quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist dat raadselachtige houdt mij kijkende... Maar het scheelt dat deze serie niet zoals Alias steeds per aflevering een concreet verhaal is, maar nu echt het hele verhaal gewoon over de gehele lengte wordt uitgespannen... Alleen hoop ik dat ze iig een volledig seizoen maken voor de stekker eruit moet van ABC...
goede TVPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog onbekend...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nikky en Paulo kunnen uit de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spinnen? Die waren van die Artzt ofzo..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:25 schreef Pune het volgende:
Leuk, nog meer spoken in Lost
Wáár kwamen al die andere spinnen ineens vandaan?
Wel fijn dat er weer een Lost mysterie is opgelost. De Sun-kwestie: who dunnit?
Gek, dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dat wisten wij als kijkers toch al? Je zag namelijk aan het einde van die aflevering toen Charlie heel duister afspreken in de jungle met Sawyer [of was het Ana-Lucia, omdat ze iedereen wilde laten schrikken zodat ze mee zouden doen met oorlogje spelen tegen The Others?]
Er zat er volgens mij maar eentje in die pot.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die spinnen? Die waren van die Artzt ofzo..
Hij had er één gevangen. De rest kwam af op de feromonen die vrijkwamen na de beet geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die spinnen? Die waren van die Artzt ofzo..
Ehm, dat wisten we al lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:25 schreef Pune het volgende:
Wel fijn dat er weer een Lost mysterie is opgelost. De Sun-kwestie: who dunnit?
Het einde vond ik juist het enige boeiende uit de aflevering. Die twee characters interesseren me nauwelijks. Een zoektocht naar diamanten, waarbij men bereid is om ultiem ver te gaan, terwijl je al maanden op een eiland zit zonder uitzicht op redding vond ik nogal ongeloofwaardig. Bovendien leveren die terugblikken praktisch geen interessante beelden op. De voorkennis van gebeurtenissen door van tevoren een station te bezoeken geeft ook 0,0 wending aan het grote geheel.quote:
Ja, je begrijpt me verkeerd. Vond het einde schokkend, maar zeker niet slechtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Het einde vond ik juist het enige boeiende uit de aflevering. Die twee characters interesseren me nauwelijks. Een zoektocht naar diamanten, waarbij men bereid is om ultiem ver te gaan, terwijl je al maanden op een eiland zit zonder uitzicht op redding vond ik nogal ongeloofwaardig. Bovendien leveren die terugblikken praktisch geen interessante beelden op. De voorkennis van gebeurtenissen door van tevoren een station te bezoeken geeft ook 0,0 wending aan het grote geheel.
Dat ze langzaam laten doorschemeren in wat voor toestand die twee zijn, met het einde als climax, maakte de episode in mijn ogen nog enigszins de moeite waard
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:16 schreef Haunter het volgende:
Over die promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke aflevering is dat precies?? Want die heb ik blijkbaar gemist...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dat wisten wij als kijkers toch al? Je zag namelijk aan het einde van die aflevering toen Charlie heel duister afspreken in de jungle met Sawyer [of was het Ana-Lucia, omdat ze iedereen wilde laten schrikken zodat ze mee zouden doen met oorlogje spelen tegen The Others?]
Ik ook. Degene die zegt dat dit langs is gekomen liegt, want ik heb alle episodes gezien, HOOR.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
welke aflevering is dat precies?? Want die heb ik blijkbaar gemist...
Bijna goed... Verzamelde mariabeeldjes en had visioenen over Aaron, wat hem, gezien de stuff IN de beeldjes ongeloofwaardig maakte, waarna Locke hem een hoek gaf...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was in de tijd dat Charlie vervelend was met die verslaving van hem.
Aflevering 13 van seizoen 2 (The Long Con).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:02 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ook. Degene die zegt dat dit langs is gekomen liegt, want ik heb alle episodes gezien, HOOR.
ik had ook een monster-attack verwacht maar die bleef uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, waarom hoorde we het monster toen paolo/pablo net verlamd op de grond lag en er meer spinnen kwamen, waren die spinnen ook het monster ?![]()
Hoeveel mensen hebben er al door die jungle gelopen? En nu zien we die spinnnen pasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef janimie het volgende:
[..]
ik had ook een monster-attack verwacht maar die bleef uit
komt door de feromonen van die spin die gebeten heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben er al door die jungle gelopen? En nu zien we die spinnnen pas![]()
Waren van Smokey, maar de vraag is wat Smokey is...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar de geluiden die je hoorde leken beetje op Smokey.
Lijkt wel of bij iedere bekentenis/opheldering dat monster om de hoek komt kijken... erg vaag.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waren van Smokey, maar de vraag is wat Smokey is...
Nagenoeg bij ieder sterfgeval iig wel, maar ik vind het nog te vaag om een conclusie te trekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt wel of bij iedere bekentenis/opheldering dat monster om de hoek komt kijken... erg vaag.
Vond ik ook, maar Ana Lucia en Libby voegen tenminste nog iets toe aan het verhaal.quote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef Slayage het volgende:
al die tijd om die twee personages te introduceren, worden ze binnen no-time weer afgeschreven, een beetje als ana lucia en die andere chick, die ook in geheel onverwacht in 1 ep het loodje moesten leggen![]()
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
Ik denk trouwens dat Nikki en Paulo echt wel terug komen
de aflevering was wel heel tof, maar een beetje vreemd. Waarom hebben ze de rest niet verteld van het Pearl-station...quote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenen 2 meter aarde op je kop kom je trouwens ook niet effe onderuit, maarja wie weet
er gebeuren wel meer vreemde dingen op dat eilandquote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef TheGame het volgende:
Ze komen echt niet meer terug hoor. Nikki deed haar ogen al open toen Sawyer de eerste schep zand het graf in gooide. Tegen de tijd dat het gat vol ligt zijn ze echt al lang dood.
haha iddquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
Things don't stay buried on this island, toch?
Dus wie gaat de diamanten stelenquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspxquote:LOST's Matthew Fox Quitting?
It has been rumored for sometime and now it has been confirmed directly from the source: Matthew Fox of LOST is trying to quit.
Dat hij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Symer het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspx
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of hij stopt of niet, toch was dat wel het laatste wat ik van hem verwachtte![]()
Hahaha die 1e regels zijn echt zwaar misleidendquote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist.
ik vond het wel een grappig stukje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja
lol daar moest ik ook meteen aan denken, hier komt nog een staartje aanquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zoquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe komt iedereen aan die 2 meter? Volgens mij lagen ze veel hoger...
als Uma Thurman uit een begraven doodskist kan ontsnappen....quote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zo
maar die lag niet met dr gezicht in het zandquote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als Uma Thurman uit een begraven doodskist kan ontsnappen....![]()
zand in je ogen lijkt me helemaal horror, zeker als je ook nieteens kan knipperenquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zo
Touchéquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
Klopt, het was een begrafenis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef Costigan het volgende:
Ik vond het alleen het eind geen verassing.
De terugblikken op de oude episodes vond ik enorm saai. Je zag in de oudere episodes al dat de schrijvers interessant wilden doen met die twee characters, terwijl ze verre van interessant zijn. Er is wel interactie met andere verhalen, maar in principe zijn ze altijd passief - ze veranderen niets aan de verhaallijn. Saaie characters, waar ik helemaal niet medelijden of sympathie voor kan hebben. Blij dat ze dood zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef Costigan het volgende:
Ik vond het alleen het eind geen verassing. Ik verstond duidelijk dat Nikki paralyzed zei en die scene met die spinnen van die science gast maakte het helemaal duidelijk. Wel inderdaad mooi verwerkt die andere kijk op de allereerste ep. onder andere.
Daar kan ik het niet mee eens zijn, ik vond de aflevering dat kate en sawyer terugkwamen van het andere eiland wel het allerergstquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, het was een begrafenis.
Ik vond het overigens de slechtste episode tot nu toe.
Zaten we net weer lekker in het verhaal komt er zo'n niemendalletje tussendoor.
nikki tegen een paalquote:
kate begon te vervelen en daarom was nikki een welkome afleidingquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef Jivis het volgende:
Kate is lekkerder.
Wel.quote:
OMG... is 24 zo slecht geworden? Ik ben bijna klaar met seizoen 5, maar dat zal dan wel niet te evenaren zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel.
Ik had trouwens niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar Lost is beter dan 24 op het moment![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef RandomReader het volgende:
[..]
OMG... is 24 zo slecht geworden? Ik ben bijna klaar met seizoen 5, maar dat zal dan wel niet te evenaren zijn?
I concur.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel.
Ik had trouwens niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar Lost is beter dan 24 op het moment![]()
Dat is niet meer dan logisch hoor, seizoen 1 had veel verassingen, een hatch, others, het rookmonster ed. kwamen voor het eerst in beeld. vooral toen was er kritiek dat er veel vragen zolang open bleven.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:28 schreef Binsentu het volgende:
Ik heb Lost altijd al bet gevonden dan 24. S1 was cool, S2 was leuk en met S3 sloeg de verveling toe.
Psst, hij heeft het over 24quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch hoor, seizoen 1 had veel verassingen, een hatch, others, het rookmonster ed. kwamen voor het eerst in beeld. vooral toen was er kritiek dat er veel vragen zolang open bleven.
Nu in seizoen 3 worden vragen stuk voor stuk beantwoord, of in ieder geval enigszins verklaard waardoor het verrassende effect er van af raakt, de situatie is redelijk bekent in ieder geval.
Het is net waar je op kickt, ik vind zoals het nu de afgelopen 5 afleveringen gaat persoonlijk erg leuk![]()
net gekeken dus, wel tof dat ze naast elkaar liggen nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet gezien
Nikki is nu het lekkerste chick van het eiland
Maar S5 was geniaal geilquote:Op woensdag 4 april 2007 04:28 schreef Binsentu het volgende:
Ik heb Lost altijd al bet gevonden dan 24. S1 was cool, S2 was leuk en met S3 sloeg de verveling toe.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:06 schreef Skull-splitter het volgende:
24 S6 begon aardig maar kakt harder in dan kaassoufle (echte) in een lekkende oven...
FINALLY, ZULKS EEN PRANGENDE VRAAG WAS DAH!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Jivis het volgende:
Misschien komen we er morgen eeeeeeeindelijk achter hoe Locke nou in die rolstoel gekomen is.
Oh wacht, dat weten we al![]()
[afbeelding]
quote:You tricked me in being decent? That's gonna be the lamest con in the history of con
dat wel maar totaal niet relevant voor het gehele verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef SoupNazi het volgende:
Mooie actie van Hurley trouwens.![]()
En Kate.![]()
1. Op zijn smoel slaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Wat doet Locke met z'n vader?
2. Waar zijn Michael en Walt???!!!
3. Waarom is Jack zo'n naïeve drol?
Dus?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat wel maar totaal niet relevant voor het gehele verhaal.
over 2 weken las ik ergensquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef MrD het volgende:
Wat ik wil weten, is die mannentjes op de zuidpool! daar is seizoen 2 mee geeindigt maar daar hebben we nog niks van gezien! verder wil ik flashbacks van the french chick en mister Ben..
zo
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Binsentu het volgende:
[..]
1. Op zijn smoel slaan?
2. Die waren em toch gepeerd? Alhoewel het me niets zou verbazen als ze weer terugkomen.
3. Kan ik me ook wel eens op ergeren.
Opzouten dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.![]()
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Mininova.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lagZou iemand mij een link naar een site waar ie wel opstaat kunnen PB'en?
Julliet voerde 1623 inquote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef koentje.k het volgende:
Heerlijke aflevering, de zwarte rook, humor enz enz. Iemand enig idee welk nummer Julliet in voerde om de geluidsbariere te stoppen?
Volgende week komen er denk ik veeeel antwoorden op veel vragen.
Sayed gaat "praten" met JulietDat word leuk.
Waarom denk je dat het eiland onopgemerkt is?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Btw, ik vind 't plotholetechnisch wel een beetje matig dat zo'n eiland onopgemerkt blijft.
Owja, hij was al papaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Haunter het volgende:
Wow wederom een erg gave aflevering!
En ik neem aan dat dat kindje van Sawyer's slachtoffer dezelfde is als die van de gevangenis (waar hij dat geld naar toe stortte)?
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dingesquote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
Locke wilde toch niet van het eiland af ivm zijn verlamming? Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
Die Magic Box is toch geen teleporter zoals eerder al is gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dinges
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.
De manier waarop hij afscheid nam van Kate leek het niet erop dat hij 'even naar het andere eiland gaat' om vervolgens weer terug te komen. Als hij terugkomt, zal hij niet geliefd zijn bij zijn vrienden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef moki het volgende:
[..]
Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef moki het volgende:
Hier een linkje naar de preview van de volgende aflevering.
Preview s03e16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?
The Others maken toch deel uit van Dharma?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Symer het volgende:
Was het niet zo dat de Others in deze huizen getrokken waren nadat ze de strijd met Dharma gewonnen hadden?
Misschien gaan ze nu terug naar waar ze woonden vóór Dharma daar die huizen gebouwd had.
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
DAMN!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?
En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
Waarom een stuk dierentuin erbij bouwen als alle dieren al lang weg zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.
Met hij bedoel je zeker Ben Linus? Dat weet ik nog zo niet. Zou wel erg dubbelzinnig zijn. Locke die zegt dat hij de onderzeeer wil opblazen maar eigenlijk juist niet wil. En Linus die zegt dat Locke de onderzeeer niet moet opblazen, maar eigenlijk wel wil. Klinkt niet erg logisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
De huizen zijn nog prima bewoonbaar hoor. Beetje opruimen en klaar. Als ze de huizen echt onbewoonbaar wilde maken hadden ze alles wel in brand gestoken of opgeblazen net als die andere hut.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.
Ze wilden alle huisjes onbewoonbaar maken voor de eilandbewoners, daarom hebben ze ook alle meubels en huishoudelijke artikelen meegenomen of vernield. Want je kon op twee vingers natellen dat ze van de strand/grot naar het dorp zouden willen verhuizen zodat ze onder een dak kunnen leven en slapen in plaats van buiten..
Ben wou dat de Submarie werd opgeblazen omdat hij anders zwak zou lijken tegen over de Others..quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met hij bedoel je zeker Ben Linus? Dat weet ik nog zo niet. Zou wel erg dubbelzinnig zijn. Locke die zegt dat hij de onderzeeer wil opblazen maar eigenlijk juist niet wil. En Linus die zegt dat Locke de onderzeeer niet moet opblazen, maar eigenlijk wel wil. Klinkt niet erg logisch.
Idd wat koentje.k zegt. Die oorlog ('The Purge' zoals Mikhail het noemde) was al lang afgelopen tegen de tijd dat vlucht 815 neerstortte.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...
Maak er nou niet zo iets groots van.. Wat zou jij doen als er een "buisje met gas" in je kamer ligt en je wil eruit? dan ben je gedesorienteerd en weet je niet precies wat je doet, daarom lag Jack in de gang en waren er een paar dingen gevallen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef moki het volgende:
[..]
De huizen zijn nog prima bewoonbaar hoor. Beetje opruimen en klaar. Als ze de huizen echt onbewoonbaar wilde maken hadden ze alles wel in brand gestoken of opgeblazen net als die andere hut.
DHARMA is dood! DHARMA heeft niks met de losties te maken... Het enige wat er van DHARMA over is zijn de Hatches enzo en af en toe een pallet met voedsel :Squote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?
Zoals jij het doet stellen hebben ze niets met wetenschappelijke proeven te maken, daar hield Dharma zich immers mee bezig. Dus het lijkt me met jouw verklaring niet waarschijnlijk dat ze de baby dan voor 'iets' als proeven zouden gebruiken. Het zal heus wel een hechte gemeenschap zijn, het lijkt mij er eerder op dat ze iets te beschermen hebben -wat oorspronkelijk van Dharma was- en daar geen buitenstaanders mee konden gebruiken.
Dat zeg jij nou, Juliet zegt: We dont know what it is, but we know that it doesnt like our fances.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DAMN!Heb je de aflevering wel gekeken? Dit wordt allemaal uitgelegt hoor.
We hebben smokey nog nooit hoog zien vliegen volgens mij.
quote:Hurley: It sucks for you, dude
Als Dharma dood, waarom konden ze 6 afleveringen geleden dan nog voedsel vanuit de lucht droppen met Dharma labeltjes erop?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DHARMA is dood! DHARMA heeft niks met de losties te maken... Het enige wat er van DHARMA over is zijn de Hatches enzo en af en toe een pallet met voedsel :S
Dharma was juist een vredige groep wereldverbeteraars, een stel hippies. Ik dacht dat Dharma dus slachtoffer was van The Others.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?
Het smeet Eko toch behoorlijk hoog de lucht in? En het kon de piloot uit de cockpit halen...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
Volgens mij wel, toen hij Eko doodmaakte.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DAMN!Heb je de aflevering wel gekeken? Dit wordt allemaal uitgelegt hoor.
Dat Dharma een vredige groep wereldverbeteraars zijn, zou ik niet durven stellen. En als ze dat echt waren, uitten ze dat op een merkwaardige manier, want het waren ook mensen die onschuldige groepen mensen als proefkonijnen gebruikten en bestudeerden op een 'Big Brother' wijze voor Dharma's doeleinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Dharma was juist een vredige groep wereldverbeteraars, een stel hippies. Ik dacht dat Dharma dus slachtoffer was van The Others.
Dan moeten we wel 6 maanden ofzo wachtenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Ja, seizoen 4 begint in januari en gaat non-stop door tot eind mei. Net als 24 dus.
11.5 miljoen, ongeveer gelijk aan vorige week.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan moeten we wel 6 maanden ofzo wachten
Begin januari tot en met eind mei levert maar ruimte op voor 20 episodes. Juni is te laat voor ABC dus dan ga ik er maar van uit dat season 4 in december al begint?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Ja, seizoen 4 begint in januari en gaat non-stop door tot eind mei. Net als 24 dus.
2 januari tot en met 28 mei is 22 weken. Past precies dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Begin januari tot en met eind mei levert maar ruimte op voor 20 episodes. Juni is te laat voor ABC dus dan ga ik er maar van uit dat season 4 in december al begint?
Nee ik zeg proefkonijnen zoals ik het bedoel...dus niet die vrijwilligers...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Symer het volgende:
Met 'proefkonijen' bedoel je de knop duwers en de observanten in Pearl? Dat waren gewoon vrijwilligers die na een tijdje afgelost werden.
Dharma vergelijken met Saddam Hussein gaat wat ver imho
Dus Lost wordt dan voortaan elke dinsdag uitgezonden? Lekkere dag .. maar anyhow, thanks!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
2 januari tot en met 28 mei is 22 weken. Past precies dus.
Wie dan? Het is me even ontschoten welke andere groepen onschuldige mensen ze nog meer gebruikt hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee ik zeg proefkonijnen zoals ik het bedoel...dus niet die vrijwilligers...
Sorry hoor, maar soms vergeet ik wel eens naar nieuwe topics te kijken en zo ben ik dus de hele week Lost vergetenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Jivis het volgende:
Dat Saywer een kind heeft was trouwens toch al bekend uit een eerdere flashback?
Ik ook. Locke's hand was ineens verbonden toen ie bij Kate kwam, zou hij hem in elkaar gerost hebben?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het nou afgelopen is met Locke en z'n papa.
De mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Jivis het volgende:
Dat Saywer een kind heeft was trouwens toch al bekend uit een eerdere flashback?
hij wilde toch eerst ontsnappen ofzo voordat Ben hem voorstelde aan z'n 'vader'quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Symer het volgende:
Ik ook. Locke's hand was ineens verbonden toen ie bij Kate kwam, zou hij hem in elkaar gerost hebben?
Idd, ook al zijn alle huishoudelijke spullen e.d. weg, dan nog lijkt het me beterquote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef Merkie het volgende:
En waarom verhuist niet iedereen gewoon lekker naar dat dorpje, mooie huizen, schoon water, wc's en douches. Beter dan in hutjes op het strand
Vragen, vragen...I'm LOST.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?
En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Ik denk dat ze liegt en achtergebleven is om te infiltreren. Ze heeft Jack al ingepalmd, maar ik hoop dat de rest van de groep sceptischer is en haar op z'n minst opsluit. Het hele Ethan-verhaal is immers nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat moet nog in hun geheugen gegrift staan. Dat Jack bekeerd is en haar meehelpt had ik nog niet bedacht, maar dat zou wel cool zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd
Het is nu twee weken geleden dat ze dat telefoontje kreeg. Ik weet niet hoe lang het duurt om een schip te regelen enzo, maar ze zou nu toch wel onderweg kunnen zijn naar het eiland.quote:Waar zijn die twee gasten van de noordpool en waar is de vriendin van desmond die een telefoontje kreeg van die twee gasten toen die imlosie/explosie/whatever werd opgemerkt?
Misschien is hij gewoon te dom om te bedenken dat hij er ook overheen zou kunnen.quote:Die zwarte/grijze geest kan niet vliegen maar wel zweven? Hij kan niet eens over een simpele barriere heenkomen?
Vond ik ook wel balen, anders had ik hem gisteren nog kunnen kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Ekko werd eerder al bestraald met flashes, dit leken mij een soort van filmp-beelden toendertijd...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We hadden toch niet eerder gezien dat Smokey licht gaf?
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd
Maar dat weet ze dan nog niet. Ze weet niet dat de mensen dan al weg zijn, toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.
In ieder geval nog een vierde seizoen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef voidmage het volgende:
hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog voor zover ik weet is alleen seizoen 4 zeker?
Met daarin weer lekker een cliffhanger die eind seizoen 4 pas behandeld wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef TC03 het volgende:
Er zit in ieder geval wel een goede ontwikkeling in het verhaal, iets wat in seizoen 2 nogal ontbrak.
De season finale moet wel weer über worden.
quote:
wat is ook alweer het laatste moment dat we met hun hebben gezien? was ze alweer vergeten namelijk..quote:
Seizoen 2. In seizoen 3 hebben we naar ik weet nog geen glimp van ze opgevangen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat is ook alweer het laatste moment dat we met hun hebben gezien? was ze alweer vergeten namelijk..
1. seizoen 4 is zeker, ik geloof dat de makers het liefst 5 seizoenen zouden makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef voidmage het volgende:
hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog voor zover ik weet is alleen seizoen 4 zeker?
en wat is er met onze 2 vrienden gebeurd op de noordpool
en desmond speelt ook een grote rol in het verhaal, ik denk dat hij later tegen zijn vriend heft kunnen bewijzen dat hij wel een gave heeft om in de toekomst te kijken en dat hij met zijn vriend is gaan zoeken naar antwoorden en zo op het eiland is gekomen.
ja ik weet dat hij meedeed met een zeil race maar misschien zegt hij daar niks over omdat dat hoort bij de "toekomst"
dus dat verhaal met dat oude dametje enzo die hem liet zien dat hij in de toekomst kon kijken was niet echt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
3. Desmond is op het eiland beland omdat hij meedeed aan een zeilwedstrijd rond de wereld om de vader van zijn grote liefde (Penny) te bewijzen wat hij in zijn mars had, ik denk wel dat dit verhaal correct is. Ik denk niet dat zijn vriend hier iets mee te maken had. Daarnaast was wat we in "Flashes before your Eyes" zagen geen flashback (aldus de official lost podcast).
Maar dat Desmond een enigma is en een belangrijke rol gaat vervullen ben ik ook van overtuigd.
Jawel, het was geen flashback in de zin van herinnering aan iets wat eerder gebeurd is. Desmond is echt terug in de tijd gegaan nadat hij de sleutel omdraaide.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef voidmage het volgende:
[..]
dus dat verhaal met dat oude dametje enzo die hem liet zien dat hij in de toekomst kon kijken was niet echt?
Ze durfden ook al niet bij de grotten te gaan wonen in seizoen 1. Dat dorpje ligt wel erg ver in de jungle waar bovendien een rookmonster rondwaart. Ik zou ook wel twee keer nadenken voordat ik mijn veilige hutje op het strand zou verlaten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gaan de losties nu niet in het dorp wonen? De meubels zijn wel weg maar de huizen zijn toch stevig en het is beter dan wonen op het strand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van de laatste podcast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Hij veroordeelde Kate niet, hij probeerde de Others ervan te overtuigen dat zij goed is (en dus op De Lijst moet komen te staan). De Others wilden Kate echter niet vergeven voor haar daden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:09 schreef Xurk het volgende:
Locke
Hij was wel lekker hypocriet btw, het is volgens mij nog geen drie dagen geleden dat hij Mikhal vermoord heeft, en nu veroordeelt hij Kate omdat zij ook iemand vermoord heeft...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van de laatste podcast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:06 schreef Symer het volgende:
Hij veroordeelde Kate niet, hij probeerde de Others ervan te overtuigen dat zij goed is (en dus op De Lijst moet komen te staan). De Others wilden Kate echter niet vergeven voor haar daden.quote:In de eerste spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou best kunnen. M'n beeld is te donker om dat te kunnen zien en gezichtsuitdrukkingen staan niet in de transcripts.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:15 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...
quote:In de eerste spoiler stondHehe, overheen gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
Mininova.![]()
Leuke aflevering, Sawyer en HurleySmokey was ook weer gaaf, met zn lichtflitsen. Wel benieuwd hoe het nou zit met Juliette, vertrouw der niet echt..hoop dat ze niet allemaal zo naief zijn als Jack. Nog maar 6 nachtjes slapen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
dat probleem heb ik ook met mijn computer... moet je bsplayer gebruiken... daar kan je het contrast aanpassen en lichter makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. M'n beeld is te donker om dat te kunnen zien en gezichtsuitdrukkingen staan niet in de transcripts.![]()
[..]
Hehe, overheen gelezen.![]()
![]()
was wel geinige aflevering. maar echt veel vragen zijn er niet beantwoord. las ik nou dat sommige van jullie denken dat the others naar de bewoonde wereld zijn gegaan met de onderzeeer ?![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
was wel geinige aflevering. maar echt veel vragen zijn er niet beantwoord. las ik nou dat sommige van jullie denken dat the others naar de bewoonde wereld zijn gegaan met de onderzeeer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]Dat is niet zeker toch, werd alleen gesuggereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is niet zeker toch, werd alleen gesuggereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of JIJ snapt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom staat dat trouwens in spoilertags?So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]hoeft dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ooit Alias gekeken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Juliette heeft meerdere agenda's.
Met zo'n personage kan je lekker alle kanten uit als schrijvers, maar het wordt er niet geloofwaardiger op
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
beter een spoilertag teveel dan een spoilertag te weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:24 schreef Addict89 het volgende:
Waarom staat dat trouwens in spoilertags?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aardige aflevering. Het Sawyer/Hurley-stuk was briljant. Het Kate/Jack/Juliette verhaal wat minder boeiend.![]()
Ach, ik vond het toch wel weer leuk om smokey weer te zien, die slechte CGI maakt 'm zo schattigEigenlijk moet dat tegeltje in elke serie-OPquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef -Mo- het volgende:
Niets zo charmant, als een tegel aan de wand.
Amen.![]()
Juliette, wat moet ik van haar nu denken? Sawyer was weer cool
Dit is Juliette samen met Angelina Jolie btw
[ Bericht 46% gewijzigd door FoXje op 07-04-2007 09:54:38 ]opgezegd@fok.nl![]()
Jij hebt een rare username voor een manquote:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Je kent Jorien van den Herik niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt een rare username voor een man![]()
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Voor Aaron? Daar was het Ethan ook om te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:08 schreef Drifter__ het volgende:
Maar waarom moet Juliette dan infiltreren bij de Losties ?opgezegd@fok.nl![]()
Geen idee, maar dat is nou niet echt de vraag waar ik me druk over maak.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:08 schreef Drifter__ het volgende:
Maar waarom moet Juliette dan infiltreren bij de Losties ?2000 light years from home![]()
euhquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt een rare username voor een man![]()
![]()
Nee, moet dat?quote:
OK, gegoogled.quote:
Toch vind ik Jorien een meisjesnaam
Heb ik nou wat gemist? Ik heb episode 24 en episode 15, maar als ik nr 15 kijk, dan zitten er stukjes in die ik helemaal niet ken, dat Jack achter die piano zit en dat die boot wordt opgeblazen heb ik nog niet gezien!? In welke episode zat dit?There's no point in living if you can't feel alive![]()
13 als ik het niet verkeerd heb...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef bravo het volgende:
Heb ik nou wat gemist? Ik heb episode 24 en episode 15, maar als ik nr 15 kijk, dan zitten er stukjes in die ik helemaal niet ken, dat Jack achter die piano zit en dat die boot wordt opgeblazen heb ik nog niet gezien!? In welke episode zat dit?![]()
jorien vd herik is de voormalig voorzitter van feyenoord..vandaar zijn naamquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, gegoogled.
Toch vind ik Jorien een meisjesnaam![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de ouders van deze zakenman en tevens ex-voorzitter hadden 64 jaar geleden waarschijnlijk vurig gehoopt op een meisjequote:Op zondag 8 april 2007 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jorien vd herik is de voormalig voorzitter van feyenoord..vandaar zijn naamdie moet flink gepest zijn vroeger
![]()
![]()
Jammer dat de volgende aflevering weer over iets totaal onbenulligs zal gaan en volgende week pas weer met dit verhaal verder wordt gegaan. Blijft irritant...Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef janimie het volgende:
[..]
de ouders van deze zakenman en tevens ex-voorzitter hadden 64 jaar geleden waarschijnlijk vurig gehoopt op een meisjedie moet flink gepest zijn vroeger
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
foto's gemaakt, zo dat ie in z'n grot kan rukkeeeequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef One_conundrum het volgende:
Raarrrrrrr, dat dat ding ging flitsen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
foto's gemaakt, zo dat ie in z'n grot kan rukkeeee
Amen.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
foto's gemaakt, zo dat ie in z'n grot kan rukkeeee
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: