Niet bekend met Herman Finkers?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Kan iemand mij de poedel uitleggen?
Nu daagt het inderdaad in het oostenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Niet bekend met Herman Finkers?
Krijg ik daar een cursus Twents bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Niet bekend met Herman Finkers?
Zeker een kanshebberquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Vicente: "Sneijder kan mijn rug op"
Een repeterend patroonquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef existenz het volgende:
Postma en Sneijder. Ik zie een patroon.
quote:
En wie (of wat) ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Whahah je lijkt wel een vrouw dat je naar schoenen gaat kijken
"Deze foto is per abuis horizontaal afgedrukt ipv verticaal."quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Vicente: "Ik heb altijd al een keertje Spiderman willen zijn."
Gewoon Adidas F50s hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Beschouw het volgende:
Wat een lompe schoenen trouwens
Afschuwelijke schoenen iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Whahah je lijkt wel een vrouw dat je naar schoenen gaat kijken
quote:Beschouw
Vicente: "Sneijder kan mijn rug op"
quote:Mwanatabu
"Ik zei hou het tempo laag, sukkel!"
quote:Deoxyribonucleic
Vicente ziet zijn bal door Sneijder afgepakt worden
De opmaak is hier te vinden.quote:Leonos
Coach wees niet zo boos, ik ben me lenzen kwijt
Op naar pinkpop!
Je was nog niet de slechtstequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
ik wou ff checken of ik de poedel had
![]()
sorry![]()
En niet eens met een Sneijdergrap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |