quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Advocaat: "He, gebruikersnaam! Tijd voor uitslag!"
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee hoor, mag van mij blijven staan.
zolang ik maar geen onderschriften zien die over de Topic Titel of users gaan.![]()
quote:~vitessezuid113 ~
~
He jij , kom eens hier het is 18.00 geweest , het is tijd voor de uitslag !~
quote:~existenz~
~Ok Marco, buitenspeeltijd is over. Pyama aan en naar bed toe!~
quote:~TheVulture~
~Dick: "He scheids, als je zo doorgaat met fluiten is het tijd om een goeie advocaat te bellen."~
-2ptquote:~Hrvat~
~Pull my finger, en snel een beetje want ik kan 'm niet blijven inhouden...~
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Gehoord in Eindhoven: Gelukkig hebben we de foto's nog.
Deze wint de poedelprijsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.
De jury heeft al slechtere gezien hoor.... en dat zegt eigenlijk ook wel weer veelquote:
Hij slaat gewoon nergens opquote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury heeft al slechtere gezien hoor.... en dat zegt eigenlijk ook wel weer veel
En we hebben een winnaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Alex rent huilend naar de kleedkamer, nadat hij door Kluiver is aangereden.
Wat een onzin. Was veel eerder dan vitessezuid, die mijn idee gewoon gejat heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
3e plaats - ik moest kiezen tussen beschouw of vitessezuid. aangezien beschouw een usernaam in zijn onderschrift gebruikte , moest ik tot mijn spijt voor vitessezuid kiezen.
ik heb er notabenen nog van te voren voor gewaarschuwd, en enGCatjuh heeft zelfs zijn onderschrift hiervoor veranderdquote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee hoor, mag van mij blijven staan.
zolang ik maar geen onderschriften zien die over de Topic Titel of users gaan.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat een onzin. Was veel eerder dan vitessezuid, die mijn idee gewoon gejat heeft.
Dat alle poeder van de Shell op jou moge neerdalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik heb er notabenen nog van te voren voor gewaarschuwd, en enGCatjuh heeft zelfs zijn onderschrift hiervoor veranderd
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat alle poeder van de Shell op jou moge neerdalen![]()
Nee, maar hij was wel heel scheefquote:
Jij bent ook altijd van de nuttige bijdragen hèquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef BonJovi het volgende:
WHAHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |