Is ooit geopperd, maar weggestemd door deelnemers.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan er de volgende ronde geen punten aftrek volgen voor niet op tijd ( zonder het te melden) plaatsen van de uitslag?
Sorry mensen, vlak na Zutphen stapte er een droplul uit het leven en onder mijn trein, dus ik ben net iets meer dan een uurtje thuis...quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan er de volgende ronde geen punten aftrek volgen voor niet op tijd ( zonder het te melden) plaatsen van de uitslag?
Mooi omschreven Mwana. Het scheelt niets, over 13 minuten had ik het gedaan. Maar laat je gaan en doe wat moois!quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry mensen, vlak na Zutphen stapte er een droplul uit het leven en onder mijn trein, dus ik ben net iets meer dan een uurtje thuis...
Sorrysorrysorry, ga ff kijken of de uitslag al gedaan is.
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
En mensen die hun leven opgevenquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebben![]()
quote:-gebruikersnaam-
-Supporter controleerd van top tot teen of het niet stiekum Stijn Vreven is-
quote:-Hrvat-
-Blinde supporter wil wedstrijd van nabij volgen-
quote:-EnGCatjuh-
-Prso: "Ja ja, zo zit je goed... Oké Zlatko, kom maar, het dambord staat klaar, we kunnen beginnen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-supporter: "Alles is voor Bassie, dus ook jouw schoenen...."
Prso: "Ga eerst maar eens oefenen op de schmink, pipo"-
quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En mensen die hun leven opgeven
Tja die labiele figuren houd je altijd, beetje jammer..quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En mensen die hun leven opgeven
ook op fokquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik weet niet of dit nieuw voor je is maar er bestaan ook mensen die wel een leven hebben![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
mensen die voor een trein springen sporen niet
dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
mensen die voor een trein springen sporen niet
quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
om nog maar te zwijgen over de machinst, die zijn leven weer op de rails moet zien te krijgen.
Waarom is jouw foto gespiegeld?quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
hiawatta uit totempaal gevallen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Regendans indiaan zal pas jaren later zijn effect hebben
quote:Op maandag 2 april 2007 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Na technische storing sproeiers moet Stijn Vreven met een traditionele regendans de grasmat nat zien te krijgen.
Gut gut, twee keer hetzelfde woord. Een sproei-installatie of de donkere wolken die boven ADO Den Haag hangen lijken mij toch wel ver genoeg uit elkaar liggen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gut gut, twee keer hetzelfde woord. Een sproei-installatie of de donkere wolken die boven ADO Den Haag hangen lijken mij toch wel ver genoeg uit elkaar liggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |