Inderdaad. Kwestie van een greenscreen, de acteur neerzetten en oud materiaal recyclen + wat extra nieuwe shots waarin Nikki met o.a. Locke praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
Ik neem aan dat ze die scene niet helemaal opnieuw hebben opgebouwd, betekent dit dat ze toen al wisten hoe deze twee in het verhaal gingen passen?!
quote:Locke: Where do you get electricity?
Ben: We have two giant hamsters running in a massive wheel in our secret underground lair.
Iets van Icky en Pablo geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Sawyer had weer bijnamen voor die 2, zal ze ff opzoeken
Lijkt mij alleen maar méér tijd kosten, maar okay.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef budha het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als de producers deze aflevering even snel in elkaar hebben gefanst om tijd te winnen voor de opnames van andere, veel belangrijkere afleveringen. Er is hier immers een hoop materiaal opnieuw gebruikt. Het publiek wilde geen pauzes meer, dus komen ze met een soapachtige aflevering.
Je zag haar ogen ook open gaan toen sawyer en hurley zand aan het scheppen waren. Ik kreeg soort een naar gevoel bij het einde van de aflevering ofzo, levend begraven worden zuigt gewoon, ook als het nep is in lostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
Waarom móest ie dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:36 schreef beschuit het volgende:
Sawyer moest een walkie talkie hebben in de show en nu weten we hoe hij er aan gekomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |