quote:-Schorpioen--
-Ik ben Mark, 26 jaar en doe Frans Adelaar na-
quote:-SuperHarregarre-
-Van Bommel wederom belangrijk in elftal oud-internationals...-
quote:-vrolijke-frits
-
-Van Bommel struikelt over laatste horde en valt af voor Oranje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-"It's time to become real men again, and forget the pain" aldus een bozopen van Bommel na afloop-
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
denthemen post topic vol en laat een ander het vuile werk opknappen.
Ik zit meestal op m'n kontquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Ik zit op woensdagavond vaak in Merz: Murphy's quiz.
bayswater ook, en wint ook nog meestal (maar volgens mij was dat op dinsdag.) in iedergeval altijd gezellig bij Nel in de kroegquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Ik zit op woensdagavond vaak in Merz: Murphy's quiz.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Uitslag betwisten? Kee.
IK HAD MOETEN WINNEN!
agressieve tvp
Dankjequote:
Ik heb dit met opzet gedaan omdat ik geen nieuwe foto zou gaan posten en het wel ff duidelijk is wanneer hij meteen met een foto zou komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
denthemen post topic vol en laat een ander het vuile werk opknappen.
Snap ik niks van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb dit met opzet gedaan omdat ik geen nieuwe foto zou gaan posten en het wel ff duidelijk is wanneer hij meteen met een foto zou komen![]()
![]()
nee hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:21 schreef Beschouw het volgende:
Zal wel aan mij liggen
Hehe, ik ben net pas thuis van werk. Ik dacht dat er na 22.00 uur een foto door de nr 2 geplaatst zou worden??quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef SuperRogier het volgende:
Vrolijke frits is:
[afbeelding]
?
tvp enzo
Hèhè, sja een student moet toch op een of andere manier aan z'n centen komen hèquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Arme Frits, hij werkt zich nog een slag in de rondte
ik ga vanaf maandag ook dagen van 12 uur maken vrees ik
Je zou bijna medelijden met jullie krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Arme Frits, hij werkt zich nog een slag in de rondte
ik ga vanaf maandag ook dagen van 12 uur maken vrees ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden met jullie krijgen
Het is dat ik de uitslag niet doe...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Negentig minuten kan Kahn net volhouden, maar hij is wel doodmoe na een wedstrijdje. Wat een watje.
Met een knipoog naar de lange dagen van Frits en Mwanatabu.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Iedereen weet dat Kahn een grote mond heeft, maar dat er een hele voetbal in past, is nieuw.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Vooroordeel duitse grote mond bewezen door keeper die de bal erin verstopt
Uups, gemistquote:
*AFKLOPT*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
zit je in de kinderziektes mwana ?
Je bent weer te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal ik hem maar doen?
quote:-EnGCatjuh-
-"Oeff, wat zit die aanvoerdersband strak!"-
quote:-Mwanatabu-
-Kahn boft maar dat die bal er niet inging-
quote:-toma-
-Also Mutti danke für die Brattwürst.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Vooroordeel duitse grote mond bewezen door keeper die de bal erin verstopt -
Nee, doe maar niet, jouw humor kennende. ik wacht lieper op super h of super R. of schorpioen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal ik hem maar doen?
eerst nog even de uitslag doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb m'n puntjes misgelopen!![]()
Deze foto is wel geinig, misschien voor de volgende ronde:
[afbeelding]
Ik kon het anders voor de verandering helemaal vinden met de uitslag die beschouw geplaatst heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, jouw humor kennende. ik wacht lieper op super h of super R. of schorpioen.
Jouw avatar blijft geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb m'n puntjes misgelopen!![]()
Deze foto is wel geinig, misschien voor de volgende ronde:
[afbeelding]
Beschouw hep 'm al gedaan en ieder voordeel hep z'n nadeel... Volgende ronde, nieuwe kansen. Als je wil scoren moe-je schieten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
eerst nog even de uitslag doen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beschouw hep 'm al gedaan en ieder voordeel hep z'n nadeel... Volgende ronde, nieuwe kansen. Als je wil scoren moe-je schieten.
Beschouw was te vroeg met de uitslagquote:De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur \'s avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Beschouw was te vroeg met de uitslag![]()
Hoezoquote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Zo heet onze hond, Keequote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Puntjes jeuj!
Ik ben nr 2 dus.
De laatste keer dat ik gister checkte, dacht ik dat het die Ronaldinho foto geworden was. Ik kom over een uurtje terug en als ik dan geen massale protesten tegenkom, dan gaan we daarmee verder, kee?
Heel andere grap...quote:
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok ik heb het weer bekeken en je hebt gelijk
mijn excuses
Is t topic sneller volquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef toma het volgende:
1ste
![]()
die foto van superharregarre vind ik goed.
morgen moet ik de hele dag werken en daarna moet ik om 7 uur voetballen. Dus de uitslag komt pas om 10 uur of de nr. 2 doet m.
Mwana, is het, Mwana!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan moet Mwata de uitslag doen neem ik aan...
quote:existenz
Let op, ik leg hem dadelijk stil op mijn tanden!
quote:vrolijke-frits
Voor het volgen van Romario's 1000-goal wedstrijd moet Ronaldinho als antenne fungeren
quote:Hrvat
Hoe kan je een voetballer met ADHD laten stilstaan?
de inzendingen waren vrij matigquote:Maikalo
Sneijder poseert bij wassen beeld van Ronaldinho
Had jij een betere in gedachten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:02 schreef toma het volgende:
de inzendingen waren vrij matig![]()
De opmaak is hier te vinden.
Een heel genereus aanbod van je, die ik nu net te laat lees! Maar ik kon toch niks bedenken bij deze foto, dus een paar minuutjes meer of minder hadden echt niet uitgemaakt. Toch bedankt thoughquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef toma het volgende:
ik wil nog wel 5 min wachten hoor?
Teamgenoten wisselen deo om met haarlak.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Had jij een betere in gedachten?
Van uitslag klopt weer niks. Bij mij had Maikalo gewonnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:02 schreef toma het volgende:
oja, Sneijder grappen worden wel heel flauw.
Bij mij had ie ook de poedel gewonnen. Die Sneijder grappen worden we heel flauw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Van uitslag klopt weer niks. Bij mij had Maikalo gewonnen.
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef toma het volgende:
[..]
Teamgenoten wisselen deo om met haarlak.
hij staat met zn armen omhoog. Ik kan zo ook niks bedenken, die van die antenne was wel goed. Maar antenne door je gouden tand snap ik niet helemaal als je met je armen omhoog staat. Je had er beter gouden ring van kunnen maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Misschien komen bij de volgende foto wat leukere reacties.
Dat is uit een Donald Duck, en Lucille Ball heeft ook weleens beweerd dat ze radio kon ontvangen via een vulling.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat met zn armen omhoog. Ik kan zo ook niks bedenken, die van die antenne was wel goed. Maar antenne door je gouden tand snap ik niet helemaal als je met je armen omhoog staat. Je had er beter gouden ring van kunnen maken.
volgende keer moet je dat er bij zeggen. Ik lees geen Donald Duckquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat is uit een Donald Duck, en Lucille Ball heeft ook weleens beweerd dat ze radio kon ontvangen via een vulling.
Daar had ik het van.
er is pas door iemand gezegd dat sneijder grappen altijd kunnen, dus vandaar...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sneijdergrappen winnen bij mij ook niets...mocht ik ooit jureren...
Dat is een urban legend. Mythbusters hebben er ook weleens een item over gehad.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
volgende keer moet je dat er bij zeggen. Ik lees geen Donald Duck
slecht he
Ze kunnen, maar zijn niet meer grappig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er is pas door iemand gezegd dat sneijder grappen altijd kunnen, dus vandaar...
maar niet iedereen denkt er hetzelfde over gelukkig
denkt iedereen anders over natuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze kunnen, maar zijn niet meer grappig.Domme belgen moppen kunnen ook nog steeds maar zijn wel heel flauw.
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Zo kan Sneijder er lekker niet bij"
vriendjes politiekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef Beschouw het volgende:
Maikalo is een echte vriend
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
vriendjes politiek![]()
en ik maar opmaken voor Beschouw maken. Pffffffff stank voor dank
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
vriendjes politiek![]()
en ik maar opmaken voor Beschouw maken. Pffffffff stank voor dank
Bedankt hoor, freekquote:
Goed planquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
nieuwe foto ?
nou nou nou nou nou nou nou........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Jhonny laat maar weer een zien de hoer van Gelderland te zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:35 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Sneijder nu al bang voor Superboeren
1) hij woont nog in Velp ( naast Arnhem )quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef toma het volgende:
nou nou nou nou nou nou nou........
vanwaar die frustratie tegen van Beukering?
Dát is wel een goede Sneijder-grap. Die van Maikalo sloeg gewoon nergens op...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Zo kan Sneijder er lekker niet bij"
Je mag niet meedoen, je moet de uitslag doen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Hrvat het volgende:
[afbeelding]
Deze gasten zijn niet alleen vrienden onder de douche...
Maakt idd niet uit, als je maar de uitslag doet, ongeveer tussen 18:00 en 20:00quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef Hrvat het volgende:
ok, laat ie maar staan voor de zever, ook al telt ie niet mee.
Ni erg.
Krijg je ook geen punt voorquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef Hrvat het volgende:
ok, laat ie maar staan voor de zever, ook al telt ie niet mee.
Ni erg.
quote:SuperRogier
Jhonny constateert dat er meedere ballen in het spel zijn
quote:vrolijke-frits
Privéfoto's kampioensfeest De Graafschap uitgelekt
quote:Mwanatabu
De presentator weet het ook niet meer: "Hands!....nee...Op de paal!...uh...Buitenspel? Voorspel?"
De opmaak is hier te vinden.quote:vitessezuid113
Jhonny laat maar weer een zien de hoer van Gelderland te zijn.
Ik heb lay out wat aangepast. Ziet er overzichtelijker uit. Thanks voor de tip!quote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede uitslag! Mwana op 1 en ondergetekende op 2![]()
Alleen de volgende keer moet je de opmaak even goed volgen Hrvat, er staat precies wat waar moet. Dan is het wat overzichtelijker! Verder:
Top!quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik heb lay out wat aangepast. Ziet er overzichtelijker uit. Thanks voor de tip!
Ach in de omgeving van Arnhem snappen ze me welquote:Op zondag 1 april 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
En zo heeft vitessezuid de poedel en is alles weer bij het oude.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Supporter controleerd t van top tot teen of het niet stiekum stiekem Stijn Vreven is
Ja.quote:Op maandag 2 april 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat zijn toch helemaal geen sandalen maar bruine sneakers met een leren neus?
Is ooit geopperd, maar weggestemd door deelnemers.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan er de volgende ronde geen punten aftrek volgen voor niet op tijd ( zonder het te melden) plaatsen van de uitslag?
Sorry mensen, vlak na Zutphen stapte er een droplul uit het leven en onder mijn trein, dus ik ben net iets meer dan een uurtje thuis...quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan er de volgende ronde geen punten aftrek volgen voor niet op tijd ( zonder het te melden) plaatsen van de uitslag?
Mooi omschreven Mwana. Het scheelt niets, over 13 minuten had ik het gedaan. Maar laat je gaan en doe wat moois!quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry mensen, vlak na Zutphen stapte er een droplul uit het leven en onder mijn trein, dus ik ben net iets meer dan een uurtje thuis...
Sorrysorrysorry, ga ff kijken of de uitslag al gedaan is.
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
En mensen die hun leven opgevenquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebben![]()
quote:-gebruikersnaam-
-Supporter controleerd van top tot teen of het niet stiekum Stijn Vreven is-
quote:-Hrvat-
-Blinde supporter wil wedstrijd van nabij volgen-
quote:-EnGCatjuh-
-Prso: "Ja ja, zo zit je goed... Oké Zlatko, kom maar, het dambord staat klaar, we kunnen beginnen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-supporter: "Alles is voor Bassie, dus ook jouw schoenen...."
Prso: "Ga eerst maar eens oefenen op de schmink, pipo"-
quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En mensen die hun leven opgeven
Tja die labiele figuren houd je altijd, beetje jammer..quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En mensen die hun leven opgeven
ook op fokquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebben![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
mensen die voor een trein springen sporen niet
dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
mensen die voor een trein springen sporen niet
quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
om nog maar te zwijgen over de machinst, die zijn leven weer op de rails moet zien te krijgen.
Waarom is jouw foto gespiegeld?quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
hiawatta uit totempaal gevallen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Regendans indiaan zal pas jaren later zijn effect hebben
quote:Op maandag 2 april 2007 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Na technische storing sproeiers moet Stijn Vreven met een traditionele regendans de grasmat nat zien te krijgen.
Gut gut, twee keer hetzelfde woord. Een sproei-installatie of de donkere wolken die boven ADO Den Haag hangen lijken mij toch wel ver genoeg uit elkaar liggen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gut gut, twee keer hetzelfde woord. Een sproei-installatie of de donkere wolken die boven ADO Den Haag hangen lijken mij toch wel ver genoeg uit elkaar liggen.![]()
quote:toma
Vreven verwart het jumpen nog steeds met breakdance.
ondanks spelfouten in de naamquote:ruud-fr
Onzichtbare Bouazouan ook in Utrecht actief
quote:Beschouw
Vreven ontwijkt aanstormende trein maar net
De opmaak is hier te vinden.quote:gebruikersnaam
hiawatta uit totempaal gevallen
wie heeft er dan ook een naam met 5 klinkers achter elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
ondanks spelfouten in de naam
Ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik dacht net voor 19 uur nog even iets te verzinnen, maar die vlieger ging niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslag tussen 18-20 uur, dus zeiken is onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik dacht net voor 19 uur nog even iets te verzinnen, maar die vlieger ging niet op
ik vond m niet grappig. Simpel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef gebruikersnaam het volgende:de poedel. sta ik te dicht bij je soms?
nou geef je motivatie voor de poedel maar eens dan
Denk ik ook elke keer als jij de uitslag doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
raar gevoel voor humor hebben mensen toch soms![]()
Ik kijk niet naar namen. Als dat wel zo geweest zou zijn, had Beschouw bijv niet in de top3 gestaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
De uitslag kun je sowieso niet echt serieus nemen, hangt van een gevoel voor humor en bepaalde (onbewuste) politiek af. Ik kijk hier gewoon voor de leuke grappen, als ze er zijn.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe jullie er allemaal aan een Senegalees komen, ik zie m niet op de foto hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Je deed alsofquote:Op woensdag 4 april 2007 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
ff over die quote die je van mij deed: ik zeik niet hoor over de tijd van de uitslag. Ik zeg alleen maar dat ik toen nog even een onderschrift wilde plaatsen. Niks mis mee toch?
Ja stiekem was het een aanzet voor jou om een correcte uitspraak te doen. Prachtig een-tweetje al zeg ik het zo!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja stiekem was het een aanzet voor jou om een correcte uitspraak te doen. Prachtig een-tweetje al zeg ik het zo!
Een wak? heeft t gevroren?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
when i snapp my fingers you will wak eup.
Niet spotten met de beheersing van 't Engels door Kameroeners.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Een wak? heeft t gevroren?
Snapp?![]()
Eup?
Mijn uitslagen roepen over het algemeen weinig weerstand opquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Denk ik ook elke keer als jij de uitslag doet
Is het een quote dan? Maak ik er niet uit op hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet spotten met de beheersing van 't Engels door Kameroeners.![]()
quote:-AirRaid-
-when i snapp my fingers you will wak eup-
quote:-existenz-
-Rara, wie ben ik? Arjan Robben?-
quote:-gebruikersnaam-
-voetballer met 3 armen en 3 benen weet 2 duitsers van zich af te slaan-
De opmaak is hier te vinden.quote:-toma-
-SS'r test zijn nieuwste gas voor concentratiekamp uit op teamgenoot.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |