quote:toma
Vreven verwart het jumpen nog steeds met breakdance.
ondanks spelfouten in de naamquote:ruud-fr
Onzichtbare Bouazouan ook in Utrecht actief
quote:Beschouw
Vreven ontwijkt aanstormende trein maar net
De opmaak is hier te vinden.quote:gebruikersnaam
hiawatta uit totempaal gevallen
wie heeft er dan ook een naam met 5 klinkers achter elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
ondanks spelfouten in de naam
Ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik dacht net voor 19 uur nog even iets te verzinnen, maar die vlieger ging niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslag tussen 18-20 uur, dus zeiken is onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik dacht net voor 19 uur nog even iets te verzinnen, maar die vlieger ging niet op
ik vond m niet grappig. Simpel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef gebruikersnaam het volgende:de poedel. sta ik te dicht bij je soms?
nou geef je motivatie voor de poedel maar eens dan
Denk ik ook elke keer als jij de uitslag doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
raar gevoel voor humor hebben mensen toch soms![]()
Ik kijk niet naar namen. Als dat wel zo geweest zou zijn, had Beschouw bijv niet in de top3 gestaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
De uitslag kun je sowieso niet echt serieus nemen, hangt van een gevoel voor humor en bepaalde (onbewuste) politiek af. Ik kijk hier gewoon voor de leuke grappen, als ze er zijn.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe jullie er allemaal aan een Senegalees komen, ik zie m niet op de foto hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Je deed alsofquote:Op woensdag 4 april 2007 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
ff over die quote die je van mij deed: ik zeik niet hoor over de tijd van de uitslag. Ik zeg alleen maar dat ik toen nog even een onderschrift wilde plaatsen. Niks mis mee toch?
Ja stiekem was het een aanzet voor jou om een correcte uitspraak te doen. Prachtig een-tweetje al zeg ik het zo!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja stiekem was het een aanzet voor jou om een correcte uitspraak te doen. Prachtig een-tweetje al zeg ik het zo!
Een wak? heeft t gevroren?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
when i snapp my fingers you will wak eup.
Niet spotten met de beheersing van 't Engels door Kameroeners.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Een wak? heeft t gevroren?
Snapp?![]()
Eup?
Mijn uitslagen roepen over het algemeen weinig weerstand opquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Denk ik ook elke keer als jij de uitslag doet
Is het een quote dan? Maak ik er niet uit op hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet spotten met de beheersing van 't Engels door Kameroeners.![]()
quote:-AirRaid-
-when i snapp my fingers you will wak eup-
quote:-existenz-
-Rara, wie ben ik? Arjan Robben?-
quote:-gebruikersnaam-
-voetballer met 3 armen en 3 benen weet 2 duitsers van zich af te slaan-
De opmaak is hier te vinden.quote:-toma-
-SS'r test zijn nieuwste gas voor concentratiekamp uit op teamgenoot.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |