Je bent weer te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal ik hem maar doen?
quote:-EnGCatjuh-
-"Oeff, wat zit die aanvoerdersband strak!"-
quote:-Mwanatabu-
-Kahn boft maar dat die bal er niet inging-
quote:-toma-
-Also Mutti danke für die Brattwürst.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Vooroordeel duitse grote mond bewezen door keeper die de bal erin verstopt -
Nee, doe maar niet, jouw humor kennende. ik wacht lieper op super h of super R. of schorpioen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal ik hem maar doen?
eerst nog even de uitslag doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb m'n puntjes misgelopen!![]()
Deze foto is wel geinig, misschien voor de volgende ronde:
[afbeelding]
Ik kon het anders voor de verandering helemaal vinden met de uitslag die beschouw geplaatst heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, jouw humor kennende. ik wacht lieper op super h of super R. of schorpioen.
Jouw avatar blijft geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb m'n puntjes misgelopen!![]()
Deze foto is wel geinig, misschien voor de volgende ronde:
[afbeelding]
Beschouw hep 'm al gedaan en ieder voordeel hep z'n nadeel... Volgende ronde, nieuwe kansen. Als je wil scoren moe-je schieten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
eerst nog even de uitslag doen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beschouw hep 'm al gedaan en ieder voordeel hep z'n nadeel... Volgende ronde, nieuwe kansen. Als je wil scoren moe-je schieten.
Beschouw was te vroeg met de uitslagquote:De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur \'s avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Beschouw was te vroeg met de uitslag![]()
Hoezoquote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Zo heet onze hond, Keequote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Puntjes jeuj!
Ik ben nr 2 dus.
De laatste keer dat ik gister checkte, dacht ik dat het die Ronaldinho foto geworden was. Ik kom over een uurtje terug en als ik dan geen massale protesten tegenkom, dan gaan we daarmee verder, kee?
Heel andere grap...quote:
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok ik heb het weer bekeken en je hebt gelijk
mijn excuses
Is t topic sneller volquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef toma het volgende:
1ste
![]()
die foto van superharregarre vind ik goed.
morgen moet ik de hele dag werken en daarna moet ik om 7 uur voetballen. Dus de uitslag komt pas om 10 uur of de nr. 2 doet m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |