Het is weer vrijdag hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik meer kanshebbers voor de poedel zie dan voor de overwinning
Wat doe jij in VBL?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Hrvat het volgende:
Wie is die rechtse kerel eigenlijk op de foto?
hetzelfde als jij in het grappige onderschriften topicquote:
Ik sta anders wel mooi hoger dan jijquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hetzelfde als jij in het grappige onderschriften topic
ook alleen maar omdat jij mij de poedel gundequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik sta anders wel mooi hoger dan jij
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mocht ik winnen ......
Smaken verschillen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat jij mij de poedel gunde
In deze competitie is alles mogelijkquote:
tja. vervang het woordje totempaal door trein, en je wintquote:
Er zit maar een klein verschil tussen winst en verliesquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja. vervang het woordje totempaal door trein, en je wint
was allang closed, anders had ik je bij de vorige foto wel de poedel gegeven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zit maar een klein verschil tussen winst en verliesAch, die ronde zat er overall weinig verschil in de inzendingen. Magoed, das al weer een paar dagen terug.
Case closed, ok?
Maar Jantje Kromkamp heeft Europese faam vergaard bij Villarreal en Liverpool hoorquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat de jury alles heel secuur aan het nalezen is, en dat zijn eindoordeel zeeer waardevol isquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:49 schreef toma het volgende:
komt die uitslag nog ?
maar vergeet niet, in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat de jury alles heel secuur aan het nalezen is, en dat zijn eindoordeel zeeer waardevol is![]()
Pas je op, dat beest is niet zindelijk!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
hallooo poedeltje, kom je bij mammie spelen?
Och, dat zijn twee van mijn kinderen ook niet. Maar die hebben dan weer geen spoelwormen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pas je op, dat beest is niet zindelijk!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Och, dat zijn twee van mijn kinderen ook niet. Maar die hebben dan weer geen spoelwormen.![]()
quote:
Of door de nr 1 natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag kan ook door nr. 2 of 3 gedaan worden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef existenz het volgende:
Ik doe hem wel ff voordat Top Gear begint.
Toch een toffe peer die existenzquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef existenz het volgende:
Ik doe hem wel ff voordat Top Gear begint.
quote:~HPayne~
~Kluivert ontkend: " ik lust niet eens bruine bonen!"~
quote:~vrolijke-frits~
~Toen wist Alex al dat er een luchtje zat aan de 'zaak Hiddink'~
quote:~Maikalo~
~Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.~
-2ptquote:~le_knightclub_soda~
~"Anja, wat kosten die condooms? Het is voor die meneer daar met die snor"~
Ik kan het helemaal vinden in deze uitslagquote:Dus ik heb iets tegen Kluivert en Hiddink. Sue me. Kan iemand mij de poedel uitleggen?
waarschijnlijk dat ie zich schaamt en daarom z'n snor verbergtquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Kan iemand mij de poedel uitleggen?
Helemaal nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Klotenuitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |