Jahoor,quote:1 of 2 (eventueel 3, 4 of zelfs meer) kaarten over.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1222463.ecequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:13 schreef thedude0 het volgende:
het doorverkopen van zulke kaarten zou verboden moeten worden
52 euroquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:33 schreef JaFFe het volgende:
hoeveel waren ze nieuw dan?
Dat was ook mijn eerste reactie!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef JaFFe het volgende:
kanker afzetters
gewoon er heen gaan met een paar man en die kaartjes afpakken en zn moeder ook meenemen
Ach zolang er mensen zijn die belachelijk hoge prijzen betalen aan die klootzakken blijft deze markt bestaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:36 schreef destrovel het volgende:
Of hem de hele tijd aan het lijntje houden:
"Jah, k moet nog mn nieuwe overschrijvingsboekje ontvangen"
"Ja, k doe het nu"
"Geld komt er over een paar dagen aan"
"Ja bijna!"
"Sorry, k hoef ze niet meer"
En dan net op zo'n moment dat het HEEL moeilijk wordt om ze nog te verkopen, een dag voor het gebeuren ofzo
Oke, jij gaat dus nooit naar concerten/festivalsquote:Op zondag 15 april 2007 00:13 schreef Meh7 het volgende:
Goede zaak. Nu krijgt degene die het meest voor de kaartjes over heeft, de kaartjes. Markt(plaats)werking. Zouden ze vaker moeten doen!
Aldus een dwaas die de kaartjes voor meer verkoopt?quote:Op zondag 15 april 2007 00:13 schreef Meh7 het volgende:
Goede zaak. Nu krijgt degene die het meest voor de kaartjes over heeft, de kaartjes. Markt(plaats)werking. Zouden ze vaker moeten doen!
Omdat juist die er dus blijkbaar veel voor over hebben... Je praat jezelf hier dus al tegen... Het geval is nu namelijk dat schooiers als jij geld verdienen op een manier die werkelijk nergens op slaat...en mensen die gewoon voor de normale prijs een kaartje hadden willen halen buitensluit!quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zou de eerste die bij de kaartjes is wel naar het concert mogen en de rest niet? Als je meer wil betalen dan de kaartjes mij waard zijn, dan verkoop ik ze gewoon door ja!
Ik heb er 52 euro voor over en geen 80 of 100quote:Op zondag 15 april 2007 00:36 schreef Meh7 het volgende:
Dacht je mij bang te maken jongentje? Zolang ik hiermee mijn brood verdien en er idioten zijn die willen betalen ga ik hier door mee.
Als je het geld er niet voor over hebt ga je lekker niet naar de concerten, blijf dan maar lekker thuis!
Dit is ook te belachelijk voor woorden. Ze _weten_ dat hun site het niet aankan. Doe er dan wat aan stel klaplopers!!!!! Ik had hetzelfde met het concert van U2quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Belachelijk is de manier waarop de verkoop is verlopen. De verkoop begon vandaag om 18:00 en kaarten zouden alleen tekoop zijn via ticketonline.nl.
Zoals elke mogool naar het kunnen gaan lag de site rond dat tijdstip dan ook helemaal plat.
quote:Op zondag 15 april 2007 00:36 schreef Meh7 het volgende:
Dacht je mij bang te maken jongentje? Zolang ik hiermee mijn brood verdien en er idioten zijn die willen betalen ga ik hier door mee.
Als je het geld er niet voor over hebt ga je lekker niet naar de concerten, blijf dan maar lekker thuis!
Over verdienen gesproken he...quote:Op zondag 15 april 2007 00:36 schreef Meh7 het volgende:
Nee toch he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zoals elke mogool naar het kunnen gaan
en via marktplaats is niet legaal danquote:Op zondag 15 april 2007 09:54 schreef postmortum het volgende:
mensen die kaartjes kopen via marktplaats![]()
ik heb ALTIJD kaartjes kunnen krijgen legaal![]()
via marltplasats is niet legaalquote:Op zondag 15 april 2007 11:29 schreef sjeppert het volgende:
[..]
en via marktplaats is niet legaal dan
ok de prijzen liggen veul te liggen --> those bastards![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef sjeppert het volgende:
ok das waar maar als je plotseling niet meer kunt?
quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
via marltplasats is niet legaalStaat op kaartje iets dat het verboden is om door te verkopen
![]()
quote:De SP komt met een initiatiefwet tegen het met winst doorverkopen van kaartjes voor concerten en sportwedstrijden.
Volgens SP-Tweede Kamerlid Arda Gerkens wil het kabinet niet optreden tegen bedrijven die kaartjes opkopen en die via internet tegen een hogere prijs verder verkopen.
Vorige week vrijdag schreef staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken in antwoord op vragen van Gerkens dat de nieuwe Consumentenautoriteit niet kan optreden tegen deze praktijken. De PvdA-bewindsman hoopt dat dit wel kan, als de Tweede Kamer instemt met een nieuw wetsvoorstel over oneerlijke handelspraktijken.
in england staan ze op naam en als je naar binnen gaat moet je id-kaart laten zienquote:Op zondag 15 april 2007 11:45 schreef sjeppert het volgende:
alsof nederlanders zich daar aan zullen houden
omdat in oude wet mazen zatenquote:Op zondag 15 april 2007 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Als het al illegaal is, waarom zouden ze dan een nieuw wetsvoorstel indienen om het te verbieden denk je?
![]()
quote:
Wanhopig? Leuke bijverdienste juist. Zolang er sukkels blijven betalen voor de kaarten, zal die markt ook blijven bestaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef Haunter het volgende:
Vervelend volk is dat ja![]()
wanhopige geldwolven
Dan moet iedereen zijn eigen kaartje bestellen, ook weer zo iets ellendigsquote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef sjeppert het volgende:
oplossing is gewoon naam op kaartje printen en controleren me ID bij ingang
Ze hebben daar een goed punt. Als dit aan banden gelegd wordt dan wordt het ook meteen moeilijk gemaakt voor criminelen die vervalste kaartjes verkopen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1222463.ece
SP: eind aan woeker met kaartjes
DEN HAAG - De SP komt met een initiatiefwet tegen het met winst doorverkopen van kaartjes voor concerten en sportwedstrijden.
Volgens SP-Tweede Kamerlid Arda Gerkens wil het kabinet niet optreden tegen bedrijven die kaartjes opkopen en die via internet tegen een hogere prijs verder verkopen.
Vorige week vrijdag schreef staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken in antwoord op vragen van Gerkens dat de nieuwe Consumentenautoriteit niet kan optreden tegen deze praktijken. De PvdA-bewindsman hoopt dat dit wel kan, als de Tweede Kamer instemt met een nieuw wetsvoorstel over oneerlijke handelspraktijken.
(ANP)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |