Nee hoor, is dinsdag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kan hem om 1 uur kijken dan dat ga ik ook doen ook. Eerst om 9 uur het laatste 3.5 uur durende tentamen (heb 3 tentamens achter elkaar gehad van 3 uur de 4e is 3.5) en dan naar huis en kijken. Ik zet de download 's morgens aan dat weet ik zeker dat hij binnen is wanneer ik thuis kom. En dan nadat ik lost heb gekeken lekker naar southpark kijken.
Donderdad is DE dag van de goede series
Grapjas, 24 wordt langzamerhand echt een persiflage op zichzelf, ik heb zelfs de afgelopen aflevering multi-taskend zitten kijken zonder dat ik iets mistte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk jij wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef SoupNazi het volgende:
Maar hoe kan het nou dat Paulo en Nikki de hatch gewoon open konden maken, maar Locke dynamiet moest gebruiken?![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef SoupNazi het volgende:
Maar hoe kan het nou dat Paulo en Nikki de hatch gewoon open konden maken, maar Locke dynamiet moest gebruiken?![]()
Ja, het niveau hier van sommige mensen is abominabel.quote:
dude, gayquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, het niveau hier van sommige mensen is abominabel.
Anyway, ik vond het wel een leuke ep. Had de hele tijd al het vermoeden dat ze geparalysed waren, dus ik hield me in met juichen. Gelukkig werden ze net op tijd begraven, hoop dat ze onder de grond blijven, where the scum belongs.
Grappig om Arzt en Ethan weer te zien. Moest heel toevallig vlak voordat Arzt weer te zien was, aan hem denken en toen was ie ineens in beeld.
Leuk en goed geëdit deze aflevering, je zou bijna denken dat Nikki, Paolo, Arzt en Ethan er de hele tijd bij waren.
Ik mag ze nog steeds niet eigenlijk.quote:"While even Lindelof acknowledges that Nikki and Paulo are "universally despised" by fans, that's going to change, he vows"
Als ik dat gelezen had zou ik nu behoorlijk teleurgesteld zijn denk ik.quote:"Paulo will be shot in the head."
Sun liep gewoon wegquote:"Charlie's about to get his comeuppance for kidnapping Sun last season."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus denken, als jongen zijnde, hoe het is om lekkere stomende seks met een dikke man van middelbare leeftijd als Arzt te hebben, is gay?quote:
Elke promo is spanningopwekkend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering. De promo was zo spanningopwekkend dat de aflevering zelf tegenviel.
Valt wel mee, de promo van deze week is ook niet bijzonder op dequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:47 schreef -Mo- het volgende:
Elke promo is spanningopwekkend.
Als als je elke week de promo van Lost keek en dacht dat het uitermate stoer zou worden zou je nu al minstens 50x teleurgesteld zijn, me dunkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het gaat ook niet om 24 alleen, maar om 24 - Heroes - HIMYM, op één dag. Donderdag kijk ik alleen Lost. Dinsdag = superdinsdag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grapjas, 24 wordt langzamerhand echt een persiflage op zichzelf, ik heb zelfs de afgelopen aflevering multi-taskend zitten kijken zonder dat ik iets mistte...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef -Mo- het volgende:
Oh, Shannon en Boner waren ook weer te zien.
[afbeelding]
Boone met langer haar dan ie in de serie ooit gehad heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef -Mo- het volgende:
Oh, Shannon en Boner waren ook weer te zien.
[afbeelding]
Net als bij onderkoelde junks, net genoeg ademhaling en hartslag om niet dod te gaan. 2 teugen lucht per minuut oid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf heeft deze aflevering met Lost te maken. En ik vraag me af, ze moeten dan toch nog hebben geademd anders ga je toch dood
..
Maar we zijn in ieder geval van ze af.
Ik kijk altijd half naar de afleveringen, en ik heb dit ook gemist, zou je het even iets kunnen verhelderen? Maar ik kijk de aflevering eerst maar even af, misschien komt het nogquote:
Inderdaad. Kwestie van een greenscreen, de acteur neerzetten en oud materiaal recyclen + wat extra nieuwe shots waarin Nikki met o.a. Locke praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
Ik neem aan dat ze die scene niet helemaal opnieuw hebben opgebouwd, betekent dit dat ze toen al wisten hoe deze twee in het verhaal gingen passen?!
quote:Locke: Where do you get electricity?
Ben: We have two giant hamsters running in a massive wheel in our secret underground lair.
Iets van Icky en Pablo geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Sawyer had weer bijnamen voor die 2, zal ze ff opzoeken
Lijkt mij alleen maar méér tijd kosten, maar okay.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef budha het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als de producers deze aflevering even snel in elkaar hebben gefanst om tijd te winnen voor de opnames van andere, veel belangrijkere afleveringen. Er is hier immers een hoop materiaal opnieuw gebruikt. Het publiek wilde geen pauzes meer, dus komen ze met een soapachtige aflevering.
Je zag haar ogen ook open gaan toen sawyer en hurley zand aan het scheppen waren. Ik kreeg soort een naar gevoel bij het einde van de aflevering ofzo, levend begraven worden zuigt gewoon, ook als het nep is in lostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
Waarom móest ie dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:36 schreef beschuit het volgende:
Sawyer moest een walkie talkie hebben in de show en nu weten we hoe hij er aan gekomen is
Duh, dat zien we binnenkort natuurlijkquote:
Leuk shot in badpakquote:
Idem hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vond ik het wel een openbaring dat het voor de Losties nog maar 9 dagen geleden is dat ze naar de Pearl station gingen en dat Eko dood ging!
Komt door dat heen en weer geswitch tussen Jack&Kate en de strandbewoners, dat ik het idee had dat er alweer veel meer tijd was verstreken.
Dat zou wel erg ongeloofwaardig zijn. Veel langer dan een minuut kun je je adem niet inhouden. Nikki moet dus al hartstikke dood geweest zijn tegen de tijd dat Sawyer en Hurley het graf met zand hadden gevuld (waar je zo 15-30 minuten mee bezig bent).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef LuukBes het volgende:
Nikki is niet dood. Alterego Jessica breekt met haar superpowers zo door het zand heen, als Sylar haar tenminste niet eerder pakt.
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Frenkel het volgende:
Paulo:
[afbeelding]
Ik vond het verder een leuke aflevering en een what the fok!? einde!
Die anna lucia was ook niet slecht, maarja shit happens. Nu moeten we het doen met Kate en Alexquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef Xurk het volgende:
Ondanks het feit dat ze beiden weinig toevoegden aan de serie en mochten ze toch niet dood zijn, ook nog steeds weinig toe te voegen hebben, is het jammer dat één van degenen die dood gaat wéér een "lekker wijf" moet zijnKate, Sun en Claire zijn wel cute, maar ze hebben niet zo'n sletjesuitstraling om zich heen zoals Shannon en Nikki dat hadden
Met zijn lipglossquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!Maar ik had het niet door dat dat Paolo was
![]()
Xerxes is wel een van de meest gaye filmschurken allertijd![]()
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef Devano het volgende:
Wat een matige episode. Dat einde kan echt niet, totaal niet het niveau van Lost. Al was het natuurlijk wel leuk bedacht.
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Symer het volgende:
Ik las net dat het nu zo goed als bevestigd is dat Lost volgend seizoen het uitzendschema van 24 gaat volgen. Dat betekent waarschijnlijk dat er van 23 mei 2007 tot 2 januari 2008 geen Lost is!![]()
Kan me niet voorstellen dat dat goed uitpakt, Lost heeft geen afgesloten seizoenen zoals 24 dat heeft. Ik voorspel dat de kijkcijfers nog lager worden dan ze nu al zijn.
Over kijkcijfers gesproken: De vrije val gaat door, na de Locke-aflevering van vorige week zijn driekwart miljoen mensen gestopt met kijken![]()
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef Merkie het volgende:
Wat gek, de laatste afleveringen zijn juist de beteren van dit seizoen.
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.
Dat was idd coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef DJKoster het volgende:
Ik loop nog steeds een aflevering achter, maar de conversatie tussen Ben en Locke was soms geniaal:
[..]
![]()
Het gaat dan ook eindelijk wel wat omhoog, maar het duurde echt veels te lang. Ik denk dat veel mensen blijven wachten op echt spectaculaire dingen, maar die komen niet echt, zoveel dingen blijven onduidelijk. Het wachten wordt niet echt beloond, en er blijven ook maar meer vragen bij komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willen
[..]
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |