Vond ik ook, maar Ana Lucia en Libby voegen tenminste nog iets toe aan het verhaal.quote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef Slayage het volgende:
al die tijd om die twee personages te introduceren, worden ze binnen no-time weer afgeschreven, een beetje als ana lucia en die andere chick, die ook in geheel onverwacht in 1 ep het loodje moesten leggen![]()
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
Ik denk trouwens dat Nikki en Paulo echt wel terug komen
de aflevering was wel heel tof, maar een beetje vreemd. Waarom hebben ze de rest niet verteld van het Pearl-station...quote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want vind deze "ontknoping" van hun verhaal echt niet kunnenen 2 meter aarde op je kop kom je trouwens ook niet effe onderuit, maarja wie weet
er gebeuren wel meer vreemde dingen op dat eilandquote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef TheGame het volgende:
Ze komen echt niet meer terug hoor. Nikki deed haar ogen al open toen Sawyer de eerste schep zand het graf in gooide. Tegen de tijd dat het gat vol ligt zijn ze echt al lang dood.
haha iddquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
Things don't stay buried on this island, toch?
Dus wie gaat de diamanten stelenquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspxquote:LOST's Matthew Fox Quitting?
It has been rumored for sometime and now it has been confirmed directly from the source: Matthew Fox of LOST is trying to quit.
Dat hij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Symer het volgende:
bron: http://www.buddytv.com/ar(...)x-quitting-5489.aspx
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of hij stopt of niet, toch was dat wel het laatste wat ik van hem verwachtte![]()
Hahaha die 1e regels zijn echt zwaar misleidendquote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist.
ik vond het wel een grappig stukje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja
lol daar moest ik ook meteen aan denken, hier komt nog een staartje aanquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Ascaroth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |