Das klote voor je.. rook zequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen mij en m'n vriendin (puur vanuit mijn kant) en nu heb ik gezegd dat ik morgen ff wil praten.
Eerst ff roken![]()
kunje beginnen met demijne >.>quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep. Ik moet samen met 2 anderen iets over persoonlijkheidsstoornissen vertellen. Kei interessant
*zoekt naar passende smiley.quote:
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.quote:
heb ik dat nog meegemaakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
verleiding is te groot he ? Crossover?
Ik weet niet, heb het twee weken volgehouden met af en toe een sigaret.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik dat nog meegemaakt?
Hoelang was je gestopt dan..
ben al een tijdje niet meer in dat topic geweest ook
JD kwam niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, hoe ging het met die copiëermachine?
bij mij juist tot een der grootste zorgen, daar ik steeds meer moeite krijg om er met m'n poten vanaf te blijven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.
Doe ik.quote:
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerdquote:
Ik woon +- 8 minuten van m'n werk af zelfs!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerd
nou jaen een ander ding FOK! is verslavend
Neenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Mpeg, heeft de wiki al een bijwerking ondervonden?
truste kuukskequote:
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
en ik dacht nog ddat je door koffie hyper word, en dan is deze hele chat helemaal dood . nou ja ! meer zuipen meer kletsen
ik mis weeer eens de highway van deze chat
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Jij hebt helemaal gelijk!!! Wij zijn gewoon de diehards!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, kuukske is naar bed, en dus JDude ook(btw hf samen
)
eer-ik is pleite, etc..
gelukkig zijn tim/frits en ik wel aanwezig
Dan mogen ze een goede reden hebben!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das tenminste iets alleen wordt er net aan mijn hoofd gebonjourd dat ze mij ook hier weg willen hebben HEY! ik wil mijn FOK portie ook hebben...
Andere avonden wel danquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef cablegunmaster het volgende:
geen van beiden bed noemen ze het zacht en je kan er op slapen en geen hoer vanavond >.<
nee maar het idee stond me wel aanquote:
Vriendin kost je ook geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee maar het idee stond me wel aanalleen dan noem ik het vriendin en hoef ik er niet voor te dokken
![]()
Ja man, doe mij d'r zo een.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vriendin kost je ook geld![]()
Neem dan een scharrel![]()
![]()
![]()
jij hebt toch (nog) een vriendinquote:
"(nog)" wel ja.quote:
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandientquote:
Ach, genoeg keus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je achteraan aansluiten... ik sta alweer een tijdje droog, dus ik krijg voorrang als een scharrel zich aandient![]()
![]()
![]()
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhovenquote:
Vrijdag de stad weer in na schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, vooral nu met die european week in eindhoven.. ineens allemaal chickies op de TU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |