Ik d8 van wel...quote:
Ik word niet snel boosquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Je naam enzo, en al die smiliesWas maar een grapje hoor
Niet boos worden
![]()
![]()
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
ja, stoer he
[..]
Jazeker, wat drink jij in je koffie? En welke koekjes eet je er bij?
Welk merk koffiezetapparaat gebruik je? Heb je ook een Senseo?
Tot zover deel 1 van het diepte interview.
Uiteraard, voor die tijd zal ze sowieso nog niet in de OP geplaatst wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
truste HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
oeps ik ook gelijk ffiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik d8 van wel...
Maar voordat jj een neiuwe accepteert zal de nieuwe de eed moeten zeggen, die in de OP te vinden is
trusten HWquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Poeh, mijn ogen vallen bijna dicht![]()
Trusten allemaal
![]()
![]()
14.gif.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Een beetje melk, 1 klontje suiker, lange vingers want die heb ik in overvloed, ik gebruik meestal de senseo maar soms als ik een echte grote emmer koffie wil gaat het door een filter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja suiker dus enne koekjes graag en veel en senseo tja heb er 2 staan 1 in de kitchen 1 in mn kapsalon en die in de keuken is al de 2e daar
zo dat is een ingewikkeld verhaal geworden![]()
en jij?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeps ik ook gelijk ffies
komt ie!
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
en truste voor de naarbedgaanders
Lekker duidelijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
denk je hier vaker te komen? dan plak ik je nu al in de OP, nu heb ik nog zin...
ik snap em hoor.quote:
fair enough.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
blijf koffiedrinker iig en of ik die 10 x posten per topic haal weet ik niet maar vind t hier tot nu errug gezellie dus ja!!
![]()
baaibaaizwaaizwaaiquote:
Goed bezig eer-ik, goed bezig 14quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough.
Dan plaats ik je er effe bij
Truste crossover
ga maar gauw slapen dan is t snel morgen , het 1e bakkie is t lekkerst (vind ik dan iig haha)quote:
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een aardige vent ben jij toch eer-ik! 14.gif
Dat dan weer welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik is altijd aardig, Tim Frits, dat weet je toch
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-masterquote:
en wiki-masters zijn nou eenmaal tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook mijn mede-wiki-master
truste tim frits.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
hoe staat het met de backups btw?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
woei leuk!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeweets
bijgewerkt.
Vanaf de volgende OP sta je erin donna 14.
trusten Tim Fritsquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beetje werken in Heerenveen!
Ga de mand in. Weltrusten iedereen!
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het met de backups btw?
allemaal nog up-to-date?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
woei leuk!!
trouwens die 1e ava van senseo had ik poos terug ook als ava![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en wiki-masters zijn nou eenmaal tof
goeie zaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net de laptop met toegang tot mijn webspace afgesloten, maar het maken van een meest up-to-date backup staat genoteerd in de actiepuntenlijst voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |