quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:16 schreef Haunter het volgende:
Over die promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke aflevering is dat precies?? Want die heb ik blijkbaar gemist...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dat wisten wij als kijkers toch al? Je zag namelijk aan het einde van die aflevering toen Charlie heel duister afspreken in de jungle met Sawyer [of was het Ana-Lucia, omdat ze iedereen wilde laten schrikken zodat ze mee zouden doen met oorlogje spelen tegen The Others?]
Ik ook. Degene die zegt dat dit langs is gekomen liegt, want ik heb alle episodes gezien, HOOR.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
welke aflevering is dat precies?? Want die heb ik blijkbaar gemist...
Bijna goed... Verzamelde mariabeeldjes en had visioenen over Aaron, wat hem, gezien de stuff IN de beeldjes ongeloofwaardig maakte, waarna Locke hem een hoek gaf...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was in de tijd dat Charlie vervelend was met die verslaving van hem.
Aflevering 13 van seizoen 2 (The Long Con).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:02 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ook. Degene die zegt dat dit langs is gekomen liegt, want ik heb alle episodes gezien, HOOR.
ik had ook een monster-attack verwacht maar die bleef uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, waarom hoorde we het monster toen paolo/pablo net verlamd op de grond lag en er meer spinnen kwamen, waren die spinnen ook het monster ?![]()
Hoeveel mensen hebben er al door die jungle gelopen? En nu zien we die spinnnen pasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef janimie het volgende:
[..]
ik had ook een monster-attack verwacht maar die bleef uit
komt door de feromonen van die spin die gebeten heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben er al door die jungle gelopen? En nu zien we die spinnnen pas![]()
Waren van Smokey, maar de vraag is wat Smokey is...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar de geluiden die je hoorde leken beetje op Smokey.
Lijkt wel of bij iedere bekentenis/opheldering dat monster om de hoek komt kijken... erg vaag.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waren van Smokey, maar de vraag is wat Smokey is...
Nagenoeg bij ieder sterfgeval iig wel, maar ik vind het nog te vaag om een conclusie te trekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt wel of bij iedere bekentenis/opheldering dat monster om de hoek komt kijken... erg vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |