best goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goed goed![]()
En hoe is het nu met je zusje?
Ze kunnen ook meteen wat zien, maar voordat ze er wat zinnigs over kunnen zeggen zijn ze al snel een tijdje verder....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best goed
Al het eten wat ze opheeft vandaag binnengehouden, morgen staat er een CT scan op de planning om te kijken of ze geen tumor in d'r hoofd heeft, en daarna krijgt ze een maagsonde, zodat ze daardoor wat vitaminen etc binnenkrijgt zodat ze weer wat aansterkt.
Ze moet nu in een rolstoel heen en weer bewogen worden, ze heeft de kracht niet meer om te lopen enzo
Vrij apart.
Maar goed, naar omstandigheden maakt ze het dus goed
Kreeg net te horen dat de uitslag van die CT pas na het weekend komt waarschijnlijk...
Da's dan weer wel jammer, ik dacht eigenlijk dat ze dat wel meteen konden zien
ah, okquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze kunenn ook meteen wat zien, maar voordat ze er wat zinnigs over kunnen zeggen zijn ze al snel een tijdje verder....
idd, ze konden d'r ook een enorm goor drankje geven, maar ze dachten dat dat minder effect zou hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nog even afwachten dus! Wel fijn dat ze dan die sonde krijgt, en in ieder geval goed verzorgt wordt![]()
Ja! lekkerquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
een koffie slowchat waarom ontdek ik die nu pas?!![]()
ok hier komt mn koffieprofiel:
smorgens 4 bakken, smiddags ook zoiets en savonds idem soms icm kalua en sahne![]()
![]()
seau!
aangenaam![]()
4 bakken!??quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
smorgens 4 bakken, smiddags ook zoiets en savonds idem soms icm kalua en sahne![]()
![]()
seau!
aangenaam![]()
Heyhoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef donnahvh het volgende:
![]()
seau!
aangenaam![]()
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juonquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef donnahvh het volgende:
woei wat een welkom![]()
![]()
![]()
krijg gelijk weer trek in KOFFIE!!!!![]()
en 4 bakken japer dagdeel
ben beejte junk eigenlijk mja tis ook sow lekkah
dan drink je best een hoop iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef donnahvh het volgende:
woei wat een welkom![]()
![]()
![]()
krijg gelijk weer trek in KOFFIE!!!!![]()
en 4 bakken japer dagdeel
ben beejte junk eigenlijk mja tis ook sow lekkah
was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juon
standaard bij jou als PI ingesteld btw?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het wel goed vinden met juon
Je naam enzo, en al die smiliesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, waarom vrolijker dan HW?
ja, stoer hequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was ook het eerste waar ik aan dacht
staat [afbeelding] standaard bij jou als PI ingesteld btw?
Jazeker, wat drink jij in je koffie? En welke koekjes eet je er bij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |