abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48063549
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef Merkie het volgende:
En waarom verhuist niet iedereen gewoon lekker naar dat dorpje, mooie huizen, schoon water, wc's en douches. Beter dan in hutjes op het strand
Idd, ook al zijn alle huishoudelijke spullen e.d. weg, dan nog lijkt het me beter
Verder was het idd een leuke aflevering met humor ook weer
Vond alleen het "gerumble in the jungle" tegenvallen, zo lang hebben ze niet gevochten, en niet eens in die modder Maargoed, de promo's nemen we al een tijdje met een korreltje zout
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:53:37 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48067165
Er zit in ieder geval wel een goede ontwikkeling in het verhaal, iets wat in seizoen 2 nogal ontbrak.

De season finale moet wel weer über worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 april 2007 @ 03:34:26 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48068140
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.

Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?

En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Vragen, vragen...I'm LOST.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:08:08 #214
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_48069262
'you're baby looks less wrinkly then he did last week'

moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_48070686
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd

Waar zijn die twee gasten van de noordpool en waar is de vriendin van desmond die een telefoontje kreeg van die twee gasten toen die imlosie/explosie/whatever werd opgemerkt?

Ik heb de promo voor volgende week gezien en kan al bijna niet wachten totdat het weer donderdag is.

Die zwarte/grijze geest kan niet vliegen maar wel zweven? Hij kan niet eens over een simpele barriere heenkomen?

Wie kan zien wie bij de sub staat?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_48071600
Ik denk dat ik het door heb. Jack is gewoon slecht geworden en helpt nu julliet infiltreren in de groep. Terwijl John net het omgekeerde gaat doen bij The Others. Zie maar naar Julliet die was niet echt bewusteloos en Jack leek me ook niet helemaal bewusteloos te zijn. En Locke is gewoon te cool om zich ook maar bij iemand aan te sluiten
nou nou
pi_48071976
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe wist julliet dat de geluidshekken uitstonden? Ze is verdoofd, weet niet dat alle andere mensen weg zijn, is in de jungle achtergelaten maar weet wel dat de omheining uitstaat. Beetje vreemd
Ik denk dat ze liegt en achtergebleven is om te infiltreren. Ze heeft Jack al ingepalmd, maar ik hoop dat de rest van de groep sceptischer is en haar op z'n minst opsluit. Het hele Ethan-verhaal is immers nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat moet nog in hun geheugen gegrift staan. Dat Jack bekeerd is en haar meehelpt had ik nog niet bedacht, maar dat zou wel cool zijn
quote:
Waar zijn die twee gasten van de noordpool en waar is de vriendin van desmond die een telefoontje kreeg van die twee gasten toen die imlosie/explosie/whatever werd opgemerkt?
Het is nu twee weken geleden dat ze dat telefoontje kreeg. Ik weet niet hoe lang het duurt om een schip te regelen enzo, maar ze zou nu toch wel onderweg kunnen zijn naar het eiland.
quote:
Die zwarte/grijze geest kan niet vliegen maar wel zweven? Hij kan niet eens over een simpele barriere heenkomen?
Misschien is hij gewoon te dom om te bedenken dat hij er ook overheen zou kunnen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:06:24 #218
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48072559
Sawyer + Hurley Gouden combinatie.

Ik vond het een heel onderhoudende aflevering wat ook een mooi opzetje gaf naar de finale-opbouw, ik denk dat er de komende weken veel moois gaat komen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:11:52 #219
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:20:45 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48073156
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Vond ik ook wel balen, anders had ik hem gisteren nog kunnen kijken

Maar gelukkig andere bronnen gevonden
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We hadden toch niet eerder gezien dat Smokey licht gaf?
Ekko werd eerder al bestraald met flashes, dit leken mij een soort van filmp-beelden toendertijd...
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_48073769

pi_48075285
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Jules weet misschien dat ze alleen per land weg konden, en dan moet je toch echt ooit door die cirkel heen, en aangezien de bediening aan de binnenkant zat.... Das deductisch gekeken, in werkelijkheid vertrouw ik dr gewoon voor geen meter en houdt ze op deze manier gewoon een vinger in de pap of wordt ze een overloopster.
Maar dat weet ze dan nog niet. Ze weet niet dat de mensen dan al weg zijn, toch?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_48075629
Jawel, dat had Kate al verteld.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:46:26 #224
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_48076411
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef dapluiz het volgende:
[afbeelding]

Juliette met haar botox-lop.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:20:04 #225
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48077576
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Juliette met haar botox-lop.

Ze is lief ja.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:22:10 #226
133369 Jivis
Critikut
pi_48077662
Amen.
pi_48078287
juliette is lekker
pi_48078434
die chick van huey was ook een topwijf..echt jammer dat die er zo snel uit moest..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:50:02 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48078537
Hoe staat het trouwens met Jack's leger?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48078547
juliette is hardstikke onbetrouwbaar, Jack vind haar nog leuk ook wschijnlijk
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:01:10 #231
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_48078895
hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog voor zover ik weet is alleen seizoen 4 zeker?

en wat is er met onze 2 vrienden gebeurd op de noordpool

en desmond speelt ook een grote rol in het verhaal, ik denk dat hij later tegen zijn vriend heft kunnen bewijzen dat hij wel een gave heeft om in de toekomst te kijken en dat hij met zijn vriend is gaan zoeken naar antwoorden en zo op het eiland is gekomen.

ja ik weet dat hij meedeed met een zeil race maar misschien zegt hij daar niks over omdat dat hoort bij de "toekomst"
Carpe Diem!
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:04:14 #232
133369 Jivis
Critikut
pi_48079011
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef TC03 het volgende:
En waar zijn Bernard en Rose gebleven
Amen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:05:18 #233
133369 Jivis
Critikut
pi_48079043
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef voidmage het volgende:
hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog voor zover ik weet is alleen seizoen 4 zeker?
In ieder geval nog een vierde seizoen.
Amen.
pi_48079045
Juliette heeft meerdere agenda's.
Met zo'n personage kan je lekker alle kanten uit als schrijvers, maar het wordt er niet geloofwaardiger op
pi_48079113
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef TC03 het volgende:
Er zit in ieder geval wel een goede ontwikkeling in het verhaal, iets wat in seizoen 2 nogal ontbrak.

De season finale moet wel weer über worden.
Met daarin weer lekker een cliffhanger die eind seizoen 4 pas behandeld wordt . Bij Prison Break is na 8 seconden een cliffhanger opgelost (ze hebben er toch elke aflevering 5 ofzo), maar bij Lost duurt het een jaar.
quote:
pi_48079246
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

En waar zijn Bernard en Rose gebleven
wat is ook alweer het laatste moment dat we met hun hebben gezien? was ze alweer vergeten namelijk..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:13:07 #237
133369 Jivis
Critikut
pi_48079262
Dat leger is een beetje in de soep gelopen toen de little general (Ana Lucia) overhoop werd geschoten
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wat is ook alweer het laatste moment dat we met hun hebben gezien? was ze alweer vergeten namelijk..
Seizoen 2. In seizoen 3 hebben we naar ik weet nog geen glimp van ze opgevangen...
Amen.
pi_48079284
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef voidmage het volgende:

en wat is er met onze 2 vrienden gebeurd op de noordpool

en desmond speelt ook een grote rol in het verhaal, ik denk dat hij later tegen zijn vriend heft kunnen bewijzen dat hij wel een gave heeft om in de toekomst te kijken en dat hij met zijn vriend is gaan zoeken naar antwoorden en zo op het eiland is gekomen.

ja ik weet dat hij meedeed met een zeil race maar misschien zegt hij daar niks over omdat dat hoort bij de "toekomst"
1. seizoen 4 is zeker, ik geloof dat de makers het liefst 5 seizoenen zouden maken
2. Onze twee vrienden op de Noordpool en Penny zullen waarschijnlijk nog een tijdje niet van zich laten horen, dat hoort bij Lost, sommige vragen blijven lang hangen voordat er een antwoord op komt.
3. Desmond is op het eiland beland omdat hij meedeed aan een zeilwedstrijd rond de wereld om de vader van zijn grote liefde (Penny) te bewijzen wat hij in zijn mars had, ik denk wel dat dit verhaal correct is. Ik denk niet dat zijn vriend hier iets mee te maken had. Daarnaast was wat we in "Flashes before your Eyes" zagen geen flashback (aldus de official lost podcast).

Maar dat Desmond een enigma is en een belangrijke rol gaat vervullen ben ik ook van overtuigd.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:17:35 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48079407
quote:
2000 light years from home
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:18:22 #240
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_48079431
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:13 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]
3. Desmond is op het eiland beland omdat hij meedeed aan een zeilwedstrijd rond de wereld om de vader van zijn grote liefde (Penny) te bewijzen wat hij in zijn mars had, ik denk wel dat dit verhaal correct is. Ik denk niet dat zijn vriend hier iets mee te maken had. Daarnaast was wat we in "Flashes before your Eyes" zagen geen flashback (aldus de official lost podcast).

Maar dat Desmond een enigma is en een belangrijke rol gaat vervullen ben ik ook van overtuigd.
dus dat verhaal met dat oude dametje enzo die hem liet zien dat hij in de toekomst kon kijken was niet echt?

maar desmond is zeker een enigma in het verhaal. ik denk dan ook dat die 2 gasten op de noordpool iets met hem te maken hebben dat hij het eiland onderzocht samen met wat vrienden.

maar goed

lost shall unveil the mistery
Carpe Diem!
pi_48079627
Erg leuke episode weer . Jammer dat het verhaal met Locke & zijn pa niet verder uitgelegd is .

Julliete & Kate

Waarom gaan de losties nu niet in het dorp wonen? De meubels zijn wel weg maar de huizen zijn toch stevig en het is beter dan wonen op het strand .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_48079969
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef voidmage het volgende:

[..]

dus dat verhaal met dat oude dametje enzo die hem liet zien dat hij in de toekomst kon kijken was niet echt?
Jawel, het was geen flashback in de zin van herinnering aan iets wat eerder gebeurd is. Desmond is echt terug in de tijd gegaan nadat hij de sleutel omdraaide.
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gaan de losties nu niet in het dorp wonen? De meubels zijn wel weg maar de huizen zijn toch stevig en het is beter dan wonen op het strand .
Ze durfden ook al niet bij de grotten te gaan wonen in seizoen 1. Dat dorpje ligt wel erg ver in de jungle waar bovendien een rookmonster rondwaart. Ik zou ook wel twee keer nadenken voordat ik mijn veilige hutje op het strand zou verlaten.
pi_48081049
Op een ander forum las ik dat de verhaallijn van Rose en Benard wel verder wordt gezet.
pi_48081475
Klopt, de schrijvers willen die twee acteurs niet helemaal naar Hawaii laten vliegen voor een paar achtergrondscènes, maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd
pi_48082123
Dat hele leger van Jack viel in de soep omdat er geen interesse voor was. Is meerdere malen duidelijk gemaakt in de latere episodes. Op het moment dat Charlie Sun ontvoerde dachten een hoop eilandbewoners ook dat Ana Lucia het misschien had gedaan om animo te creeren voor ´Jack´s Army´. Anyhow, later werd ze ook nog eens overhoop geschoten door Michael, Jack ging op zoek naar the Others etc etc.

Dus dat is wat er gebeurd is met Jack´s Army. Geen interesse, geen leger.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:09:34 #246
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48084274
Locke

Hij was wel lekker hypocriet btw, het is volgens mij nog geen drie dagen geleden dat hij Mikhal vermoord heeft, en nu veroordeelt hij Kate omdat zij ook iemand vermoord heeft...
pi_48084401
Misschien infiltreert Locke wel bij de Others
pi_48085144
Van de laatste podcast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:04:01 #249
133369 Jivis
Critikut
pi_48085966
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van de laatste podcast:
SPOILER
SPOILER
Amen.
pi_48086034
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:09 schreef Xurk het volgende:
Locke

Hij was wel lekker hypocriet btw, het is volgens mij nog geen drie dagen geleden dat hij Mikhal vermoord heeft, en nu veroordeelt hij Kate omdat zij ook iemand vermoord heeft...
Hij veroordeelde Kate niet, hij probeerde de Others ervan te overtuigen dat zij goed is (en dus op De Lijst moet komen te staan). De Others wilden Kate echter niet vergeven voor haar daden.
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van de laatste podcast:
SPOILER
SPOILER
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Jivis het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:15:51 #251
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48086319
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:06 schreef Symer het volgende:

Hij veroordeelde Kate niet, hij probeerde de Others ervan te overtuigen dat zij goed is (en dus op De Lijst moet komen te staan). De Others wilden Kate echter niet vergeven voor haar daden.
Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...
quote:
SPOILER
In de eerste spoiler stond
SPOILER
pi_48086576
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:15 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...
Dat zou best kunnen. M'n beeld is te donker om dat te kunnen zien en gezichtsuitdrukkingen staan niet in de transcripts.
quote:
In de eerste spoiler stond
SPOILER
Hehe, overheen gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')