Whehe het kwartje viel?quote:
Hey Kuukskequote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hi OA. Ik zit al aan m'n 2e mok Senseo.
hey, hey, praten we wel een beetje fatsoenljk over mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
Stilte voor de storm ws...![]()
is natuurlijk ook niet zo gek....
eer-ik hoeft geen reet te doen, dus hij ligt nog te pitten...![]()
JJ ook niet en ze slaapt volgens mij eindelijk weer eens...![]()
Papier heeft een ADV dag, dus hij slaapt ook nog...![]()
Alle modjes zitten op school...![]()
en de rest werkt gewoon...![]()
Hier zijn ze bezig met een drilboor in de muren ofzo. Het hamert in ieder geval dusdanig dat ik er acute hoofdpijn van krijgquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Er heerst hier nog wel even een lekker rust!![]()
nog geen nieuws gehoord vandaag.quote:
Zie drilboor berichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog geen nieuws gehoord vandaag.
Ze krijgt over een half uurtje een CT maagsonde, 12:00 een CT scan, en daarna horen we meer
hoest met jou?
geen late dienst vandaag dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie drilboor bericht. Verder alles goed! Ik ga eens wat collega's lastig vallen.
ik ga ook even ontbijtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:36 schreef OA het volgende:
Het was dus idd stilte voor den storm...![]()
Zo, nu even een nieuwe bak pleur pakkenen gezellig een kwartiertje werkoverleg!
![]()
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen late dienst vandaag dus...
werkze iig, we zien je vast nog wel voorbij komen gedurende de dag
Mogguh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
je zal trouwens maar iedere dag van 6 tot 9 moeten werken als djquote:
zulks een drukte op de zaak?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, alleen op woensdagen laat beginnen en laat eindigen.
En ik heb zoeen vermoeden dat ik vandaag nog wel even langs fiets hier.
kijk, dat is nog wel een soort van gunstig dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Môgge Tim!![]()
Zo, werkoverleg zit er weer op..![]()
Die iso-vergadering staat gepland voor 2 uur vanmiddag...![]()
Aangezien "mevrouw de voorzitster" () altijd tot half 3 of 3 uur werkt, zal het niet al te lang duren...
![]()
kijk, dat is ook wel weer lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
dat is het nadeel van stage lopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Ik werk vandaag van 9 tot 5. Of half 5, daar ga ik nog even over nadenken. Voordeel is wel van vandaag langer blijven, dat ik morgen eerder weg kan.
waar loop jij stage dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat is het nadeel van stage lopen![]()
Ik mag niet zo flexibel werken.. Gewoon van half 9 tot 5 of 9 tot half 6.. maar op vrijdags gewoon altijd van half 9 tot 4![]()
Lang leve het 36-uren contract!quote:
Ik ben er nog niet over uit voor vandaag. Ik denk er ook nog ff over na.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede TT, net 2e kopje koffie op
hoe is het hier?
ik had al gekeken, maar soms doet ie t wel weer.. snap t ook niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
TIM, je UI is kapot.
je moet het ook niet te gek makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Lang leve het 36-uren contract!
Theoretisch kan ik zelfs 4 dagen van 8 tot half 6 gaan werken en 1 dag in de week vrij nemen, maar dat vind ik wel érg lange dagen.
IK zet in op FRSquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor van een bedrijf waar ze cdtjes en dvdtjes verkopen.. raad maar![]()
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |