Veolia heeft cker weinig met de punctionaliteit te maken?quote:
zozo!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef Wadloper het volgende:
InderdaadEn zelfs van binnen ook, want hij stond die ochtend op het reinigingsspoortje te Groningen
(waar de treinen van binnen gereinigd worden)
bij wet verplichtenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft de cijfers well, maar wil ze niet naar buiten brengen![]()
ja maar we kankeren wel met zn allen op de NS doorgaans.. en veolia / arriva / connexxion en syntus blijven weer buiten te promenadequote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Boeiend, ik ben niet afhankelijk van Arriva en Veolia. Dus tjaaaaaaaaaaaaa
quote:Komst Fryskers vertraagd door fout fabrikant VDL
persbericht 3 april 2007
Connexxion gaat per 15 april een nieuwe dienstregeling rijden in Noord en Zuidwest Fryslân. De nieuwe dienstregeling kent maar liefst 50 procent meer busritten. Speciaal hiervoor zijn 113 nieuwe bussen besteld, de Fryskers. Helaas kunnen deze Fryskers nog niet ingezet worden door een productiefout van fabrikant VDL Berkhof uit Heerenveen. Connexxion heeft de bussen afgekeurd en eist van fabrikant VDL een veiliger remsysteem voor haar reizigers en medewerkers.
Voor Connexxion is dit een forse streep door de rekening. Voor zaterdag 14 april stond een feestelijke kick-off van de nieuwe dienstregeling gepland met daarbij een prominente rol voor de Fryskers. Door deze onvoorziene vertraging is deze kick-off voorlopig uitgesteld. Toch worden alle Friezen zaterdag 14 april in de gelegenheid gesteld om afscheid te nemen van de oude dienstregeling. Connexxion biedt als afscheidscadeau de hele dag gratis vervoer aan in de concessie Noord- en Zuidwest Friesland.
Vanaf 15 april rijdt Connexxion wel de nieuwe dienstregeling. Om te kunnen voorzien in het extra busvervoer, zet Connexxion tijdelijk meer standaard bussen in. Uiteraard zijn deze voertuigen gekeurd en voldoen ze aan alle veiligheidseisen.
Omdat met de kleinere, speciaal voor Connexxion ontwikkelde, Fryskers de dorpen minder worden belast hoopt Connexxion zo snel mogelijk over de Fryskers te beschikken. Volgens VDL laat de oplevering echter nog even op zich wachten.
Informatie over de nieuwe dienstregeling is inmiddels verspreid op meer dan 150 locaties, zoals gemeentehuizen en bibliotheken. Ook zijn de dienstregeling en een brochure verkrijgbaar in iedere bus in Noord- en Zuidwest Friesland.
idd..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ze laten in ieder geval linten rijden op Almelo-Mariënberg die allang in de werkplaats hadden moeten staan, omdat ze kampen met gebreken. Hoezo geen risico nemen?
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zelfde voor de DH1/2tjes voor Veolia.. met een breekijzer de deur dicht moeten krijgen :/
ja :xquote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Serieus?
Damn, wat doen ze die wadlopers aan?![]()
![]()
en versnellingsbakken die er onder uit duvelen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dat hebben we hier in het noorden nog niet meegemaakt. Wel dat er water uit de cabine van de mcn stroomde of opgeblazen motoren
op tijd rijden halen ze toch al niet.. liever nog iets later dan opgepropt zitten in een treinquote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Dan gaan ze met nog meer vertragingen kampen, omdat het gewicht van de bakken er voor zorgt dat de wadjes nog langzamer optrekken. Bovendien heb je enkele wadjes nodig om een paar bakken te trekken en juist aan die wadjes hebben ze een tekort.
boeiendquote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ze nogal wat trekkracht tekort komen dan
Ja, was ook het eerste wat mij opvielquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was ook het eerste wat mij opviel
Nu kan de sloop ECHT niet lang meer duren
Als ze maar een stelletje voor het museum overlaten, omdat het toch bij de Nederlandse spoorweggeschiedenis hoort.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Hoe zou het met dat meisje zijn afgelopen?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het aanrijdingsstel bij Veenwouden was de 3449 volgens Somda. Het stel is later op de dag al weer op dienst gezien, dus zal wel geen schade hebben gehad, ondanks dat het over een fiets is heen gereden.
idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze maar een stelletje voor het museum overlaten, omdat het toch bij de Nederlandse spoorweggeschiedenis hoort.
Nu weten ze hoe dat ding uit elkaar gesloopt kan worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze kunnen nu de boutjes vinden..quote:Op woensdag 4 april 2007 18:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Nu weten ze hoe dat ding uit elkaar gesloopt kan worden?
Begin dan maar vast een clubje voor de DH2, want daarvoor heeft het NSM geen plaatsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee want er rijden ook DE 1 en DE 2!
dus ook DH1 en DH2 laten rijden!
Maar ja, wie is er ook zo dom om tussen de spoorbomen door te fietsen? Die dingen staan daar niets voor niets...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dat het zeer ernstig is, dat moge duidelijk zijn, omdat er zelfs een traumaheli bij moest komen. Ze is namelijk door de botsing tegen een paal aangeslingert, meldt Waldnet.
Hopelijk overleeft ze het ongeval.
parkeren we hem bij Wadloper in de tuin!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin dan maar vast een clubje voor de DH2, want daarvoor heeft het NSM geen plaats
Een DH-1 past hier primaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
parkeren we hem bij Wadloper in de tuin!
De 3107 staat nog met schade aan de kant, de ander, de 3119, is het plukstel.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze kunnen nu de boutjes vinden..
en is die boomrijder van veolia nog opgelapt? of is dat een PLUKLOPER geworden?
16 jarigquote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar ja, wie is er ook zo dom om tussen de spoorbomen door te fietsen? Die dingen staan daar niets voor niets...
Was het nou een 5-jarig meisje of een 15-jarig meisje?
Daar valt over te praten denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Een DH-1 past hier prima
Alleen denk ik niet dat mijn ouders er zo blij mee zijn
DH-2 moeten we kwijt.. DH1 kan wel in het nsmquote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar valt over te praten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |