Wow wazig, ik zag megumi toch net deze post posten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Traband het volgende:
waarom vertel je het als je naar boven gaat?
heb eerbied voor je ouders btw
met zo'n dingen moet je ook naar je moeder gaan, niet je vader.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Miss_kausalaya het volgende:
of dan heb ik iets gekocht ofzo, maakt niet uit wat, maar goed gaat dan puur om de reactie van die man, ik loop de kamer binnen, zeg kijk dit heb ik gekocht,![]()
me vader: ja dus![]()
Ik :![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef covie het volgende:
Toen ik nog thuis woonde, zei mijn moeder vaak: "Ja het is hier geen hotel" Wanneer ik een paar dagen alleen thuis was om te eten en te slapen.
Dat zei mijn moeder elke dag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef covie het volgende:
Toen ik nog thuis woonde, zei mijn moeder vaak: "Ja het is hier geen hotel" Wanneer ik een paar dagen alleen thuis was om te eten en te slapen.
Mwa.. als je over je kater klaagt is dat gewoon de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef coltje87 het volgende:
Met een kater..
'Moet je maar niet zoveel drinken'
Neuh, ik was gewoon niet zo fris, maar ik functioneerde nog welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:44 schreef InProduction het volgende:
[..]
Mwa.. als je over je kater klaagt is dat gewoon de keiharde waarheid![]()
ja die zegt precies het zelfde, of meer zo van .. o oke.. boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
met zo'n dingen moet je ook naar je moeder gaan, niet je vader.
net alsof niet-pubers geen ouders hebben ofzeauquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Volgens mij moet dit naar Pubertalk.
En teleurgesteld is nog ergerquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Steve-O het volgende:
Ik ken het ja
"Ik ben niet boos op je ik ben alleen teleurgesteld "
Ze willen kleinkinderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef jimjim1983 het volgende:
afgeschaft?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
deze moeten jullie kennen:
zolang je in dit huis woont, heb je naar ons te luisteren.
gelukkig woon ik al een tijdje niet meer in dat huis
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef InProduction het volgende:
Moeders: Nou, waarom was je zo laat thuis?
InProduction: Mwa, het was gezellig.
Moeders: Ik vind het NIET NORMAAL!
InProduction: Waarom loop je nou te snauwen?
Moeders: WIE LOOPT HIER NOU TE SNAUWEN??? JE KOMT VOORTAAN NIET MEER ZO LAAT THUIS ALS JE JE ZO GEDRAAGT!!!!
Kom je uit een dorp?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:29 schreef releaze het volgende:
'Doe eens normaal!'
En daaropvolgend 'Dat doe je maar in je eigen huis' of 'Ja, maar niet hier'.
Mijn moeder heeft een ongelooflijke angst om uit de band te springen en vind het dan ook verschrikkelijk wanneer haar kinderen dat wel doen. Ze zal er maar eens op aangekeken worden... Ze zal er maar eens wat over horen van anderen. Vandaar.
*zucht* Haar leven zou zoveel makkelijker zijn als ze zich geen zorgen zou maken om haar of ons image. Ik doe dat ook niet, ben al lang en breed volwassen, dus waarom zou zij dat nog wel doen?
Nee, we komen uit hartje utrechtquote:Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef covie het volgende:
[..]
Kom je uit een dorp?![]()
Mijn moeder zegt het niet maar ze is ook 'bang'dat er over haar/ons gepraat zal worden.
Maar opzich is ze wel relaxed op sommige dingen na, vooral welke kleren ik wilde kopen was ze nogal streng in.
Nee zo zie je eruit als een schooier, nee zo zie je er wel goedkoop uitTerwijl het echt wel meeviel.
nerdquote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Vierkante ogen. ---Die heb ik al sinds mn geboorte
Ga eens wat anders doen als alleen wow. --- Nee.
Lekker weeeer, kom in de tuin zitten (als verkapt, kom ns achter dat ding vandaan) --- lol, daar heb ik geen zin in -_-
hahaha deden ze dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef Gewoonik het volgende:
Ouders die je in het donker opwachten wanneer je laat thuis komt.
Moet je toch eens naar luisteren.. Ik speelde tot vorig jaar ook de hele dag lang een online RPG en sinds ik ermee gestopt ben (begon te vervelen na 2 jaar) voel ik me véél beter.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Vierkante ogen. ---Die heb ik al sinds mn geboorte
Ga eens wat anders doen als alleen wow. --- Nee.
Lekker weeeer, kom in de tuin zitten (als verkapt, kom ns achter dat ding vandaan) --- lol, daar heb ik geen zin in -_-
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nadat Feyenoord weer eens heeft verloren, zegt mijn ma altijd: "Achja, volgend seizoen beginnen we allemaal weer op nul"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Het is maar een spelletje"quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nadat Feyenoord weer eens heeft verloren, zegt mijn ma altijd: "Achja, volgend seizoen beginnen we allemaal weer op nul"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruik je 'lol' in real life?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef EggsTC het volgende:
net alsof het volgend seizoen zo goed met feyenoord zal gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
net alsof het volgend seizoen zo goed met feyenoord zal gaan
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:20 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat jij doet is sabotage!
Je doet het expres!
Terreur!
als ik af en toe onhandig ben, of niet aan de regels houdt wordt ik meteen voor een osama uitgemaakt![]()
Krijg het juist warm als ik naar je kijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef innepin het volgende:
"Ik krijg het al koud als ik naar je kijk!"
En, nog beter,
"Ik heb het koud, trek eens een trui aan!
Idd, waarom komen domme blondjes niet bij feyenoord? Zo dom zijn ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
net alsof het volgend seizoen zo goed met feyenoord zal gaan
![]()
Toen ik een jaar of 15/16 was heb ik het wel eens gewaagd om mijn moeder heel hard uit te gaan lachen in haar gezicht terwjil ze kwaad was. Dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Blauwjongetje het volgende:
"Dat doe je maar tegen je vriendjes op school"
![]()
Ik heb 1 keer gezegt:
"Nou zo klein zijn ze nou ook weer niet"
Had ik beter niet kunnen doen![]()
Herkenbaarquote:
frankquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Agiath het volgende:
Irritante uitspraken top 3:
3 - "Opstaan!"
2 - "Nu echt opstaan, Frank je moet naar school!"
1 - "OPSTAAN VERDOMME!!!"
Wat is er mis met mijn naam?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Dan kies je toch een andere hobby?"quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
"Dan word je toch voor een andere club?"
denk ik dat ze bedoeldquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Gelderland het volgende:
Als het eten heel heet is en ik toch een hap neem (en me tong bijna brand):
ik: 'pffff dat is heet'
ma:: 'ja, koud kan ik NIET koken'
zuchten dat ALTIJD hé
Ja, dat wil je je vader dus niet horen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef dujour het volgende:
[..]
Krijg het juist warm als ik naar je kijk![]()
HA en dat hoeft dus helemaal niet! Iemand kan ze verplaatst hebben!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef Hmail het volgende:
Ik: "Waar zijn m'n sleutels?"
Ma: "Waar je ze het laatst gelaten hebt"
Fuck is die echt zo erg? Dat zeg ik altijd tegen m'n zoonsquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Steve-O het volgende:
Ik ken het ja
"Ik ben niet boos op je ik ben alleen teleurgesteld "
Heel irritantquote:Op donderdag 12 april 2007 17:26 schreef Blauwjongetje het volgende:
Schiet me er nog 1 te binnen:
"Ik ga naar school!"
"Heej Dennis?"
"ja?
"Ga jij ff naar school"
Ik tuin er elke keer weer in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |