederlands studeert, is me inmiddels bekend (maar zou ik anders ook wel begrepen hebben).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')