I concur.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel.
Ik had trouwens niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar Lost is beter dan 24 op het moment![]()
Dat is niet meer dan logisch hoor, seizoen 1 had veel verassingen, een hatch, others, het rookmonster ed. kwamen voor het eerst in beeld. vooral toen was er kritiek dat er veel vragen zolang open bleven.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:28 schreef Binsentu het volgende:
Ik heb Lost altijd al bet gevonden dan 24. S1 was cool, S2 was leuk en met S3 sloeg de verveling toe.
Psst, hij heeft het over 24quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch hoor, seizoen 1 had veel verassingen, een hatch, others, het rookmonster ed. kwamen voor het eerst in beeld. vooral toen was er kritiek dat er veel vragen zolang open bleven.
Nu in seizoen 3 worden vragen stuk voor stuk beantwoord, of in ieder geval enigszins verklaard waardoor het verrassende effect er van af raakt, de situatie is redelijk bekent in ieder geval.
Het is net waar je op kickt, ik vind zoals het nu de afgelopen 5 afleveringen gaat persoonlijk erg leuk![]()
net gekeken dus, wel tof dat ze naast elkaar liggen nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet gezien
Nikki is nu het lekkerste chick van het eiland
Maar S5 was geniaal geilquote:Op woensdag 4 april 2007 04:28 schreef Binsentu het volgende:
Ik heb Lost altijd al bet gevonden dan 24. S1 was cool, S2 was leuk en met S3 sloeg de verveling toe.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:06 schreef Skull-splitter het volgende:
24 S6 begon aardig maar kakt harder in dan kaassoufle (echte) in een lekkende oven...
FINALLY, ZULKS EEN PRANGENDE VRAAG WAS DAH!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Jivis het volgende:
Misschien komen we er morgen eeeeeeeindelijk achter hoe Locke nou in die rolstoel gekomen is.
Oh wacht, dat weten we al![]()
[afbeelding]
quote:You tricked me in being decent? That's gonna be the lamest con in the history of con
dat wel maar totaal niet relevant voor het gehele verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef SoupNazi het volgende:
Mooie actie van Hurley trouwens.![]()
En Kate.![]()
1. Op zijn smoel slaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Wat doet Locke met z'n vader?
2. Waar zijn Michael en Walt???!!!
3. Waarom is Jack zo'n naïeve drol?
Dus?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat wel maar totaal niet relevant voor het gehele verhaal.
over 2 weken las ik ergensquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef MrD het volgende:
Wat ik wil weten, is die mannentjes op de zuidpool! daar is seizoen 2 mee geeindigt maar daar hebben we nog niks van gezien! verder wil ik flashbacks van the french chick en mister Ben..
zo
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Binsentu het volgende:
[..]
1. Op zijn smoel slaan?
2. Die waren em toch gepeerd? Alhoewel het me niets zou verbazen als ze weer terugkomen.
3. Kan ik me ook wel eens op ergeren.
Opzouten dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.![]()
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Mininova.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lagZou iemand mij een link naar een site waar ie wel opstaat kunnen PB'en?
Julliet voerde 1623 inquote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef koentje.k het volgende:
Heerlijke aflevering, de zwarte rook, humor enz enz. Iemand enig idee welk nummer Julliet in voerde om de geluidsbariere te stoppen?
Volgende week komen er denk ik veeeel antwoorden op veel vragen.
Sayed gaat "praten" met JulietDat word leuk.
Waarom denk je dat het eiland onopgemerkt is?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Btw, ik vind 't plotholetechnisch wel een beetje matig dat zo'n eiland onopgemerkt blijft.
Owja, hij was al papaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Haunter het volgende:
Wow wederom een erg gave aflevering!
En ik neem aan dat dat kindje van Sawyer's slachtoffer dezelfde is als die van de gevangenis (waar hij dat geld naar toe stortte)?
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |