Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ah, een presentatie voor school neem ik aan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef crossover het volgende:
Nope, beetje rustig aan doen
Morgen vrij, maar aan een presentatie werken.
Jep. Ik moet samen met 2 anderen iets over persoonlijkheidsstoornissen vertellen. Kei interessantquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, een presentatie voor school neem ik aan?
Zo! Binnen een kwartier, legendarisch voor mijn doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef JDude het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik moet hebben, nu alles nog vinden.
Maar goed dat je dit nu hebt vastgelegd op Fok! dan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo! Binnen een kwartier, legendarisch voor mijn doen.
Inderdaad. Vorig jaar zweette ik me de tyfus omdat ik een dag voor de deadline de helft niet kon vindenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed dat je dit nu hebt vastgelegd op Fok! dan.
Ze worden steeds makkelijker die ambtenaren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef JDude het volgende:
Inderdaad. Vorig jaar zweette ik me de tyfus omdat ik een dag voor de deadline de helft niet kon vinden. Nou had ik ook wel het idee dat ik dit jaar minder bewijzen hoef mee te sturen.
Nou, zo hard ging het nu ook weer niet. Geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Omdat ik MyAt nog op het vorige topic had staan op pagina 4, ff ging eten en nu is het dicht!
Zoeen tofheid in jouw Winampquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef JDude het volgende:
Deadsy op Winamp!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef JDude het volgende:
NCIS is wel tof ja! Al vond ik het vorige week tegenvallen.
Is het nog uit te houden op je werk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
Hoi!
Vooral dat laatste is puickquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoor, geen drol te doen gehad het afgelopen uur en Fok! toestemming gekregen van de collega.
Nouja ze zei letterlijk: tijd om te rieleksen.quote:
Nix mis mee om dat te interpreteren als fok!ken, koffie drinken, etc, toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja ze zei letterlijk: tijd om te rieleksen.
en dan op naar JDude zekerquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Precies. Dat is dan ook precies wat ik de komende 12 minuten nog doe.
The lucky bastardquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Jep.
Dag koffiekuukskequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om huiswaarts te keren.
Dag koffieteutjes
Ohja, hoe ging het met die copiëermachine?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
Naar JD en de salontafel.
Wie wat waar, waarom en hoezo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef crossover het volgende:
KUT IK ZIT IN DE STRESS
vriendinnen enzo
Vrouwen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef crossover het volgende:
KUT IK ZIT IN DE STRESS
vriendinnen enzo
Het loopt niet zo lekker tussen mij en m'n vriendin (puur vanuit mijn kant) en nu heb ik gezegd dat ik morgen ff wil praten.quote:
Das klote voor je.. rook zequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen mij en m'n vriendin (puur vanuit mijn kant) en nu heb ik gezegd dat ik morgen ff wil praten.
Eerst ff roken![]()
kunje beginnen met demijne >.>quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep. Ik moet samen met 2 anderen iets over persoonlijkheidsstoornissen vertellen. Kei interessant
*zoekt naar passende smiley.quote:
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.quote:
heb ik dat nog meegemaakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
verleiding is te groot he ? Crossover?
Ik weet niet, heb het twee weken volgehouden met af en toe een sigaret.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik dat nog meegemaakt?
Hoelang was je gestopt dan..
ben al een tijdje niet meer in dat topic geweest ook
JD kwam niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, hoe ging het met die copiëermachine?
bij mij juist tot een der grootste zorgen, daar ik steeds meer moeite krijg om er met m'n poten vanaf te blijven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.
Doe ik.quote:
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerdquote:
Ik woon +- 8 minuten van m'n werk af zelfs!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerd
nou jaen een ander ding FOK! is verslavend
Neenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Mpeg, heeft de wiki al een bijwerking ondervonden?
truste kuukskequote:
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
en ik dacht nog ddat je door koffie hyper word, en dan is deze hele chat helemaal dood . nou ja ! meer zuipen meer kletsen
ik mis weeer eens de highway van deze chat
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Jij hebt helemaal gelijk!!! Wij zijn gewoon de diehards!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Dan mogen ze een goede reden hebben!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...
Andere avonden wel danquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef cablegunmaster het volgende:
geen van beiden bed noemen ze het zacht en je kan er op slapen en geen hoer vanavond >.<
nee maar het idee stond me wel aanquote:
Vriendin kost je ook geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee maar het idee stond me wel aanalleen dan noem ik het vriendin en hoef ik er niet voor te dokken
![]()
Ja man, doe mij d'r zo een.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vriendin kost je ook geld![]()
Neem dan een scharrel![]()
![]()
![]()
jij hebt toch (nog) een vriendinquote:
"(nog)" wel ja.quote:
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandientquote:
Ach, genoeg keus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandient![]()
![]()
![]()
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhovenquote:
Vrijdag de stad weer in na schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhoven.. ineens allemaal chickies op de TU
heeft het gesmaakt?quote:
Lees je maar ff inquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel
effe 2 biertjes weggetikt, rustig aan, jeweets ()
was 't hier nog gezellig?
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringenquote:
Naah t was erg rustigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
Zo lang ben ik ook weer niet weggeweest
Nah ik moet je teleurstellen, de afgelopen paar uur hadden beter gekund.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo kan het ook
Maar goed, zal ik de rust maar even verbreken dan
Voor zover IK weet niet... de zondag was in elk geval aangenomen, en kuukske wilde ruime tijd vanaf nu hebben, omdat de agenda al redelijk vol zat op de korte termijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
oh, trouwens, is er nog wat concreets afgesproken over die meet of wat?
Gezellig ouwehoeren in een coffeebar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
ok
Ik heb op zich wel zin in een meet
Nooit een fokmeet gedaan, ik vond het ook altijd onzin eigenlijk
Maar 't lijkt me wel chill
beetje chillen in een koffiewinkel/cafe, hoe noem je zoiets
ikel ikelquote:
Jaaahaaa, zeer goed!quote:
Ik denk dat ze daar vreemd opkijken: "He verrek, dr wilt hier een hele groep mensen daadwerkelijk koffie drinken!"quote:
je UI doet het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ikel ikel ? heb een nieuwe UI!!! alleen modified door murp hehe
ach ik heb een afro zeggen de meestequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaaahaaa, zeer goed!
We moeten een keer iets concreets afspreken! Weet ik eindelijk hoe eer-ik er IRL uitziet![]()
Lama, nu doettie t welquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn zoek nog een goeie host voor mijn UI..
Tuurlijk, wie niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
kennen jullie die oldskool mario spellen?
Tinypicquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn zoek nog een goeie host voor mijn UI..
Uiteraardquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
kennen jullie die oldskool mario spellen?
Dankjequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?
Oh en cable, vette usericon!
Jaaaaa die ken ik, lang geleden zeg. Gaaf manquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qfKr9NSpN0I
tjek dat
vind de blind folded beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
[sub]misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
Die ken ik inderdaad al een hele tijd....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
[sub]misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
haha, ja, die ken ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad al een hele tijd....
ken jij deze al: http://www.albinoblacksheep.com/video/smb3.php
je ziet niet zoveel boeiends, ik vind het alleen tof dat die kerel allemaal supermario tunes speelt op de pianoquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan het filmpje?
oftewel wat mis ik wat jullie wel zien???
ik ken niks van iron maiden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
Zijn er Iron Maiden fans? In het nummer Losfer Words zit een solo die precies op die stijl van Super Mario lijkt
ohw....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je ziet niet zoveel boeiends, ik vind het alleen tof dat die kerel allemaal supermario tunes speelt op de piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]zie mijn spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
ik zocht deze al je was me voorquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
deze mario vind ik persoonlijk vele malen leuker: http://www.youtube.com/watch?v=sGQ20yDDVzQ![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ken ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
deze mario vind ik persoonlijk vele malen leuker: http://www.youtube.com/watch?v=sGQ20yDDVzQ![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die ken ik ook.
Doet me weer denken aan het filmpje wat ik daarvoor zag.
Vrij leip.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Die is ook briljant ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die ken ik ook.
Doet me weer denken aan het filmpje wat ik daarvoor zag.
Vrij leip.
best goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goed goed![]()
En hoe is het nu met je zusje?
Ze kunnen ook meteen wat zien, maar voordat ze er wat zinnigs over kunnen zeggen zijn ze al snel een tijdje verder....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best goed
Al het eten wat ze opheeft vandaag binnengehouden, morgen staat er een CT scan op de planning om te kijken of ze geen tumor in d'r hoofd heeft, en daarna krijgt ze een maagsonde, zodat ze daardoor wat vitaminen etc binnenkrijgt zodat ze weer wat aansterkt.
Ze moet nu in een rolstoel heen en weer bewogen worden, ze heeft de kracht niet meer om te lopen enzo
Vrij apart.
Maar goed, naar omstandigheden maakt ze het dus goed
Kreeg net te horen dat de uitslag van die CT pas na het weekend komt waarschijnlijk...
Da's dan weer wel jammer, ik dacht eigenlijk dat ze dat wel meteen konden zien
ah, okquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze kunenn ook meteen wat zien, maar voordat ze er wat zinnigs over kunnen zeggen zijn ze al snel een tijdje verder....
idd, ze konden d'r ook een enorm goor drankje geven, maar ze dachten dat dat minder effect zou hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nog even afwachten dus! Wel fijn dat ze dan die sonde krijgt, en in ieder geval goed verzorgt wordt![]()
Ja! lekkerquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
een koffie slowchat waarom ontdek ik die nu pas?!![]()
ok hier komt mn koffieprofiel:
smorgens 4 bakken, smiddags ook zoiets en savonds idem soms icm kalua en sahne![]()
![]()
seau!
aangenaam![]()
4 bakken!??quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
smorgens 4 bakken, smiddags ook zoiets en savonds idem soms icm kalua en sahne![]()
![]()
seau!
aangenaam![]()
Heyhoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
![]()
seau!
aangenaam![]()
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juonquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef donnahvh het volgende:
woei wat een welkom![]()
![]()
![]()
krijg gelijk weer trek in KOFFIE!!!!![]()
en 4 bakken japer dagdeel
ben beejte junk eigenlijk mja tis ook sow lekkah
dan drink je best een hoop iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef donnahvh het volgende:
woei wat een welkom![]()
![]()
![]()
krijg gelijk weer trek in KOFFIE!!!!![]()
en 4 bakken japer dagdeel
ben beejte junk eigenlijk mja tis ook sow lekkah
was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juon
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juon
Je naam enzo, en al die smiliesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, waarom vrolijker dan HW?
ja, stoer hequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was ook het eerste waar ik aan dacht
staat [afbeelding] standaard bij jou als PI ingesteld btw?
Jazeker, wat drink jij in je koffie? En welke koekjes eet je er bij?quote:
Ik d8 van wel...quote:
Ik word niet snel boosquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Je naam enzo, en al die smiliesWas maar een grapje hoor
Niet boos worden
![]()
![]()
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
ja, stoer he
[..]
Jazeker, wat drink jij in je koffie? En welke koekjes eet je er bij?
Welk merk koffiezetapparaat gebruik je? Heb je ook een Senseo?
Tot zover deel 1 van het diepte interview.
Uiteraard, voor die tijd zal ze sowieso nog niet in de OP geplaatst wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
truste HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
oeps ik ook gelijk ffiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
trusten HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
14.gif.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Een beetje melk, 1 klontje suiker, lange vingers want die heb ik in overvloed, ik gebruik meestal de senseo maar soms als ik een echte grote emmer koffie wil gaat het door een filter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daar
zo dat is een ingewikkeld verhaal geworden![]()
en jij?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Lekker duidelijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
ik snap em hoor.quote:
fair enough.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
blijf koffiedrinker iig en of ik die 10 x posten per topic haal weet ik niet maar vind t hier tot nu errug gezellie dus ja!!
![]()
baaibaaizwaaizwaaiquote:
Goed bezig eer-ik, goed bezig 14quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough.
Dan plaats ik je er effe bij
Truste crossover
ga maar gauw slapen dan is t snel morgen , het 1e bakkie is t lekkerst (vind ik dan iig haha)quote:
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een aardige vent ben jij toch eer-ik! 14.gif
Dat dan weer welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-masterquote:
en wiki-masters zijn nou eenmaal tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-master
truste tim frits.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
hoe staat het met de backups btw?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
woei leuk!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeweets
bijgewerkt.
Vanaf de volgende OP sta je erin donna 14.
trusten Tim Fritsquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het met de backups btw?
allemaal nog up-to-date?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
woei leuk!!
trouwens die 1e ava van senseo had ik poos terug ook als ava![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
goeie zaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgen
nee idd maar die van die senseo aluminiumquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je de UI van OA bedoelde, maar die 'ken' je natuurlijk nog niet
Zeker welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
Ik vind dat wij wel tagjes mogen krijgen
Die van OAquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee idd maar die van die senseo aluminium![]()
uiteraard, eerst koffie..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel
Backup is btw zonet gemaakt, morgenvroeg eerste tweede werk -> uploaden backup
eerste werk is natuurlijk zorgen dat ik voorzien ben van een bakkie koffie
Ik ga ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
Das waar, maar omdat het morgen weer vroeg dag is, ga ik genieten van mijn welverdiende nachtrust.
Mensen, welterusten en tot morgen ofzo![]()
![]()
![]()
Whehe het kwartje viel?quote:
Hey Kuukskequote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hi OA. Ik zit al aan m'n 2e mok Senseo.
hey, hey, praten we wel een beetje fatsoenljk over mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
Stilte voor de storm ws...![]()
is natuurlijk ook niet zo gek....
eer-ik hoeft geen reet te doen, dus hij ligt nog te pitten...![]()
JJ ook niet en ze slaapt volgens mij eindelijk weer eens...![]()
Papier heeft een ADV dag, dus hij slaapt ook nog...![]()
Alle modjes zitten op school...![]()
en de rest werkt gewoon...![]()
Hier zijn ze bezig met een drilboor in de muren ofzo. Het hamert in ieder geval dusdanig dat ik er acute hoofdpijn van krijgquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
nog geen nieuws gehoord vandaag.quote:
Zie drilboor berichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog geen nieuws gehoord vandaag.
Ze krijgt over een half uurtje een CT maagsonde, 12:00 een CT scan, en daarna horen we meer
hoest met jou?
geen late dienst vandaag dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie drilboor bericht. Verder alles goed! Ik ga eens wat collega's lastig vallen.
ik ga ook even ontbijtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:36 schreef OA het volgende:
Het was dus idd stilte voor den storm...![]()
Zo, nu even een nieuwe bak pleur pakkenen gezellig een kwartiertje werkoverleg!
![]()
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen late dienst vandaag dus...
werkze iig, we zien je vast nog wel voorbij komen gedurende de dag
Mogguh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
je zal trouwens maar iedere dag van 6 tot 9 moeten werken als djquote:
zulks een drukte op de zaak?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.
En ik heb zoeen vermoeden dat ik vandaag nog wel even langs fiets hier.
kijk, dat is nog wel een soort van gunstig dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
kijk, dat is ook wel weer lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
dat is het nadeel van stage lopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
waar loop jij stage dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat is het nadeel van stage lopen![]()
Ik mag niet zo flexibel werken.. Gewoon van half 9 tot 5 of 9 tot half 6.. maar op vrijdags gewoon altijd van half 9 tot 4![]()
Lang leve het 36-uren contract!quote:
Ik ben er nog niet over uit voor vandaag. Ik denk er ook nog ff over na.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede TT, net 2e kopje koffie op
hoe is het hier?
ik had al gekeken, maar soms doet ie t wel weer.. snap t ook niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
TIM, je UI is kapot.
je moet het ook niet te gek makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Lang leve het 36-uren contract!
Theoretisch kan ik zelfs 4 dagen van 8 tot half 6 gaan werken en 1 dag in de week vrij nemen, maar dat vind ik wel érg lange dagen.
IK zet in op FRSquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor van een bedrijf waar ze cdtjes en dvdtjes verkopen.. raad maar![]()
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |