Nee, maar tot in de eeuwigheid voluit "stichting mat'54 hondenkop-vier" klinkt ook niet, dus wat zou dat rukkenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stichting Wadloper 3201? klinkt dat?
okquote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar tot in de eeuwigheid voluit "stichting mat'54 hondenkop-vier" klinkt ook niet, dus wat zou dat rukken
Begin eerst maar eens met rijvaardig MAKENquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
das niet raar... wat zou het kosten om een dh2 rijvaardig te houden en te stallen per jaar? :p
ja, je kan natuurlijk naar het probleem van vraag en aanbod kijken, naar capaciteit en zo. Je kan ook gelijk gaan schreeuwen over mongolen. Dat kan ookquote:Op woensdag 4 april 2007 20:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Als je ziet wat voor mongeaulen bij Veolia treinen mogen rijden, kan ik wel begrijpen dat zoveel wadlopers het loodje leggen. Stumperts daar
Ja, je moet toch WAT met al die mensen die langs de kant staan, niewaar?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven, dan worden die stellen echt afgeragd.
In tegenstelling tot Fles, sla jij wel de spijker op zn kopquote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven, dan worden die stellen echt afgeragd. En juist dat kunnen ze niet hebben.
Ja dat zeg ik. Een capaciteitsprobleem.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heb t wel eens op nijmegen gezien![]()
treintje komt binnen.. gaat leeg wordt weer volgepropten t past er nog maar net in..
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er in het weekend weleens in, en er wordt echt niet overdreven mee gegooid en gesmeten of zo hoor.
Waarop?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
wordt je jaloers?
Ach, ik zit momenteel in Groningen, maar mijn roots verloochen ik nietquote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel typisch, drie Friezen die het van 300 km afstand zo goed weten
t verbaast me gewoon dat veolia t in kortere tijd voor elkaar krijgt ze kapot te krijgen dan Arriva..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor dat gooi en smijtwerk moet je op een race circuit zijn. Het ging mij om de zware belasting voor de stellen, zeker motorisch, aangezien de motoren aan een revisiebeurt toe zijn en ze al de nodige kuren vertoonden.
zucht....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t verbaast me gewoon dat veolia t in kortere tijd voor elkaar krijgt ze kapot te krijgen dan Arriva..
of zou NSR (die ownt ze officieel toch?) gezegt hebben van rag maar af t gaat toch naar de shredder?
komt omdat veolia er kwakkeloos vanuit ging dat ze DM90 zouden krijgen van de NS, en Veolia rijd er gewoon mee.. dus als die nu de boel aan barrels rijden is dat jammer voor veolia :pquote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zucht....
Arriva kreeg ze in een stuk betere conditie. Veo kreeg ze toen ze al in blessuretijd waren. God wat raar dan, dat ze ieder moment uit elkaar sodemieteren
Ik denk dat het een zeker met het ander te maken heeft. Te veel mensen zorgen er voor dat de stellen eerder defect zijn. De mcn speelt hier niet op in door rustiger op te trekken, waardoor de wadloper versneld nog problemen krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenDa's eigenlijk alles
Vooralsnog voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zucht....
Arriva kreeg ze in een stuk betere conditie. Veo kreeg ze toen ze al in blessuretijd waren. God wat raar dan, dat ze ieder moment uit elkaar sodemieteren
Waar donderde die transmissie eronderuit dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Want feit is dat die wadlopers eigenlijk nooit kapoet gingen hier in het noorden. Eenmaal bij Veolia gaan ze opeens allemaal achter elkaar kapoet. Vreemd he
Ach ja, lang leve de consessies die de provincie Gelderland doet. Blijkbaar is het toch nog wat moeilijker dan dat ze dachten! Maar de problemen duren nog wel tot eind 2007quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar nogmaals: de oorzaak is een capciteitsprobleem, en niet het feit dat er wat voor zwakzinnigen dan ook achter de knoppen mogenDa's eigenlijk alles
Ze moeten bij dit soort concessies waar treinen bij in begrepen zijn, minimaal een jaar van te voren de nieuwe vervoerder bekend maken, zodat deze tijd genoeg heeft om materieel te regelenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach ja, lang leve de consessies die de provincie Gelderland Limburg doet. Blijkbaar is het toch nog wat moeilijker dan dat ze dachten! Maar de problemen duren nog wel tot eind 2007
dat was een beetje dom van ze ja. Hoewel ik van mening ben dat NS daar ook niet helemaal vrijuit gaat door ze alleen maar voor 10 jaar te willen verhuren. Beetje misbruik van de situatie. Vind ik dan hequote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt omdat veolia er kwakkeloos vanuit ging dat ze DM90 zouden krijgen van de NS,
ja en dan? Jammer beste forensjes, we hebben die concessie wel gewonnen, leuk lachen, maar ga maar even 3 maanden lopen, wij moeten de treinen nog even oplappenquote:en Veolia rijd er gewoon mee.. dus als die nu de boel aan barrels rijden is dat jammer voor veolia :p
ze hadden ze ook eerst kunnen laten oplappen
Ga gerust door hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hou mn mond wel ff over dit onderwerp, keej
Daarom post ik daar ook nauwelijksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Af en toe wordt ik best moe van al die losers op OHIH zeg![]()
Vertelquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Af en toe wordt ik best moe van al die losers op OHIH zeg![]()
Je bedoelt mij he? MIJ HE?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Joh, zeg me niet dat je niet weet wat ik daar mee bedoel
En daar geef ik de NS geen ongelijk in! De NS zegt 10 jaar huren en anders niet. Dan doet de NS nog lief met de wadlopers maar van mij hadden ze bussen mogen inzetten. En de reiziger per rit gewoon, gratis vervoer tot dat er een fatsoenlijke verbinding is.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was een beetje dom van ze ja. Hoewel ik van mening ben dat NS daar ook niet helemaal vrijuit gaat door ze alleen maar voor 10 jaar te willen verhuren. Beetje misbruik van de situatie. Vind ik dan he
[..]
ja en dan? Jammer beste forensjes, we hebben die concessie wel gewonnen, leuk lachen, maar ga maar even 3 maanden lopen, wij moeten de treinen nog even oplappen
Nee. Er is daar, totdat de bestelde stellen geleverd gaan worden, een gigantisch groot probleem. Dat is in mijn ogen deels te wijten aan NS, die daar Veolia een poot heeft willen uitdraaien, maar voor het grootste deel ligt het aan de naīeve aanname van Veolia, die veel te lang hebben geleund op "het komt wel goed". En nu hebben ze de afdankertjes, die uit elkaar tiefen en die bovendien te weinig zijn. Ja, wie zijn kont brandt zit op de blaren. Ik kan er op zich ook niet echt medelijden mee hebben wat dat betreft. Oh ja, de provincie heeft dit ook niet erg handig gedaan idd
Alleen dat geschreeuw van "als je ziet wat voor mongolen daar op een trein mogen rijden bla bla" dat is gewoon onredelijk.
Nou, dan was alles gewoon bij het oude gebleven lijkt me? Dus Zl - Gn lekker met V-tjes blijven rijden en DM90 op de maaslijn. Het is niet alsof er altijd al DM90 in de 9100 reed of zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Brembo het volgende:
Maar dan is er weer een ander punt, als de NS de aanbieding had gewonnen zou de NS met DM'90 gaan rijden, dit gaat dus van Zw-Gn af. Maar waar wou de NS materieel vandaan halen, zonder de wadlopers in te zetten. Omdat de wadlopers technisch en economisch afgeschreven!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |