Vond ik ook, maar Ana Lucia en Libby voegen tenminste nog iets toe aan het verhaal.quote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef Slayage het volgende:
al die tijd om die twee personages te introduceren, worden ze binnen no-time weer afgeschreven, een beetje als ana lucia en die andere chick, die ook in geheel onverwacht in 1 ep het loodje moesten leggen![]()
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
Ik denk trouwens dat Nikki en Paulo echt wel terug komen
de aflevering was wel heel tof, maar een beetje vreemd. Waarom hebben ze de rest niet verteld van het Pearl-station...quote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenen 2 meter aarde op je kop kom je trouwens ook niet effe onderuit, maarja wie weet
er gebeuren wel meer vreemde dingen op dat eilandquote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef TheGame het volgende:
Ze komen echt niet meer terug hoor. Nikki deed haar ogen al open toen Sawyer de eerste schep zand het graf in gooide. Tegen de tijd dat het gat vol ligt zijn ze echt al lang dood.
haha iddquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
Things don't stay buried on this island, toch?
Dus wie gaat de diamanten stelenquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspxquote:LOST's Matthew Fox Quitting?
It has been rumored for sometime and now it has been confirmed directly from the source: Matthew Fox of LOST is trying to quit.
Dat hij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Symer het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspx
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of hij stopt of niet, toch was dat wel het laatste wat ik van hem verwachtte![]()
Hahaha die 1e regels zijn echt zwaar misleidendquote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist.
ik vond het wel een grappig stukje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja
lol daar moest ik ook meteen aan denken, hier komt nog een staartje aanquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zoquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe komt iedereen aan die 2 meter? Volgens mij lagen ze veel hoger...
als Uma Thurman uit een begraven doodskist kan ontsnappen....quote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zo
maar die lag niet met dr gezicht in het zandquote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als Uma Thurman uit een begraven doodskist kan ontsnappen....![]()
zand in je ogen lijkt me helemaal horror, zeker als je ook nieteens kan knipperenquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel het is, zand inademen is niet echt goed voor je denk ik zo
Touchéquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
Klopt, het was een begrafenis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef Costigan het volgende:
Ik vond het alleen het eind geen verassing.
De terugblikken op de oude episodes vond ik enorm saai. Je zag in de oudere episodes al dat de schrijvers interessant wilden doen met die twee characters, terwijl ze verre van interessant zijn. Er is wel interactie met andere verhalen, maar in principe zijn ze altijd passief - ze veranderen niets aan de verhaallijn. Saaie characters, waar ik helemaal niet medelijden of sympathie voor kan hebben. Blij dat ze dood zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef Costigan het volgende:
Ik vond het alleen het eind geen verassing. Ik verstond duidelijk dat Nikki paralyzed zei en die scene met die spinnen van die science gast maakte het helemaal duidelijk. Wel inderdaad mooi verwerkt die andere kijk op de allereerste ep. onder andere.
Daar kan ik het niet mee eens zijn, ik vond de aflevering dat kate en sawyer terugkwamen van het andere eiland wel het allerergstquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, het was een begrafenis.
Ik vond het overigens de slechtste episode tot nu toe.
Zaten we net weer lekker in het verhaal komt er zo'n niemendalletje tussendoor.
nikki tegen een paalquote:
kate begon te vervelen en daarom was nikki een welkome afleidingquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef Jivis het volgende:
Kate is lekkerder.
Wel.quote:
OMG... is 24 zo slecht geworden? Ik ben bijna klaar met seizoen 5, maar dat zal dan wel niet te evenaren zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel.
Ik had trouwens niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar Lost is beter dan 24 op het moment![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef RandomReader het volgende:
[..]
OMG... is 24 zo slecht geworden? Ik ben bijna klaar met seizoen 5, maar dat zal dan wel niet te evenaren zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |