En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dingesquote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
Locke wilde toch niet van het eiland af ivm zijn verlamming? Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
Die Magic Box is toch geen teleporter zoals eerder al is gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dinges
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.
De manier waarop hij afscheid nam van Kate leek het niet erop dat hij 'even naar het andere eiland gaat' om vervolgens weer terug te komen. Als hij terugkomt, zal hij niet geliefd zijn bij zijn vrienden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef moki het volgende:
[..]
Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef moki het volgende:
Hier een linkje naar de preview van de volgende aflevering.
Preview s03e16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?
The Others maken toch deel uit van Dharma?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Symer het volgende:
Was het niet zo dat de Others in deze huizen getrokken waren nadat ze de strijd met Dharma gewonnen hadden?
Misschien gaan ze nu terug naar waar ze woonden vóór Dharma daar die huizen gebouwd had.
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
DAMN!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?
En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
Waarom een stuk dierentuin erbij bouwen als alle dieren al lang weg zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.
Met hij bedoel je zeker Ben Linus? Dat weet ik nog zo niet. Zou wel erg dubbelzinnig zijn. Locke die zegt dat hij de onderzeeer wil opblazen maar eigenlijk juist niet wil. En Linus die zegt dat Locke de onderzeeer niet moet opblazen, maar eigenlijk wel wil. Klinkt niet erg logisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
De huizen zijn nog prima bewoonbaar hoor. Beetje opruimen en klaar. Als ze de huizen echt onbewoonbaar wilde maken hadden ze alles wel in brand gestoken of opgeblazen net als die andere hut.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.
Ze wilden alle huisjes onbewoonbaar maken voor de eilandbewoners, daarom hebben ze ook alle meubels en huishoudelijke artikelen meegenomen of vernield. Want je kon op twee vingers natellen dat ze van de strand/grot naar het dorp zouden willen verhuizen zodat ze onder een dak kunnen leven en slapen in plaats van buiten..
Ben wou dat de Submarie werd opgeblazen omdat hij anders zwak zou lijken tegen over de Others..quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met hij bedoel je zeker Ben Linus? Dat weet ik nog zo niet. Zou wel erg dubbelzinnig zijn. Locke die zegt dat hij de onderzeeer wil opblazen maar eigenlijk juist niet wil. En Linus die zegt dat Locke de onderzeeer niet moet opblazen, maar eigenlijk wel wil. Klinkt niet erg logisch.
Idd wat koentje.k zegt. Die oorlog ('The Purge' zoals Mikhail het noemde) was al lang afgelopen tegen de tijd dat vlucht 815 neerstortte.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...
Maak er nou niet zo iets groots van.. Wat zou jij doen als er een "buisje met gas" in je kamer ligt en je wil eruit? dan ben je gedesorienteerd en weet je niet precies wat je doet, daarom lag Jack in de gang en waren er een paar dingen gevallen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef moki het volgende:
[..]
De huizen zijn nog prima bewoonbaar hoor. Beetje opruimen en klaar. Als ze de huizen echt onbewoonbaar wilde maken hadden ze alles wel in brand gestoken of opgeblazen net als die andere hut.
DHARMA is dood! DHARMA heeft niks met de losties te maken... Het enige wat er van DHARMA over is zijn de Hatches enzo en af en toe een pallet met voedsel :Squote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?
Zoals jij het doet stellen hebben ze niets met wetenschappelijke proeven te maken, daar hield Dharma zich immers mee bezig. Dus het lijkt me met jouw verklaring niet waarschijnlijk dat ze de baby dan voor 'iets' als proeven zouden gebruiken. Het zal heus wel een hechte gemeenschap zijn, het lijkt mij er eerder op dat ze iets te beschermen hebben -wat oorspronkelijk van Dharma was- en daar geen buitenstaanders mee konden gebruiken.
Dat zeg jij nou, Juliet zegt: We dont know what it is, but we know that it doesnt like our fances.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DAMN!Heb je de aflevering wel gekeken? Dit wordt allemaal uitgelegt hoor.
We hebben smokey nog nooit hoog zien vliegen volgens mij.
quote:Hurley: It sucks for you, dude
Als Dharma dood, waarom konden ze 6 afleveringen geleden dan nog voedsel vanuit de lucht droppen met Dharma labeltjes erop?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DHARMA is dood! DHARMA heeft niks met de losties te maken... Het enige wat er van DHARMA over is zijn de Hatches enzo en af en toe een pallet met voedsel :S
Dharma was juist een vredige groep wereldverbeteraars, een stel hippies. Ik dacht dat Dharma dus slachtoffer was van The Others.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als the others ook gewoon 'slachtoffers' zouden zijn -van Dharma- net als onze Lost bewoners, waarom stelden ze zich dan vanaf het begin zich zo vijandig op tegen hen?
Het smeet Eko toch behoorlijk hoog de lucht in? En het kon de piloot uit de cockpit halen...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
Volgens mij wel, toen hij Eko doodmaakte.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef koentje.k het volgende:
[..]
DAMN!Heb je de aflevering wel gekeken? Dit wordt allemaal uitgelegt hoor.
Dat Dharma een vredige groep wereldverbeteraars zijn, zou ik niet durven stellen. En als ze dat echt waren, uitten ze dat op een merkwaardige manier, want het waren ook mensen die onschuldige groepen mensen als proefkonijnen gebruikten en bestudeerden op een 'Big Brother' wijze voor Dharma's doeleinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Dharma was juist een vredige groep wereldverbeteraars, een stel hippies. Ik dacht dat Dharma dus slachtoffer was van The Others.
Dan moeten we wel 6 maanden ofzo wachtenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Ja, seizoen 4 begint in januari en gaat non-stop door tot eind mei. Net als 24 dus.
11.5 miljoen, ongeveer gelijk aan vorige week.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan moeten we wel 6 maanden ofzo wachten
Begin januari tot en met eind mei levert maar ruimte op voor 20 episodes. Juni is te laat voor ABC dus dan ga ik er maar van uit dat season 4 in december al begint?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Ja, seizoen 4 begint in januari en gaat non-stop door tot eind mei. Net als 24 dus.
2 januari tot en met 28 mei is 22 weken. Past precies dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Begin januari tot en met eind mei levert maar ruimte op voor 20 episodes. Juni is te laat voor ABC dus dan ga ik er maar van uit dat season 4 in december al begint?
Nee ik zeg proefkonijnen zoals ik het bedoel...dus niet die vrijwilligers...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Symer het volgende:
Met 'proefkonijen' bedoel je de knop duwers en de observanten in Pearl? Dat waren gewoon vrijwilligers die na een tijdje afgelost werden.
Dharma vergelijken met Saddam Hussein gaat wat ver imho
Dus Lost wordt dan voortaan elke dinsdag uitgezonden? Lekkere dag .. maar anyhow, thanks!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
2 januari tot en met 28 mei is 22 weken. Past precies dus.
Wie dan? Het is me even ontschoten welke andere groepen onschuldige mensen ze nog meer gebruikt hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee ik zeg proefkonijnen zoals ik het bedoel...dus niet die vrijwilligers...
Sorry hoor, maar soms vergeet ik wel eens naar nieuwe topics te kijken en zo ben ik dus de hele week Lost vergetenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Jivis het volgende:
Dat Saywer een kind heeft was trouwens toch al bekend uit een eerdere flashback?
Ik ook. Locke's hand was ineens verbonden toen ie bij Kate kwam, zou hij hem in elkaar gerost hebben?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het nou afgelopen is met Locke en z'n papa.
De mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Jivis het volgende:
Dat Saywer een kind heeft was trouwens toch al bekend uit een eerdere flashback?
hij wilde toch eerst ontsnappen ofzo voordat Ben hem voorstelde aan z'n 'vader'quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Symer het volgende:
Ik ook. Locke's hand was ineens verbonden toen ie bij Kate kwam, zou hij hem in elkaar gerost hebben?
Idd, ook al zijn alle huishoudelijke spullen e.d. weg, dan nog lijkt het me beterquote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef Merkie het volgende:
En waarom verhuist niet iedereen gewoon lekker naar dat dorpje, mooie huizen, schoon water, wc's en douches. Beter dan in hutjes op het strand
Vragen, vragen...I'm LOST.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?
En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Ik denk dat ze liegt en achtergebleven is om te infiltreren. Ze heeft Jack al ingepalmd, maar ik hoop dat de rest van de groep sceptischer is en haar op z'n minst opsluit. Het hele Ethan-verhaal is immers nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat moet nog in hun geheugen gegrift staan. Dat Jack bekeerd is en haar meehelpt had ik nog niet bedacht, maar dat zou wel cool zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd
Het is nu twee weken geleden dat ze dat telefoontje kreeg. Ik weet niet hoe lang het duurt om een schip te regelen enzo, maar ze zou nu toch wel onderweg kunnen zijn naar het eiland.quote:Waar zijn die twee gasten van de noordpool en waar is de vriendin van desmond die een telefoontje kreeg van die twee gasten toen die imlosie/explosie/whatever werd opgemerkt?
Misschien is hij gewoon te dom om te bedenken dat hij er ook overheen zou kunnen.quote:Die zwarte/grijze geest kan niet vliegen maar wel zweven? Hij kan niet eens over een simpele barriere heenkomen?
Vond ik ook wel balen, anders had ik hem gisteren nog kunnen kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Ekko werd eerder al bestraald met flashes, dit leken mij een soort van filmp-beelden toendertijd...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We hadden toch niet eerder gezien dat Smokey licht gaf?
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd
Maar dat weet ze dan nog niet. Ze weet niet dat de mensen dan al weg zijn, toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |