truste kuukskequote:
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
en ik dacht nog ddat je door koffie hyper word, en dan is deze hele chat helemaal dood . nou ja ! meer zuipen meer kletsen
ik mis weeer eens de highway van deze chat
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Jij hebt helemaal gelijk!!! Wij zijn gewoon de diehards!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Dan mogen ze een goede reden hebben!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...
Andere avonden wel danquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef cablegunmaster het volgende:
geen van beiden bed noemen ze het zacht en je kan er op slapen en geen hoer vanavond >.<
nee maar het idee stond me wel aanquote:
Vriendin kost je ook geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee maar het idee stond me wel aanalleen dan noem ik het vriendin en hoef ik er niet voor te dokken
![]()
Ja man, doe mij d'r zo een.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vriendin kost je ook geld![]()
Neem dan een scharrel![]()
![]()
![]()
jij hebt toch (nog) een vriendinquote:
"(nog)" wel ja.quote:
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandientquote:
Ach, genoeg keus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandient![]()
![]()
![]()
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhovenquote:
Vrijdag de stad weer in na schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhoven.. ineens allemaal chickies op de TU
heeft het gesmaakt?quote:
Lees je maar ff inquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel
effe 2 biertjes weggetikt, rustig aan, jeweets ()
was 't hier nog gezellig?
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringenquote:
Naah t was erg rustigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
Zo lang ben ik ook weer niet weggeweest
Nah ik moet je teleurstellen, de afgelopen paar uur hadden beter gekund.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingelezen, maar ook dan kan het nog wel saai/kut/bagger/gezellig/ubervrolijk etc geweest zijn. Vraag gewoon naar userervaringen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo kan het ook
Maar goed, zal ik de rust maar even verbreken dan
Voor zover IK weet niet... de zondag was in elk geval aangenomen, en kuukske wilde ruime tijd vanaf nu hebben, omdat de agenda al redelijk vol zat op de korte termijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
oh, trouwens, is er nog wat concreets afgesproken over die meet of wat?
Gezellig ouwehoeren in een coffeebar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
ok
Ik heb op zich wel zin in een meet
Nooit een fokmeet gedaan, ik vond het ook altijd onzin eigenlijk
Maar 't lijkt me wel chill
beetje chillen in een koffiewinkel/cafe, hoe noem je zoiets
ikel ikelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |