Inderdaad. Kwestie van een greenscreen, de acteur neerzetten en oud materiaal recyclen + wat extra nieuwe shots waarin Nikki met o.a. Locke praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
Ik neem aan dat ze die scene niet helemaal opnieuw hebben opgebouwd, betekent dit dat ze toen al wisten hoe deze twee in het verhaal gingen passen?!
quote:Locke: Where do you get electricity?
Ben: We have two giant hamsters running in a massive wheel in our secret underground lair.
Iets van Icky en Pablo geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Sawyer had weer bijnamen voor die 2, zal ze ff opzoeken
Lijkt mij alleen maar méér tijd kosten, maar okay.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef budha het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als de producers deze aflevering even snel in elkaar hebben gefanst om tijd te winnen voor de opnames van andere, veel belangrijkere afleveringen. Er is hier immers een hoop materiaal opnieuw gebruikt. Het publiek wilde geen pauzes meer, dus komen ze met een soapachtige aflevering.
Je zag haar ogen ook open gaan toen sawyer en hurley zand aan het scheppen waren. Ik kreeg soort een naar gevoel bij het einde van de aflevering ofzo, levend begraven worden zuigt gewoon, ook als het nep is in lostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
Waarom móest ie dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:36 schreef beschuit het volgende:
Sawyer moest een walkie talkie hebben in de show en nu weten we hoe hij er aan gekomen is
Duh, dat zien we binnenkort natuurlijkquote:
Leuk shot in badpakquote:
Idem hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vond ik het wel een openbaring dat het voor de Losties nog maar 9 dagen geleden is dat ze naar de Pearl station gingen en dat Eko dood ging!
Komt door dat heen en weer geswitch tussen Jack&Kate en de strandbewoners, dat ik het idee had dat er alweer veel meer tijd was verstreken.
Dat zou wel erg ongeloofwaardig zijn. Veel langer dan een minuut kun je je adem niet inhouden. Nikki moet dus al hartstikke dood geweest zijn tegen de tijd dat Sawyer en Hurley het graf met zand hadden gevuld (waar je zo 15-30 minuten mee bezig bent).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef LuukBes het volgende:
Nikki is niet dood. Alterego Jessica breekt met haar superpowers zo door het zand heen, als Sylar haar tenminste niet eerder pakt.
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Frenkel het volgende:
Paulo:
[afbeelding]
Ik vond het verder een leuke aflevering en een what the fok!? einde!
Die anna lucia was ook niet slecht, maarja shit happens. Nu moeten we het doen met Kate en Alexquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef Xurk het volgende:
Ondanks het feit dat ze beiden weinig toevoegden aan de serie en mochten ze toch niet dood zijn, ook nog steeds weinig toe te voegen hebben, is het jammer dat één van degenen die dood gaat wéér een "lekker wijf" moet zijnKate, Sun en Claire zijn wel cute, maar ze hebben niet zo'n sletjesuitstraling om zich heen zoals Shannon en Nikki dat hadden
Met zijn lipglossquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!Maar ik had het niet door dat dat Paolo was
![]()
Xerxes is wel een van de meest gaye filmschurken allertijd![]()
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef Devano het volgende:
Wat een matige episode. Dat einde kan echt niet, totaal niet het niveau van Lost. Al was het natuurlijk wel leuk bedacht.
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Symer het volgende:
Ik las net dat het nu zo goed als bevestigd is dat Lost volgend seizoen het uitzendschema van 24 gaat volgen. Dat betekent waarschijnlijk dat er van 23 mei 2007 tot 2 januari 2008 geen Lost is!![]()
Kan me niet voorstellen dat dat goed uitpakt, Lost heeft geen afgesloten seizoenen zoals 24 dat heeft. Ik voorspel dat de kijkcijfers nog lager worden dan ze nu al zijn.
Over kijkcijfers gesproken: De vrije val gaat door, na de Locke-aflevering van vorige week zijn driekwart miljoen mensen gestopt met kijken![]()
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef Merkie het volgende:
Wat gek, de laatste afleveringen zijn juist de beteren van dit seizoen.
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.
Dat was idd coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef DJKoster het volgende:
Ik loop nog steeds een aflevering achter, maar de conversatie tussen Ben en Locke was soms geniaal:
[..]
![]()
Het gaat dan ook eindelijk wel wat omhoog, maar het duurde echt veels te lang. Ik denk dat veel mensen blijven wachten op echt spectaculaire dingen, maar die komen niet echt, zoveel dingen blijven onduidelijk. Het wachten wordt niet echt beloond, en er blijven ook maar meer vragen bij komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willen
[..]
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |