OF dat is een heel obscuur Oost-Mexicaans goederenwagentjequote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Duvel het volgende:
Burp.
En jouw bijdrage is, behalve zure opmerkingen maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF dat is een heel obscuur Oost-Mexicaans goederenwagentje
OF opbokken met je loze TVP
Ik heb een nieuw topic gemaakt, de OP in de wiki geüpdate, jullie zojuist nog gewezen op een voorpagina artikel in de Sp!ts over prorail, maandagavond een uitgebreid verslag met foto's gepost over mijn omweggetje over de Soestlijn, en jullie geïnformeerd over wat er gebeurt als je via NSinternationaal wat boektquote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
En jouw bijdrage is, behalve zure opmerkingen maken?
Oh fuck, ik dacht het Ou-T was die liep te zwetsen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw topic gemaakt, de OP in de wiki geüpdate, jullie zojuist nog gewezen op een voorpagina artikel in de Sp!ts over prorail, maandagavond een uitgebreid verslag met foto's gepost over mijn omweggetje over de Soestlijn, en jullie geïnformeerd over wat er gebeurt als je via NSinternationaal wat boekt
Ik ben veel te druk voor zure opmerkingen
ja geef mij maar de schuldquote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht het Ou-T was die liep te zwetsen.
Ik heb even een minder heldere dag, excuses.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef Duvel het volgende:
Oh fuck, ik dacht het Ou-T was die liep te zwetsen.
Ik heb even een minder heldere dag, excuses.
eerste paasdag toch ook niet? :-)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]okee dan
Aanvaard
Zeg, kan het zijn dat er op Tweede Paasdag bijna NERGENS werkzaamheden gepland zijn?Dat lijkt me dan een ideale dag voor een rondje
Zowel de offline planner als de NS site geven alleen werkzaamheden op Groningen - Nieuweschans... Komt zo onwerkelijk over eigenlijk
Ik bedoel, als Prorail zo'n moeite heeft met het feit dat ze maar zeer weinig tijd krijgen om werkzaamheden te verrichten, lijkt me zo'n dag ideaal om eens flink te gaan hakken en zagen
Tof... het ging alweer zo lang goedquote:EINDHOVEN - Op het station van Eindhoven heeft woensdagochtend een brand gewoed in de tractiemotor onder een stoptrein. Volgens politie en ProRail hebben de reizigers de trein veilig kunnen verlaten en is geen sprake van letsel.
Wel veroorzaakt de brand flinke rookontwikkeling. De stroom is van de bovenleiding gehaald en het treinverkeer tussen Eindhoven en Roermond is stilgelegd.
Hm, even wat verzinnen... Jawel het ligt wèl aan ProRail, want wie heeft de spanning van de bovenleiding gehaald? Juist!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof... het ging alweer zo lang goedEn dan ligt dit niet eens aan Prorail (!!)
Ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
WIe heeft hier nog meer NIET in een GTW gezeten? (Valt me op dat niemand hem Spurt noemt)
Hm ja, maar blussen onder 1800V worden ze niet blij van. Ze kunnen blijkbaar slecht richten.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze hadden toch ook de Panto kunnen laten zakken? dan is de trein ook stroomlooswat de brandweer weer leuk vind :-p
dat moet dan welquote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm ja, maar blussen onder 1800V worden ze niet blij van. Ze kunnen blijkbaar slecht richten.
Ik weet een beetje hoeveel werk dat zou zijn, en dat het vooral voor ontwerpers van bovenleiding een "uitdaging" zou zijn. Verder wil de brandweer tussen een onder spanning staand stuk en een geaard stuk altijd minstens twee scheidingen hebben (voor hun eigen veiligheid), dus dan ben je nog steeds zuur.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat moet dan wel
mischien wordt t tijd om de sporen op de stations maar per stuk af te kunnen schakelen :-P
Geweldig! Je voelt de spanning! (Althans, ik wel...)quote:
De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geweldig! Je voelt de spanning! (Althans, ik wel...)
Wie verzint dan ook zo'n idiote naam. GTW klinkt veel beterquote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Valt me op dat niemand hem Spurt noemt
Ja, daar stoorde ik me gisteren ook aanquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef vw_caddy het volgende:
De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.Maar verder wel ultracool natuurlijk.
![]()
Hm, dat proef ik niet zo. Waar leid je dat uit af? Ik zie alleen maar veel beelden, en ik hoor een kerel die de tractiestroom en de lijnspanning opleest om de zoveel tijd.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.Maar verder wel ultracool natuurlijk.
![]()
Nouwwwquote:Op woensdag 4 april 2007 12:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, dat proef ik niet zo. Waar leid je dat uit af? Ik zie alleen maar veel beelden, en ik hoor een kerel die de tractiestroom en de lijnspanning opleest om de zoveel tijd.
Oh zo, hm was me niet direct opgevallen, maar ik heb dan ook 0,857% Frans bloed of zo, die invloed zal het wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww
"Excellence Francaise!"
"Avec toute sa Puissance!"
"Incroyable!"
Die hele flashsite druipt gewoon van "Excellence Francaise"
ROFL ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fijn voor springers
o0 kut, weer gemist
0o ja, die timing van jou..
Klûnen met de Pimpel-Expresquote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef MREn het volgende:
Ik ga straks voor de tour d'Almelo ipv omreizen via Zutphen, en wel die-hard over de hulpbaan (trein 142).
[afbeelding]
Ja iddquote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
@Automatic_Rock: Mooi om die slijptrein eens aan het werk te zien![]()
Ja, is al de 2e keer dat ik hem aan het werk zie in een half jaartje tijd. Is dat idioot vroeg opstaan voor die krantenwijk toch ergens goed voor!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom simpel doen, als het ook moeilijk kan
@Automatic_Rock: Mooi om die slijptrein eens aan het werk te zien![]()
quote:'Treinen rijden vaker op tijd'
AMSTERDAM - De treinen reden in de eerste maanden van dit jaar vaker op tijd. De punctualiteit zal over het eerste kwartaal uitkomen op ongeveer 86,9 procent, verwacht de website treinreiziger.nl.
Treinreiziger.nl maakt zelf een prognose op basis van cijfers van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Vorig jaar reed 84,8 procent van de treinen op tijd.
Boven verwachting
De treinen zouden sinds 2000 niet meer zo vaak op tijd hebben gereden. Vanwege computerstoringen bij spoorbeheerder Prorail, storm en sneeuwval verwachtte treinreiziger.nl dat de jaardoelstelling van 87 procent de eerste maanden bij lange na niet zou worden gehaald.
Afgelopen maand reden de treinen boven verwachting goed op tijd, stelt de site, waardoor de punctualiteit toch bijna de 87 procent zal halen.
Punctueel
Begin januari meldde de NS dat vorig jaar de doelstelling voor punctualiteit voor het tweede achtereenvolgende jaar niet was gehaald. Toen reed 84,8 procent van de treinen op tijd, met een marge van drie minuten, terwijl dit 86 procent had moeten zijn. Twee jaar geleden reed 84,7 procent van de treinen volgens het boekje.
Veolia heeft cker weinig met de punctionaliteit te maken?quote:
zozo!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef Wadloper het volgende:
InderdaadEn zelfs van binnen ook, want hij stond die ochtend op het reinigingsspoortje te Groningen
(waar de treinen van binnen gereinigd worden)
bij wet verplichtenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft de cijfers well, maar wil ze niet naar buiten brengen![]()
ja maar we kankeren wel met zn allen op de NS doorgaans.. en veolia / arriva / connexxion en syntus blijven weer buiten te promenadequote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Boeiend, ik ben niet afhankelijk van Arriva en Veolia. Dus tjaaaaaaaaaaaaa
quote:Komst Fryskers vertraagd door fout fabrikant VDL
persbericht 3 april 2007
Connexxion gaat per 15 april een nieuwe dienstregeling rijden in Noord en Zuidwest Fryslân. De nieuwe dienstregeling kent maar liefst 50 procent meer busritten. Speciaal hiervoor zijn 113 nieuwe bussen besteld, de Fryskers. Helaas kunnen deze Fryskers nog niet ingezet worden door een productiefout van fabrikant VDL Berkhof uit Heerenveen. Connexxion heeft de bussen afgekeurd en eist van fabrikant VDL een veiliger remsysteem voor haar reizigers en medewerkers.
Voor Connexxion is dit een forse streep door de rekening. Voor zaterdag 14 april stond een feestelijke kick-off van de nieuwe dienstregeling gepland met daarbij een prominente rol voor de Fryskers. Door deze onvoorziene vertraging is deze kick-off voorlopig uitgesteld. Toch worden alle Friezen zaterdag 14 april in de gelegenheid gesteld om afscheid te nemen van de oude dienstregeling. Connexxion biedt als afscheidscadeau de hele dag gratis vervoer aan in de concessie Noord- en Zuidwest Friesland.
Vanaf 15 april rijdt Connexxion wel de nieuwe dienstregeling. Om te kunnen voorzien in het extra busvervoer, zet Connexxion tijdelijk meer standaard bussen in. Uiteraard zijn deze voertuigen gekeurd en voldoen ze aan alle veiligheidseisen.
Omdat met de kleinere, speciaal voor Connexxion ontwikkelde, Fryskers de dorpen minder worden belast hoopt Connexxion zo snel mogelijk over de Fryskers te beschikken. Volgens VDL laat de oplevering echter nog even op zich wachten.
Informatie over de nieuwe dienstregeling is inmiddels verspreid op meer dan 150 locaties, zoals gemeentehuizen en bibliotheken. Ook zijn de dienstregeling en een brochure verkrijgbaar in iedere bus in Noord- en Zuidwest Friesland.
idd..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ze laten in ieder geval linten rijden op Almelo-Mariënberg die allang in de werkplaats hadden moeten staan, omdat ze kampen met gebreken. Hoezo geen risico nemen?
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zelfde voor de DH1/2tjes voor Veolia.. met een breekijzer de deur dicht moeten krijgen :/
ja :xquote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Serieus?
Damn, wat doen ze die wadlopers aan?![]()
![]()
en versnellingsbakken die er onder uit duvelen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dat hebben we hier in het noorden nog niet meegemaakt. Wel dat er water uit de cabine van de mcn stroomde of opgeblazen motoren
op tijd rijden halen ze toch al niet.. liever nog iets later dan opgepropt zitten in een treinquote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Dan gaan ze met nog meer vertragingen kampen, omdat het gewicht van de bakken er voor zorgt dat de wadjes nog langzamer optrekken. Bovendien heb je enkele wadjes nodig om een paar bakken te trekken en juist aan die wadjes hebben ze een tekort.
boeiendquote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ze nogal wat trekkracht tekort komen dan
Ja, was ook het eerste wat mij opvielquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was ook het eerste wat mij opviel
Nu kan de sloop ECHT niet lang meer duren
Als ze maar een stelletje voor het museum overlaten, omdat het toch bij de Nederlandse spoorweggeschiedenis hoort.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was ook het eerste wat mij opviel
Nu kan de sloop ECHT niet lang meer duren
Leuk. Hoe zou het met dat meisje zijn afgelopen?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het aanrijdingsstel bij Veenwouden was de 3449 volgens Somda. Het stel is later op de dag al weer op dienst gezien, dus zal wel geen schade hebben gehad, ondanks dat het over een fiets is heen gereden.
idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze maar een stelletje voor het museum overlaten, omdat het toch bij de Nederlandse spoorweggeschiedenis hoort.
Nu weten ze hoe dat ding uit elkaar gesloopt kan worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was ook het eerste wat mij opviel
Nu kan de sloop ECHT niet lang meer duren
ze kunnen nu de boutjes vinden..quote:Op woensdag 4 april 2007 18:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Nu weten ze hoe dat ding uit elkaar gesloopt kan worden?
Begin dan maar vast een clubje voor de DH2, want daarvoor heeft het NSM geen plaatsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee want er rijden ook DE 1 en DE 2!
dus ook DH1 en DH2 laten rijden!
Maar ja, wie is er ook zo dom om tussen de spoorbomen door te fietsen? Die dingen staan daar niets voor niets...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dat het zeer ernstig is, dat moge duidelijk zijn, omdat er zelfs een traumaheli bij moest komen. Ze is namelijk door de botsing tegen een paal aangeslingert, meldt Waldnet.
Hopelijk overleeft ze het ongeval.
parkeren we hem bij Wadloper in de tuin!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin dan maar vast een clubje voor de DH2, want daarvoor heeft het NSM geen plaats
Een DH-1 past hier primaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
parkeren we hem bij Wadloper in de tuin!
De 3107 staat nog met schade aan de kant, de ander, de 3119, is het plukstel.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze kunnen nu de boutjes vinden..
en is die boomrijder van veolia nog opgelapt? of is dat een PLUKLOPER geworden?
16 jarigquote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar ja, wie is er ook zo dom om tussen de spoorbomen door te fietsen? Die dingen staan daar niets voor niets...
Was het nou een 5-jarig meisje of een 15-jarig meisje?
Daar valt over te praten denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Een DH-1 past hier prima
Alleen denk ik niet dat mijn ouders er zo blij mee zijn
DH-2 moeten we kwijt.. DH1 kan wel in het nsmquote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar valt over te praten denk ik
Nee, maar tot in de eeuwigheid voluit "stichting mat'54 hondenkop-vier" klinkt ook niet, dus wat zou dat rukkenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stichting Wadloper 3201? klinkt dat?
okquote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar tot in de eeuwigheid voluit "stichting mat'54 hondenkop-vier" klinkt ook niet, dus wat zou dat rukken
Begin eerst maar eens met rijvaardig MAKENquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
das niet raar... wat zou het kosten om een dh2 rijvaardig te houden en te stallen per jaar? :p
ja, je kan natuurlijk naar het probleem van vraag en aanbod kijken, naar capaciteit en zo. Je kan ook gelijk gaan schreeuwen over mongolen. Dat kan ookquote:Op woensdag 4 april 2007 20:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Als je ziet wat voor mongeaulen bij Veolia treinen mogen rijden, kan ik wel begrijpen dat zoveel wadlopers het loodje leggen. Stumperts daar
Ja, je moet toch WAT met al die mensen die langs de kant staan, niewaar?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven, dan worden die stellen echt afgeragd.
In tegenstelling tot Fles, sla jij wel de spijker op zn kopquote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven, dan worden die stellen echt afgeragd. En juist dat kunnen ze niet hebben.
Ja dat zeg ik. Een capaciteitsprobleem.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heb t wel eens op nijmegen gezien![]()
treintje komt binnen.. gaat leeg wordt weer volgepropten t past er nog maar net in..
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er in het weekend weleens in, en er wordt echt niet overdreven mee gegooid en gesmeten of zo hoor.
Waarop?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
wordt je jaloers?
Ach, ik zit momenteel in Groningen, maar mijn roots verloochen ik nietquote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel typisch, drie Friezen die het van 300 km afstand zo goed weten
t verbaast me gewoon dat veolia t in kortere tijd voor elkaar krijgt ze kapot te krijgen dan Arriva..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.
zucht....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t verbaast me gewoon dat veolia t in kortere tijd voor elkaar krijgt ze kapot te krijgen dan Arriva..
of zou NSR (die ownt ze officieel toch?) gezegt hebben van rag maar af t gaat toch naar de shredder?
komt omdat veolia er kwakkeloos vanuit ging dat ze DM90 zouden krijgen van de NS, en Veolia rijd er gewoon mee.. dus als die nu de boel aan barrels rijden is dat jammer voor veolia :pquote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zucht....
Arriva kreeg ze in een stuk betere conditie. Veo kreeg ze toen ze al in blessuretijd waren. God wat raar dan, dat ze ieder moment uit elkaar sodemieteren
Ik denk dat het een zeker met het ander te maken heeft. Te veel mensen zorgen er voor dat de stellen eerder defect zijn. De mcn speelt hier niet op in door rustiger op te trekken, waardoor de wadloper versneld nog problemen krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenDa's eigenlijk alles
Vooralsnog voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zucht....
Arriva kreeg ze in een stuk betere conditie. Veo kreeg ze toen ze al in blessuretijd waren. God wat raar dan, dat ze ieder moment uit elkaar sodemieteren
Waar donderde die transmissie eronderuit dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Want feit is dat die wadlopers eigenlijk nooit kapoet gingen hier in het noorden. Eenmaal bij Veolia gaan ze opeens allemaal achter elkaar kapoet. Vreemd he
Ach ja, lang leve de consessies die de provincie Gelderland doet. Blijkbaar is het toch nog wat moeilijker dan dat ze dachten! Maar de problemen duren nog wel tot eind 2007quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenDa's eigenlijk alles
Ze moeten bij dit soort concessies waar treinen bij in begrepen zijn, minimaal een jaar van te voren de nieuwe vervoerder bekend maken, zodat deze tijd genoeg heeft om materieel te regelenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach ja, lang leve de consessies die de provincie Gelderland Limburg doet. Blijkbaar is het toch nog wat moeilijker dan dat ze dachten! Maar de problemen duren nog wel tot eind 2007
dat was een beetje dom van ze ja. Hoewel ik van mening ben dat NS daar ook niet helemaal vrijuit gaat door ze alleen maar voor 10 jaar te willen verhuren. Beetje misbruik van de situatie. Vind ik dan hequote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt omdat veolia er kwakkeloos vanuit ging dat ze DM90 zouden krijgen van de NS,
ja en dan? Jammer beste forensjes, we hebben die concessie wel gewonnen, leuk lachen, maar ga maar even 3 maanden lopen, wij moeten de treinen nog even oplappenquote:en Veolia rijd er gewoon mee.. dus als die nu de boel aan barrels rijden is dat jammer voor veolia :p
ze hadden ze ook eerst kunnen laten oplappen
Ga gerust door hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hou mn mond wel ff over dit onderwerp, keej
Daarom post ik daar ook nauwelijksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Af en toe wordt ik best moe van al die losers op OHIH zeg![]()
Vertelquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Af en toe wordt ik best moe van al die losers op OHIH zeg![]()
Je bedoelt mij he? MIJ HE?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Joh, zeg me niet dat je niet weet wat ik daar mee bedoel
En daar geef ik de NS geen ongelijk in! De NS zegt 10 jaar huren en anders niet. Dan doet de NS nog lief met de wadlopers maar van mij hadden ze bussen mogen inzetten. En de reiziger per rit gewoon, gratis vervoer tot dat er een fatsoenlijke verbinding is.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was een beetje dom van ze ja. Hoewel ik van mening ben dat NS daar ook niet helemaal vrijuit gaat door ze alleen maar voor 10 jaar te willen verhuren. Beetje misbruik van de situatie. Vind ik dan he
[..]
ja en dan? Jammer beste forensjes, we hebben die concessie wel gewonnen, leuk lachen, maar ga maar even 3 maanden lopen, wij moeten de treinen nog even oplappen
Nee. Er is daar, totdat de bestelde stellen geleverd gaan worden, een gigantisch groot probleem. Dat is in mijn ogen deels te wijten aan NS, die daar Veolia een poot heeft willen uitdraaien, maar voor het grootste deel ligt het aan de naïeve aanname van Veolia, die veel te lang hebben geleund op "het komt wel goed". En nu hebben ze de afdankertjes, die uit elkaar tiefen en die bovendien te weinig zijn. Ja, wie zijn kont brandt zit op de blaren. Ik kan er op zich ook niet echt medelijden mee hebben wat dat betreft. Oh ja, de provincie heeft dit ook niet erg handig gedaan idd
Alleen dat geschreeuw van "als je ziet wat voor mongolen daar op een trein mogen rijden bla bla" dat is gewoon onredelijk.
Nou, dan was alles gewoon bij het oude gebleven lijkt me? Dus Zl - Gn lekker met V-tjes blijven rijden en DM90 op de maaslijn. Het is niet alsof er altijd al DM90 in de 9100 reed of zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Brembo het volgende:
Maar dan is er weer een ander punt, als de NS de aanbieding had gewonnen zou de NS met DM'90 gaan rijden, dit gaat dus van Zw-Gn af. Maar waar wou de NS materieel vandaan halen, zonder de wadlopers in te zetten. Omdat de wadlopers technisch en economisch afgeschreven!?
Een wijs besluit, omdat er volgens mij niet veel aan is daarquote:
Kijk maar johquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hou mn mond wel ff over dit onderwerp, keej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |