Wow wazig, ik zag megumi toch net deze post posten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Traband het volgende:
waarom vertel je het als je naar boven gaat?
heb eerbied voor je ouders btw
met zo'n dingen moet je ook naar je moeder gaan, niet je vader.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Miss_kausalaya het volgende:
of dan heb ik iets gekocht ofzo, maakt niet uit wat, maar goed gaat dan puur om de reactie van die man, ik loop de kamer binnen, zeg kijk dit heb ik gekocht,![]()
me vader: ja dus![]()
Ik :![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef covie het volgende:
Toen ik nog thuis woonde, zei mijn moeder vaak: "Ja het is hier geen hotel" Wanneer ik een paar dagen alleen thuis was om te eten en te slapen.
Dat zei mijn moeder elke dag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef covie het volgende:
Toen ik nog thuis woonde, zei mijn moeder vaak: "Ja het is hier geen hotel" Wanneer ik een paar dagen alleen thuis was om te eten en te slapen.
Mwa.. als je over je kater klaagt is dat gewoon de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef coltje87 het volgende:
Met een kater..
'Moet je maar niet zoveel drinken'
Neuh, ik was gewoon niet zo fris, maar ik functioneerde nog welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:44 schreef InProduction het volgende:
[..]
Mwa.. als je over je kater klaagt is dat gewoon de keiharde waarheid![]()
ja die zegt precies het zelfde, of meer zo van .. o oke.. boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
met zo'n dingen moet je ook naar je moeder gaan, niet je vader.
net alsof niet-pubers geen ouders hebben ofzeauquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Volgens mij moet dit naar Pubertalk.
En teleurgesteld is nog ergerquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Steve-O het volgende:
Ik ken het ja
"Ik ben niet boos op je ik ben alleen teleurgesteld "
Ze willen kleinkinderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef jimjim1983 het volgende:
afgeschaft?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
deze moeten jullie kennen:
zolang je in dit huis woont, heb je naar ons te luisteren.
gelukkig woon ik al een tijdje niet meer in dat huis
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef InProduction het volgende:
Moeders: Nou, waarom was je zo laat thuis?
InProduction: Mwa, het was gezellig.
Moeders: Ik vind het NIET NORMAAL!
InProduction: Waarom loop je nou te snauwen?
Moeders: WIE LOOPT HIER NOU TE SNAUWEN??? JE KOMT VOORTAAN NIET MEER ZO LAAT THUIS ALS JE JE ZO GEDRAAGT!!!!
Kom je uit een dorp?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:29 schreef releaze het volgende:
'Doe eens normaal!'
En daaropvolgend 'Dat doe je maar in je eigen huis' of 'Ja, maar niet hier'.
Mijn moeder heeft een ongelooflijke angst om uit de band te springen en vind het dan ook verschrikkelijk wanneer haar kinderen dat wel doen. Ze zal er maar eens op aangekeken worden... Ze zal er maar eens wat over horen van anderen. Vandaar.
*zucht* Haar leven zou zoveel makkelijker zijn als ze zich geen zorgen zou maken om haar of ons image. Ik doe dat ook niet, ben al lang en breed volwassen, dus waarom zou zij dat nog wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |