Dag koffiekuukskequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om huiswaarts te keren.
Dag koffieteutjes
Ohja, hoe ging het met die copiëermachine?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
Naar JD en de salontafel.
Wie wat waar, waarom en hoezo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef crossover het volgende:
KUT IK ZIT IN DE STRESS
vriendinnen enzo
Vrouwen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef crossover het volgende:
KUT IK ZIT IN DE STRESS
vriendinnen enzo
Het loopt niet zo lekker tussen mij en m'n vriendin (puur vanuit mijn kant) en nu heb ik gezegd dat ik morgen ff wil praten.quote:
Das klote voor je.. rook zequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen mij en m'n vriendin (puur vanuit mijn kant) en nu heb ik gezegd dat ik morgen ff wil praten.
Eerst ff roken![]()
kunje beginnen met demijne >.>quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep. Ik moet samen met 2 anderen iets over persoonlijkheidsstoornissen vertellen. Kei interessant
*zoekt naar passende smiley.quote:
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.quote:
heb ik dat nog meegemaakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja man, ik was maar ff gestopt een tijd geleden.
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
verleiding is te groot he ? Crossover?
Ik weet niet, heb het twee weken volgehouden met af en toe een sigaret.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik dat nog meegemaakt?
Hoelang was je gestopt dan..
ben al een tijdje niet meer in dat topic geweest ook
JD kwam niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, hoe ging het met die copiëermachine?
bij mij juist tot een der grootste zorgen, daar ik steeds meer moeite krijg om er met m'n poten vanaf te blijven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Sigaretten behoren nu tot een van mijn minst grote zorgen. Tenzij het pakje op is.
Doe ik.quote:
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerdquote:
Ik woon +- 8 minuten van m'n werk af zelfs!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je woont een halfuur van je werk af ^^ weer iets geleerd
nou jaen een ander ding FOK! is verslavend
Neenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Mpeg, heeft de wiki al een bijwerking ondervonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |