Inderdaad TS. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je nu verontwaardigd bent over haar houding, zegt meer over jou. Ik vond het trouwens ook wel heel 'meegaand' van je om met haar te beginnen over dat zij misschien wel de verkeerde keuze gemaakt heeft. In hoeverre ben jij gek van haar, als jij haar leven eigenlijk liever gewoon naar jezelf toetrekt?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Aventura het volgende:
Je studeert zeker geen Nederlands?
Anyway, je vertelt ook dat je haar vrijblijvend mee uit hebt genomen. Dan is het niet aan jou om duidelijkheid/een keuze van haar te verlangen lijkt me. Je wordt gewoon behandeld door haar naar gelang jij je hebt opgesteld (als 'n deurmat).
quote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze baalt gewoon omdat ze nu geen gratis uitstapjes meer heeft.
Met de info die ik nou zojuist las, concludeer ik dat jij die dame heel leuk vind. Je noemt jezelf dan wel de deurmat, maar ik vind het goed dat je dat doet om aan haar te laten zien dat je meer (wilt zijn) bent dan een goede vriend!quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Stampurtjuh het volgende:
noujah ik heb altijd zoiets van niet geschoten is altijd mis, maar goed in dit geval was het dus mis
Je kwam wel voor jezelf op maar dat was niet echt gerechtvaardigd. Aangezien jij haar vrijblijvend mee uit hebt genomen. Er zijn nou eenmaal meiden die als prinsesje willen worden behandeld en het normaal vinden om een man uit te zuigen. Je kan maar beter een end uit haar buurt blijven. Zo'n griet wil je toch niet?quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Stampurtjuh het volgende:
ten eerste is me nederlands niet perfect nee , maar zijn jullie allemaal dan zo perfect? ik dacht het niet
en die gozer heeft geen sex met haar zover ik weet...
ze klaagt alleen over hem dat hij nooit eens ergens heen wilt omdat het geld kost...
en jah ik heb me opgesteld als een deurmat maar uiteindelijk ben ik ook de persoon die voor mijzel opkwam en waar zij dus boos om is geworden
- brak de pleuris uit?quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Stampurtjuh het volgende:
.... Vandaag echter brak de bom los bij mij ....
Je hebt het vast overleefd! Lekker laten gaan die meid, richt je energie maar op een leuker exemplaar zonder al die vermoeienis.quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
1. ze heeft geen ander ze gaf aan niet te kunnen kiezen tussen mij en M. tijdens een gesprek waarin ik vroeg wat ze nou precies wou.
2. ik ben niet diegene die haar de hele tijd mee uitvraagt dat initiatief komt van haar kant uit, ik betaal enkel en alleen omdat het een dame is, call me old fashion wat dat betreft
maar goed probleem is al opgelost wat mij betreft alleen vandaag nog even zien te overleven bij college
Wij wil?quote:Op maandag 16 april 2007 12:03 schreef loveli het volgende:
Verder is willen een sterk werkwoord: hij wil, wij wil, iemand wil!
Ja, meneer is boos omdat hij zijn zin niet kreeg en weigert dan nog iets te zeggen. Snap heel goed dat ze niet voor zo'n wolf in deurmat-wol is gegaanquote:Op maandag 16 april 2007 16:03 schreef kanna het volgende:
Hmm, misschien een beetje overdreven om dat zo dan aan te pakken? Kijk, dat ze je "afwijst" is het ene, haar totaal negeren het andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |