quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Bayswater het volgende:
Waardeloze OPAls laatste poster in het vorige topic heb ik dus ook een nieuwe zitten plaatsen.
![]()
Kut Shellquote:Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef Bayswater het volgende:
Geheel poedervrij gebleven vandaag, Beschouw?
masalkheri Mwanatabuquote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Gutenabend. Leeft hier iets?
Marahaba, bwana tembo!quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ongeduldig Paaskonijn. Is pas volgend jaar.
Winnaar mag foto plaatsen.
Je zou eerder mogen gaan blozen over je malle achternichtquote:
Net een olifant in de porseleinkast.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je zou eerder mogen gaan blozen over je malle achternicht
Olifanten moeten vrij rondlopen, niet in een stal zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je zou eerder mogen gaan blozen over je malle achternicht
Ik snap 'm nietquote:
Vind je t zo'n stomme foto dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
yesss. gewonnen.
had ik niet tot 22:00 uur om een foto te plaatsen?
64 is bijna 65 (pensioenleeftijd)quote:
nee hoor, mag van mij blijven staan.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Forkbender het volgende:
[afbeelding]
Eerste woord. Drie lettergrepen. Eerste lettergreep. Klinkt als.....
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee hoor, mag van mij blijven staan.
zolang ik maar geen onderschriften zien die over de Topic Titel of users gaan.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Advocaat: "He, gebruikersnaam! Tijd voor uitslag!"
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
zolang ik maar geen onderschriften zien die over de Topic Titel of users gaan.![]()
quote:~vitessezuid113 ~
~
He jij , kom eens hier het is 18.00 geweest , het is tijd voor de uitslag !~
quote:~existenz~
~Ok Marco, buitenspeeltijd is over. Pyama aan en naar bed toe!~
quote:~TheVulture~
~Dick: "He scheids, als je zo doorgaat met fluiten is het tijd om een goeie advocaat te bellen."~
-2ptquote:~Hrvat~
~Pull my finger, en snel een beetje want ik kan 'm niet blijven inhouden...~
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Gehoord in Eindhoven: Gelukkig hebben we de foto's nog.
Deze wint de poedelprijsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.
De jury heeft al slechtere gezien hoor.... en dat zegt eigenlijk ook wel weer veelquote:
Hij slaat gewoon nergens opquote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury heeft al slechtere gezien hoor.... en dat zegt eigenlijk ook wel weer veel
En we hebben een winnaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.
Wat een onzin. Was veel eerder dan vitessezuid, die mijn idee gewoon gejat heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
3e plaats - ik moest kiezen tussen beschouw of vitessezuid. aangezien beschouw een usernaam in zijn onderschrift gebruikte , moest ik tot mijn spijt voor vitessezuid kiezen.
ik heb er notabenen nog van te voren voor gewaarschuwd, en enGCatjuh heeft zelfs zijn onderschrift hiervoor veranderdquote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat een onzin. Was veel eerder dan vitessezuid, die mijn idee gewoon gejat heeft.
Dat alle poeder van de Shell op jou moge neerdalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik heb er notabenen nog van te voren voor gewaarschuwd, en enGCatjuh heeft zelfs zijn onderschrift hiervoor veranderd
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat alle poeder van de Shell op jou moge neerdalen![]()
Nee, maar hij was wel heel scheefquote:
Jij bent ook altijd van de nuttige bijdragen hèquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef BonJovi het volgende:
WHAHH
Het is weer vrijdag hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik meer kanshebbers voor de poedel zie dan voor de overwinning
Wat doe jij in VBL?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Hrvat het volgende:
Wie is die rechtse kerel eigenlijk op de foto?
hetzelfde als jij in het grappige onderschriften topicquote:
Ik sta anders wel mooi hoger dan jijquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hetzelfde als jij in het grappige onderschriften topic
ook alleen maar omdat jij mij de poedel gundequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik sta anders wel mooi hoger dan jij
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mocht ik winnen ......
Smaken verschillen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat jij mij de poedel gunde
In deze competitie is alles mogelijkquote:
tja. vervang het woordje totempaal door trein, en je wintquote:
Er zit maar een klein verschil tussen winst en verliesquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja. vervang het woordje totempaal door trein, en je wint
was allang closed, anders had ik je bij de vorige foto wel de poedel gegeven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zit maar een klein verschil tussen winst en verliesAch, die ronde zat er overall weinig verschil in de inzendingen. Magoed, das al weer een paar dagen terug.
Case closed, ok?
Maar Jantje Kromkamp heeft Europese faam vergaard bij Villarreal en Liverpool hoorquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat de jury alles heel secuur aan het nalezen is, en dat zijn eindoordeel zeeer waardevol isquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:49 schreef toma het volgende:
komt die uitslag nog ?
maar vergeet niet, in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat de jury alles heel secuur aan het nalezen is, en dat zijn eindoordeel zeeer waardevol is![]()
Pas je op, dat beest is niet zindelijk!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
hallooo poedeltje, kom je bij mammie spelen?
Och, dat zijn twee van mijn kinderen ook niet. Maar die hebben dan weer geen spoelwormen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pas je op, dat beest is niet zindelijk!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Och, dat zijn twee van mijn kinderen ook niet. Maar die hebben dan weer geen spoelwormen.![]()
quote:
Of door de nr 1 natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag kan ook door nr. 2 of 3 gedaan worden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef existenz het volgende:
Ik doe hem wel ff voordat Top Gear begint.
Toch een toffe peer die existenzquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef existenz het volgende:
Ik doe hem wel ff voordat Top Gear begint.
quote:~HPayne~
~Kluivert ontkend: " ik lust niet eens bruine bonen!"~
quote:~vrolijke-frits~
~Toen wist Alex al dat er een luchtje zat aan de 'zaak Hiddink'~
quote:~Maikalo~
~Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.~
-2ptquote:~le_knightclub_soda~
~"Anja, wat kosten die condooms? Het is voor die meneer daar met die snor"~
Ik kan het helemaal vinden in deze uitslagquote:Dus ik heb iets tegen Kluivert en Hiddink. Sue me. Kan iemand mij de poedel uitleggen?
waarschijnlijk dat ie zich schaamt en daarom z'n snor verbergtquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Kan iemand mij de poedel uitleggen?
Helemaal nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Klotenuitslag
Niet bekend met Herman Finkers?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Kan iemand mij de poedel uitleggen?
Nu daagt het inderdaad in het oostenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Niet bekend met Herman Finkers?
Krijg ik daar een cursus Twents bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Niet bekend met Herman Finkers?
Zeker een kanshebberquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Vicente: "Sneijder kan mijn rug op"
Een repeterend patroonquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef existenz het volgende:
Postma en Sneijder. Ik zie een patroon.
quote:
En wie (of wat) ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Whahah je lijkt wel een vrouw dat je naar schoenen gaat kijken
"Deze foto is per abuis horizontaal afgedrukt ipv verticaal."quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Vicente: "Ik heb altijd al een keertje Spiderman willen zijn."
Gewoon Adidas F50s hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Beschouw het volgende:
Wat een lompe schoenen trouwens
Afschuwelijke schoenen iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Whahah je lijkt wel een vrouw dat je naar schoenen gaat kijken
quote:Beschouw
Vicente: "Sneijder kan mijn rug op"
quote:Mwanatabu
"Ik zei hou het tempo laag, sukkel!"
quote:Deoxyribonucleic
Vicente ziet zijn bal door Sneijder afgepakt worden
De opmaak is hier te vinden.quote:Leonos
Coach wees niet zo boos, ik ben me lenzen kwijt
Op naar pinkpop!
Je was nog niet de slechtstequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
ik wou ff checken of ik de poedel had
![]()
sorry![]()
En niet eens met een Sneijdergrap.quote:
Ach, dan weet je in ieder geval wat ik kan waarderen en wat nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:47 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Bij nader inzien was een Sneijder grap beter geweest iig
Je Beschouw-dis grap levert een rood kruisje op.quote:
Wie is er ongesteld?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je Beschouw-dis grap levert een rood kruisje op.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:54 schreef ruud_fr het volgende:
komop met die nieuwe foto, dan kan ik er een Sneijder grap bij maken
voor mij nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
kikker
er vallen genoeg Sneijder grappen te maken, dus brand maar losquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef Bayswater het volgende:
Lullig dat Sneijder net niet op de foto staat.
en dat is nr.1quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Spelers verbaasd dat Crouch een kopduel van sneijder weet te winnen
Ik ben bloedserieusquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Sneijder-grappen mensen, come on zeg
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus![]()
ver·slik·ken in (ww.)
1 blijken onderschat te hebben => onderschatten
garcia en crouch zijn de andere 2quote:Op zondag 8 april 2007 22:21 schreef Leonos het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn de namen van die spelers?
Ik zie wel kuijt dan
ja klopt, oomdat ik al een winnaar heb gekozen, ook al was het lastigquote:
Maakt ni uit, doe wat je wil...quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja klopt, oomdat ik al een winnaar heb gekozen, ook al was het lastig
quote:Bayswater
Crouch verslikt zich in Sneijder
quote:ruud_fr
Liverpool spelers bang voor kno-arts
quote:vitessezuid113
Crouch misselijk na het eten van teveel paaseieren
-2ptquote:gebruikersnaam
Whehehequote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Jenner:"Iets over zijn hond ofzo, ik versta hem niet"
Boukhari: "Achter je oren versta je hem beter"
quote:Op maandag 9 april 2007 09:39 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar, achter op de ranglijst kan je nog net Feyenoord zien.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:23 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Boukhari: "Jullie Nederlanders doen altijd kijken, kijken, niet kopen".
Jenner: "Jullie Marokkanen doen altijd kijken, kijken, dan stelen".
Prachtige eieren ook dit jaar. Bedankt hequote:
Geen probleem.quote:Op maandag 9 april 2007 13:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Prachtige eieren ook dit jaar. Bedankt he![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou even over die poedel, die vond ik meer dan terecht, zie je sneijder een kopduel van Crouch winnen?, dacht het nie
als jij nou ff die leesbril van boukhari en jenner opzet en het onderschrit nogmaals leest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
moie, ik zeg het alleen maar, moet jij je niet meteen zo aangevallen voelen zegquote:Op maandag 9 april 2007 15:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
als jij nou ff die leesbril van boukhari en jenner opzet en het onderschrit nogmaals leest.
En als je die bril nog even oplaat, zoek dan gelijk je gevoel voor humor op, want die is ook verdwenen.
verder maak ik geen woord meer vuil over jou.
Jammer.quote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kan eindelijk weer eens meedoen, na 2 dagen absentie![]()
Zelfspot. Keurig!quote:Op maandag 9 april 2007 16:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
''Boukhari: heb jij de humor van die Deoxyribonucleic gezien? ''
Je bedoelt 1 dag, want die ronde van gister had natuurlijk nooit zo snel al gejureerd mogen worden...quote:
Leuk, maar je had al een onderschrift geplaatst. Eentje is genoeg hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 16:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
''Boukhari: heb jij de humor van die Deoxyribonucleic gezien? ''
uiteraard,mijn fout, excuses daarvoorquote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 dag, want die ronde van gister had natuurlijk nooit zo snel al gejureerd mogen worden...
Eensch is!quote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 dag, want die ronde van gister had natuurlijk nooit zo snel al gejureerd mogen worden...
al verwijderdquote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuk, maar je had al een onderschrift geplaatst. Eentje is genoeg hoor.
Dan vraag ik aan Beschouw die ronde niet mee te tellen...quote:
eensquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan vraag ik aan Beschouw die ronde niet mee te tellen...
omdat zre op het laatste moment hebben afgebeldquote:
Je reinste onzin! Als de nummer 1 het niet doet, doet de nummer 2 het wel! Dus dan had je je daarop moeten beroepen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb er wel een reden voor, vandaag was de bedoeling dat ik de hele dag weg was, maar ze hebben het op het laatste moment afgezegd, vandaar dus de snelle jurering, anders moesten jullie tot minstens dinsdagmiddag wachten
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je reinste onzin! Als de nummer 1 het niet doet, doet de nummer 2 het wel! Dus dan had je je daarop moeten beroepen.
Is dit een lichte vorm van pleuris???
quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wellicht wel ja! En wij hebben de winnaar van de vorige reeks aan onze zijde niet te vergeten!
niet dat ik weetquote:Op maandag 9 april 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Ach, tis ook zo veel moeite die puntjes weer ongedaan te maken... Beschouw kreeg zeker net puntjes he
Toen je je post nog niet ge-edit had, ging ik ff kijken. Idd vitessezuid heeft gewonnen. Dat kan niet normaal zijn idd!quote:Op maandag 9 april 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Ach, tis ook zo veel moeite die puntjes weer ongedaan te maken... Beschouw deed zeker net mee he
En Vitessezuid had gewonnen, geeft al aan hoe weinig inzendingen er waren
Gun die jongen ook watquote:Op maandag 9 april 2007 17:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen je je post nog niet ge-edit had, ging ik ff kijken. Idd vitessezuid heeft gewonnen. Dat kan niet normaal zijn idd!
Met 6 inzendingen... Niet zo gek. Maarja, ze worden vaak beloond...quote:Op maandag 9 april 2007 17:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet dat ik weet
iets van de helft waren Sneijder grappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |