Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:06 schreef Symer het volgende:
Hij veroordeelde Kate niet, hij probeerde de Others ervan te overtuigen dat zij goed is (en dus op De Lijst moet komen te staan). De Others wilden Kate echter niet vergeven voor haar daden.
quote:In de eerste spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou best kunnen. M'n beeld is te donker om dat te kunnen zien en gezichtsuitdrukkingen staan niet in de transcripts.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:15 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde ze inderdaad te overtuigen, maar toen hij haar vertelde dat hij weet wat ze gedaan heeft keek hij wel minachtend vond ik...
quote:In de eerste spoiler stondHehe, overheen gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
Mininova.
dat probleem heb ik ook met mijn computer... moet je bsplayer gebruiken... daar kan je het contrast aanpassen en lichter makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. M'n beeld is te donker om dat te kunnen zien en gezichtsuitdrukkingen staan niet in de transcripts.![]()
[..]
Hehe, overheen gelezen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
was wel geinige aflevering. maar echt veel vragen zijn er niet beantwoord. las ik nou dat sommige van jullie denken dat the others naar de bewoonde wereld zijn gegaan met de onderzeeer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]Dat is niet zeker toch, werd alleen gesuggereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is niet zeker toch, werd alleen gesuggereerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of JIJ snapt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]hoeft dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ooit Alias gekeken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Juliette heeft meerdere agenda's.
Met zo'n personage kan je lekker alle kanten uit als schrijvers, maar het wordt er niet geloofwaardiger op
beter een spoilertag teveel dan een spoilertag te weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:24 schreef Addict89 het volgende:
Waarom staat dat trouwens in spoilertags?
Eigenlijk moet dat tegeltje in elke serie-OPquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef -Mo- het volgende:
Niets zo charmant, als een tegel aan de wand.
Jij hebt een rare username voor een manquote:
Je kent Jorien van den Herik niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt een rare username voor een man![]()
Voor Aaron? Daar was het Ethan ook om te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:08 schreef Drifter__ het volgende:
Maar waarom moet Juliette dan infiltreren bij de Losties ?
Geen idee, maar dat is nou niet echt de vraag waar ik me druk over maak.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:08 schreef Drifter__ het volgende:
Maar waarom moet Juliette dan infiltreren bij de Losties ?
euhquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt een rare username voor een man![]()
Nee, moet dat?quote:
OK, gegoogled.quote:
13 als ik het niet verkeerd heb...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef bravo het volgende:
Heb ik nou wat gemist? Ik heb episode 24 en episode 15, maar als ik nr 15 kijk, dan zitten er stukjes in die ik helemaal niet ken, dat Jack achter die piano zit en dat die boot wordt opgeblazen heb ik nog niet gezien!? In welke episode zat dit?
jorien vd herik is de voormalig voorzitter van feyenoord..vandaar zijn naamquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, gegoogled.
Toch vind ik Jorien een meisjesnaam![]()
de ouders van deze zakenman en tevens ex-voorzitter hadden 64 jaar geleden waarschijnlijk vurig gehoopt op een meisjequote:Op zondag 8 april 2007 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jorien vd herik is de voormalig voorzitter van feyenoord..vandaar zijn naam
quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef janimie het volgende:
[..]
de ouders van deze zakenman en tevens ex-voorzitter hadden 64 jaar geleden waarschijnlijk vurig gehoopt op een meisjedie moet flink gepest zijn vroeger
![]()
foto's gemaakt, zo dat ie in z'n grot kan rukkeeeequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef One_conundrum het volgende:
Raarrrrrrr, dat dat ding ging flitsen
quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
foto's gemaakt, zo dat ie in z'n grot kan rukkeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |