heeft het gesmaakt?quote:
Lees je maar ff inquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel
effe 2 biertjes weggetikt, rustig aan, jeweets ()
was 't hier nog gezellig?
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringenquote:
Naah t was erg rustigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
Zo lang ben ik ook weer niet weggeweest
Nah ik moet je teleurstellen, de afgelopen paar uur hadden beter gekund.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo kan het ook
Maar goed, zal ik de rust maar even verbreken dan
Voor zover IK weet niet... de zondag was in elk geval aangenomen, en kuukske wilde ruime tijd vanaf nu hebben, omdat de agenda al redelijk vol zat op de korte termijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
oh, trouwens, is er nog wat concreets afgesproken over die meet of wat?
Gezellig ouwehoeren in een coffeebar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
ok
Ik heb op zich wel zin in een meet
Nooit een fokmeet gedaan, ik vond het ook altijd onzin eigenlijk
Maar 't lijkt me wel chill
beetje chillen in een koffiewinkel/cafe, hoe noem je zoiets
ikel ikelquote:
Jaaahaaa, zeer goed!quote:
Ik denk dat ze daar vreemd opkijken: "He verrek, dr wilt hier een hele groep mensen daadwerkelijk koffie drinken!"quote:
je UI doet het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ikel ikel ? heb een nieuwe UI!!! alleen modified door murp hehe
ach ik heb een afro zeggen de meestequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaaahaaa, zeer goed!
We moeten een keer iets concreets afspreken! Weet ik eindelijk hoe eer-ik er IRL uitziet![]()
Lama, nu doettie t welquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn zoek nog een goeie host voor mijn UI..
Tuurlijk, wie niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
kennen jullie die oldskool mario spellen?
Tinypicquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn zoek nog een goeie host voor mijn UI..
Uiteraardquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
kennen jullie die oldskool mario spellen?
Dankjequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?
Oh en cable, vette usericon!
Jaaaaa die ken ik, lang geleden zeg. Gaaf manquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qfKr9NSpN0I
tjek dat
vind de blind folded beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
[sub]misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
Die ken ik inderdaad al een hele tijd....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
[sub]misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
tjek dat
misschien kennen jullie 'm al, ik vond het wel geinig
haha, ja, die ken ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad al een hele tijd....
ken jij deze al: http://www.albinoblacksheep.com/video/smb3.php
je ziet niet zoveel boeiends, ik vind het alleen tof dat die kerel allemaal supermario tunes speelt op de pianoquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan het filmpje?
oftewel wat mis ik wat jullie wel zien???
ik ken niks van iron maiden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
Zijn er Iron Maiden fans? In het nummer Losfer Words zit een solo die precies op die stijl van Super Mario lijkt
ohw....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je ziet niet zoveel boeiends, ik vind het alleen tof dat die kerel allemaal supermario tunes speelt op de piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
De mensen die morgen vroeg op moeten, kijk hier niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |