Ik d8 van wel...quote:
Ik word niet snel boosquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Je naam enzo, en al die smiliesWas maar een grapje hoor
Niet boos worden
![]()
![]()
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
ja, stoer he
[..]
Jazeker, wat drink jij in je koffie? En welke koekjes eet je er bij?
Welk merk koffiezetapparaat gebruik je? Heb je ook een Senseo?
Tot zover deel 1 van het diepte interview.
Uiteraard, voor die tijd zal ze sowieso nog niet in de OP geplaatst wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
truste HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
oeps ik ook gelijk ffiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
trusten HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
14.gif.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Een beetje melk, 1 klontje suiker, lange vingers want die heb ik in overvloed, ik gebruik meestal de senseo maar soms als ik een echte grote emmer koffie wil gaat het door een filter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daar
zo dat is een ingewikkeld verhaal geworden![]()
en jij?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Lekker duidelijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
ik snap em hoor.quote:
fair enough.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
blijf koffiedrinker iig en of ik die 10 x posten per topic haal weet ik niet maar vind t hier tot nu errug gezellie dus ja!!
![]()
baaibaaizwaaizwaaiquote:
Goed bezig eer-ik, goed bezig 14quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough.
Dan plaats ik je er effe bij
Truste crossover
ga maar gauw slapen dan is t snel morgen , het 1e bakkie is t lekkerst (vind ik dan iig haha)quote:
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een aardige vent ben jij toch eer-ik! 14.gif
Dat dan weer welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-masterquote:
en wiki-masters zijn nou eenmaal tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-master
truste tim frits.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
hoe staat het met de backups btw?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
woei leuk!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeweets
bijgewerkt.
Vanaf de volgende OP sta je erin donna 14.
trusten Tim Fritsquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het met de backups btw?
allemaal nog up-to-date?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
woei leuk!!
trouwens die 1e ava van senseo had ik poos terug ook als ava![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
goeie zaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgen
nee idd maar die van die senseo aluminiumquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je de UI van OA bedoelde, maar die 'ken' je natuurlijk nog niet
Zeker welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
Ik vind dat wij wel tagjes mogen krijgen
Die van OAquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee idd maar die van die senseo aluminium![]()
uiteraard, eerst koffie..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel
Backup is btw zonet gemaakt, morgenvroeg eerste tweede werk -> uploaden backup
eerste werk is natuurlijk zorgen dat ik voorzien ben van een bakkie koffie
Ik ga ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
Das waar, maar omdat het morgen weer vroeg dag is, ga ik genieten van mijn welverdiende nachtrust.
Mensen, welterusten en tot morgen ofzo![]()
![]()
![]()
Whehe het kwartje viel?quote:
Hey Kuukskequote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hi OA. Ik zit al aan m'n 2e mok Senseo.
hey, hey, praten we wel een beetje fatsoenljk over mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
Stilte voor de storm ws...![]()
is natuurlijk ook niet zo gek....
eer-ik hoeft geen reet te doen, dus hij ligt nog te pitten...![]()
JJ ook niet en ze slaapt volgens mij eindelijk weer eens...![]()
Papier heeft een ADV dag, dus hij slaapt ook nog...![]()
Alle modjes zitten op school...![]()
en de rest werkt gewoon...![]()
Hier zijn ze bezig met een drilboor in de muren ofzo. Het hamert in ieder geval dusdanig dat ik er acute hoofdpijn van krijgquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
nog geen nieuws gehoord vandaag.quote:
Zie drilboor berichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog geen nieuws gehoord vandaag.
Ze krijgt over een half uurtje een CT maagsonde, 12:00 een CT scan, en daarna horen we meer
hoest met jou?
geen late dienst vandaag dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie drilboor bericht. Verder alles goed! Ik ga eens wat collega's lastig vallen.
ik ga ook even ontbijtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:36 schreef OA het volgende:
Het was dus idd stilte voor den storm...![]()
Zo, nu even een nieuwe bak pleur pakkenen gezellig een kwartiertje werkoverleg!
![]()
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen late dienst vandaag dus...
werkze iig, we zien je vast nog wel voorbij komen gedurende de dag
Mogguh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
je zal trouwens maar iedere dag van 6 tot 9 moeten werken als djquote:
zulks een drukte op de zaak?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.
En ik heb zoeen vermoeden dat ik vandaag nog wel even langs fiets hier.
kijk, dat is nog wel een soort van gunstig dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
kijk, dat is ook wel weer lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
dat is het nadeel van stage lopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
waar loop jij stage dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat is het nadeel van stage lopen![]()
Ik mag niet zo flexibel werken.. Gewoon van half 9 tot 5 of 9 tot half 6.. maar op vrijdags gewoon altijd van half 9 tot 4![]()
Lang leve het 36-uren contract!quote:
Ik ben er nog niet over uit voor vandaag. Ik denk er ook nog ff over na.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede TT, net 2e kopje koffie op
hoe is het hier?
ik had al gekeken, maar soms doet ie t wel weer.. snap t ook niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
TIM, je UI is kapot.
je moet het ook niet te gek makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Lang leve het 36-uren contract!
Theoretisch kan ik zelfs 4 dagen van 8 tot half 6 gaan werken en 1 dag in de week vrij nemen, maar dat vind ik wel érg lange dagen.
IK zet in op FRSquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor van een bedrijf waar ze cdtjes en dvdtjes verkopen.. raad maar![]()
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |