Lekker luieren in het grasquote:
Het Turfschip, da's wel van vroegah!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
DanceTour...is dat datzelfde geintje als vorig jaar op het Turfschip..? ff noteren in de agenda
Pimpin'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef JDude het volgende:
Ik heb het Turfschip niet meer meegemaakt in elk geval. Binnenkort staat er trouwens een pimpin' bioscoop en zo!
Ikwelwiewilmeaanrakentehpwnzquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef JDude het volgende:
Ik heb het Turfschip niet meer meegemaakt in elk geval.
Ik ik ik ik.quote:
Wat zou jij adviseren voor een zaterdag avond dan? En weet jij toevallig ook wanneer De Drie Gezusters weer open is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
Hm. Bruxelles is best prima om doordeweeks een keer te eten of een Juupie te halen. Bij voorkeur nog op het terras. Op zaterdagavond is het niets voor mij.
Bruxelles is idd een toptentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik was dit weekend weer even in het fijne Breda en het was weer ouderwets gezellig! Bruxelles blijft een toptent!
jij met je Vullingquote:
Mijn favoriet was De Speeltuin. Maar daar moet je van houden, zeg maarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Wat zou jij adviseren voor een zaterdag avond dan? En weet jij toevallig ook wanneer De Drie Gezusters weer open is?
Germquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Uitgaan is samen met het afronden van mijn studie overleden.
zaterdagavond... eerst even langs de Walkabout, Bruxelles vind ik ook gezellig en Kerkplein blijkt ook hip te zijn (moet ik zelf nog eens naartoe)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Wat zou jij adviseren voor een zaterdag avond dan? En weet jij toevallig ook wanneer De Drie Gezusters weer open is?
Daniel kom terrruuggggquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wie is de laatste? Een freund von der Frazzmeister?
Denk ik foto's te krijgen van een Kiwi en een Rizzo; krijg ik er nog een onbekende bij.
ik heb honguuurrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Daniel kom terrruugggg
Nee die gast op de foto is NIET daniel
is dat zo? egt waor joh?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nu weet ik hoe jullie je voelen als JD en ik weer eens een onderonsje hebben.
Nou, spill. Wie is Daniel, wat doet ie en wie was de knakker op de foto.
Uhhuh.quote:
en over Danielquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:33 schreef Frazz het volgende:
Thnx ja, we hadden het er gisteren nog over!
*PROESTquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Frazz het volgende:
Mobiele frazzbaken en Citronella Smoothies
neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Frazz en z'n smooth moves richting Citronella!
Dan heb ik hier nog een leuk topic voor je:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil even melden dat mijn blonde manen zojuist zijn overleden.
Nooit gezien, dus zal nooit weten hoe het was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien dat ik nog ergens een foto heb voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus zal nooit weten hoe het was.
Dus je komt pas over een jaar naar een meeting? Mail me dan die foto maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens een foto heb voor je
En anders zitten ze er over een jaartje wel weer aan. Aangezien ik ze nu al mis.
Nee over een jaar zitten die manen er pas weer aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je komt pas over een jaar naar een meeting? Mail me dan die foto maar.
Dan kan ik nietquote:Which reminds me: vrijdag bier bij JD in de achtertuin!
Spelbreker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Nee over een jaar zitten die manen er pas weer aan.
[..]
Dan kan ik niet
ga je het leger in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef timmeeeh het volgende:
Kiwi komt vrijdag naar Tilburgquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
En Kiwi?
vrijdag bier bij timmeeeh, in de pauperbuitenwijk van Breda 14.gifquote:
Mooi stukje toekomstvisie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
"Tilburg is de grootste wijk van Breda. Deze buurt, met onder andere een groot winkelcentrum, een Intercitystation en een eigen eredivisievoetbalclub (voor zolang het duurt) herbergt ruim 200.000 mensen. Sinds Tilburg als wijk aan Breda is toegevoegd, mag Breda zich de vierde stad van Nederland noemen. Om het saaie Den Haag in te halen, overweegt het Bredase gemeentebestuur ook Eindhoven in te lijven."
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
"Tilburg is de grootste wijk van Breda. Deze buurt, met onder andere een groot winkelcentrum, een Intercitystation en een eigen eredivisievoetbalclub (voor zolang het duurt) herbergt ruim 200.000 mensen. Sinds Tilburg als wijk aan Breda is toegevoegd, mag Breda zich de vierde stad van Nederland noemen. Om het saaie Den Haag in te halen, overweegt het Bredase gemeentebestuur ook Eindhoven in te lijven."
Daarvoor moet je naar de Vulling; tosti'squote:
Dat is nog maar de vraag ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Als ze op komen dagen wel ja.
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zaterdagavond... eerst even langs de Walkabout, Bruxelles vind ik ook gezellig en Kerkplein blijkt ook hip te zijn (moet ik zelf nog eens naartoe)
ik kom lekker ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen teleurstelling als je niet komt Frazz.
Geen probleem JD.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Nou, dat wordt een kratje met z'n 2en, Kuuk!
ik zou namelijk pas de trein van half10 (op z'n vroegst) kunnen koppen, dan is de zon weg, kan ik maar iets van 1,5uur bier tanken en weer de trein naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef veldmuis het volgende:
Dus gisteren zie ik eindelijk, voor het eerst enzo, een JD-halve-vrachtwagen rijden, maar nou werkt JD er niet meer dus zijn het geen JD halve vrachtwagens meer dus ja eh. Nee, niks.
Maar toch hendig sjiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef veldmuis het volgende:
Dus gisteren zie ik eindelijk, voor het eerst enzo, een JD-halve-vrachtwagen rijden, maar nou werkt JD er niet meer dus zijn het geen JD halve vrachtwagens meer dus ja eh. Nee, niks.
Puick weertje idd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, het is zonnig in Breda
heerlijk
ik mis alleen nog bier
en tiet'n
Schopje naar BeF.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
boh, het is zonnig in Breda
heerlijk
ik mis alleen nog bier
en tiet'n
Dat is voor hen teveel info JDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Puick weertje idd...
Twee bier alweer op bij het eten
Tieten komen straks pas.
PM je msn adres maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
Timmeeeh, waar blijft die foto joh.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, PM'en met timmeeeh. Tof.
Je PM't nooit meer met mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, PM'en met timmeeeh. Tof.
moggûhquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
mogguh
Mijn PM map is nog leeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja, PM'en met een kerel, waarom zou je..
you've got mail.quote:
De mijne niet.quote:
Dat geeft van die spetters op je beeldscherm?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Da doe ik liever met de echte citronella ipv zo een saaie PM box
Nee een PM box geeft geen reactie terugquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat geeft van die spetters op je beeldscherm?
Hoi Kiwi trouwens
Wil je je beklag over Avans hier kwijt?
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee een PM box geeft geen reactie terug
Check.quote:
Jij doet niet andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja, PM'en met een kerel, waarom zou je..
Ohja, zo ben je in mijn MSN belandquote:
Jij in de mijne bedoel jequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, zo ben je in mijn MSN beland.
Hm, zou kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jij in de mijne bedoel je
Jij vroeg om mijnes
en een trein is geen busquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
En een klap is geen kus!
quote:
moet ik dat niet in KLB doen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Kiwi trouwens
Wil je je beklag over Avans hier kwijt?
Mag ook, post je even een linkje dan?quote:
quote:
gwen stefani?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Dit is toch mijn eigen tijd of niet dan.
Veldmuis z'n favo whoehoe whiehoe nummer op 3FM!
Buttnummer is het!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
gwen stefani?
wel een hip nummer
en Kiwi, doe eens naar je beklag linken
ik mocht niet gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jij hoort op school te zitten met stressertje te balen dat ik WEL op het terras zit
Welkom, ook een inwoner of bewonderaar van de mooie stad Breda?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Mijn eerste post hier op het forum
Je 1e post meteen in het Breda topic. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Dat was mn favoriete nummer!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Dit is toch mijn eigen tijd of niet dan.
Veldmuis z'n favo whoehoe whiehoe nummer op 3FM!
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stadquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Welkom, ook een inwoner of bewonderaar van de mooie stad Breda?
Jij altijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Dat was mn favoriete nummer!!
Mag ik even nadenken over het huidige?
Ah ik zie dat je de MER doet. Voltijd of Deeltijd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stad![]()
Niet zo tof als jij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef veldmuis het volgende:
Tof van je! Maarja, zo ben je, he?
Deeltijd op de maandag middag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je de MER doet. Voltijd of Deeltijd?
Staat voor Management, Economie & Rechten. Is HBO opleiding.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef veldmuis het volgende:
Wat is MER?
Toffe muziek voor toffe mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef veldmuis het volgende:.
Ik wil deze wel opgeven: Dien Fratellis.
Stiekem best tof.
Ik maar anderhalf jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stad![]()
Ja.. hoezo? Zit jij daar ook ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, bij Avans?!
Ik werk bij de Academie voor Deeltijd. Maar nooit op maandagquote:
Maakt toch niet uit. Je hebt het licht gezien en bent er nu.quote:
Oh.. mja. ik zit (hoor) er op maandags te zijn. Ben alleen tijdje, wegens omstandigheden, niet geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk bij de Academie voor Deeltijd. Maar nooit op maandag.
En wil er nooit meer weg!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt het licht gezien en bent er nu.![]()
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Oh.. mja. ik zit (hoor) er op maandags te zijn. Ben alleen tijdje, wegens omstandigheden, niet geweest.
Braaf Frazz.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Frazz het volgende:
En wil er nooit meer weg!
Tenzij tijdelijk voor stage
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
En wil er nooit meer weg!
Tenzij tijdelijk voor stage
Braaf, braaf. Hier hebbie een koekje.quote:
Wraff woefquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Braaf, braaf. Hier hebbie een koekje.
[afbeelding]
In de wijk Zandberg tegen het Ginneken aan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar DarkSamba, welke wijk woon je? Ook in de Pauperbuurt? Of Noord of .. wat?
Euh.. weet zo niet hoe die gebouwen genoemd cq genummerd zijnquote:
HSL.quote:
Ah.. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
In de wijk Zandberg tegen het Ginneken aan.
Meer Heuvel dan Ginnekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. Goed bezig.
Ik in het Ginneken en de Heuvel.
Ssst.quote:
Da's toch een spoorlijn?quote:
Breda zuidquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. Goed bezig.
Ik in het Ginneken en de Heuvel.
Hahaha ik zie de wolk hangenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Frazz het volgende:
Zeg wie heeft er wolken besteld voor boven mijn dakterras?
Shit, ik ben gespotquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hahaha ik zie de wolk hangen![]()
Nou weet ik waar jouw dakterras is!
HogeSchoolLaanquote:
Is dat daar bij de nieuwbouw? Daar zit ik namelijk.quote:
Ja, daar ja! Bij Xlollera!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Is dat daar bij de nieuwbouw? Daar zit ik namelijk.
Hee hallo welkom hier op fokquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Mocht je willenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef Citronella het volgende:
[..]
Hee hallo welkom hier op fok.
Ik ben het vriendinnetje van Frazz!.
Volgens mij is hij het daar niet mee eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef Citronella het volgende:
[..]
Hee hallo welkom hier op fok.
Ik ben het vriendinnetje van Frazz!.
Haha, hij mocht er gisterenavond niet op omdat ik boos was op hemquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het daar niet mee eens
Je bedoelt dat jij wilde maar ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Citronella het volgende:
[..]
Haha, hij mocht er gisterenavond niet op omdat ik boos was op hem
Als het nu oprecht zou zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen hoop liefde in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het vriendinnetje van JDude.
Moet je niet werken dan ofzo? Deeltijd studenten hebben toch een baan?quote:
Ja, ben aan het werk dus zit niet fysiek alleen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet je niet werken dan ofzo? Deeltijd studenten hebben toch een baan?
Ik mocht niet van m'n moeder!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Neuh, alleen JD en ik. Stiekem wil ik Veldmuis er ook nog bij hebben maar veldmuis wil niet.
En wordt alleen maar langer en langerquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Neuh, alleen JD en ik. Stiekem wil ik Veldmuis er ook nog bij hebben maar veldmuis wil niet.
Frazz en Citronella.. Tsja. Dat is een lang verhaal.
Buhquote:
Ik heb de tijd hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef Frazz het volgende:
[..]
En wordt alleen maar langer en langer
Oh.. Maar ik ben zo lief.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ze las dat van die root en evil enzo en vondt het te eng!
Lief, jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Maar ik ben zo lief.
Kun je haar echt niet ompraten?
Ja.quote:
Hmm, alleen als we dan samen Gwen Stefani gaan luisterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Maar ik ben zo lief.
Kun je haar echt niet ompraten?
Welkom tussen het Breda-Topic-Kliekje jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef DarkSamba het volgende:
Niet veel andere die posten.. Of is dat toevallig![]()
Je ging naar me wijzen en fluisteren de eerste keer dat je me zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. Wou je soms zeggen dat ik je heb beledigd, en niet op Jupiler heb getrakteerd?
Dat doe ik ook altijd naar negersquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je ging naar me wijzen en fluisteren de eerste keer dat je me zeg
Vooruit danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, alleen als we dan samen Gwen Stefani gaan luisteren.
Oh hou stilquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef DarkSamba het volgende:
Oh.. Nu krjig ik zin om een terrasje te pakken met een lekkere jupiler erbij..![]()
maarja moet nog even![]()
Dan moet je dat toch gewoon doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hou stil. Ik loop daar al dagen over te zeuren.
Ja. Goed heh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef veldmuis het volgende:
BIJNA DRIE MAANDEN GELEDEN JONG VUILAKS KUUKSKE EN JD!
En ik hou het nog steeds met d'r uit. Wees *hier* trots op mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef veldmuis het volgende:
BIJNA DRIE MAANDEN GELEDEN JONG VUILAKS KUUKSKE EN JD!
..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik hou het nog steeds met d'r uit. Wees *hier* trots op mij.
Ben trots op je Jdudequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerder medelijdequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.. Watvoor meetingquote:
Gewoon een Breda mensen meeting. Biertje erbij, gezellig ouwehoeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.. Watvoor meeting
quote:
Klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon een Breda mensen meeting. Biertje erbij, gezellig ouwehoeren.
Een BBQ meeting bij JDude staat nog op de agenda en een terrasmeeting.
Alleen data plannen is onmogelijk met deze mensen. Dus meestal gebeuren ze spontaan.
Maar tot nu toe is het wel altijd heel gezellig geweest.
Enneh: iedereen die trots is op JD..: TFOE.
Is het ook. Het is alleen een opgaaf om iedereen es bij elkaar te zetten.quote:
door de weeks matig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
Ehm. Eerstvolgend weekend met mooi weer?
Doordeweeks is tegenwoordig wat matig voor mij.
Tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer bier.quote:
Deze wel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef tha_rizzo het volgende:
door de weeks matig?
je bent een AMBTENAAR
die doen niks....!
Dat zie ik.. zoveel posten op FOK!quote:
Jij bent een halve ambtenaar, jij hoort voor de helft te werkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Deze ook!
Ok...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer bier.
Was jij ook niet op je werk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Dat zie ik.. zoveel posten op FOK!en dan zeggen dat je hard aan het werk bent
Ja.. ben ik ook..quote:
PM onderweg..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tof! Als je me je MSN ff PM't, dan kunnen we je ff toevoegen in de MSN bulk als er eens spontaan iets wordt afgesproken.
Haha... dat is waar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
met dit tempo gaat het trouwens weer erg rap
voor 6uur hebben we weer een #30
Breda #30, met een zonnende Frats
jij had een mooie foto van mij gekregenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ha, tof. Zegge, wie maakt de nieuwe OP. Ik heb hier geen fatsoenlijke foto's enzo. Rizzo, ik vind dat jij wel mag.
Iets met bruin wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
met dit tempo gaat het trouwens weer erg rap
voor 6uur hebben we weer een #30
Breda #30, met een zonnende Frats
Breda #30, waar de vriendin van Daniel honguurrr heeft!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Breda #30, waar niemand weet wie Daniel is!
Voer jij wel eens flikkers uit dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Breda #30, waar Kuukske weer geen flikker uitvoert!
Die is wel tof stiekem. Niet waar, maar wel tof
.
je hebt ooit al eens een naamtopique gehad, je krijgt er niet nog éénquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Breda #30, waar Kuukske weer geen flikker uitvoert!
Die is wel tof stiekem. Niet waar, maar wel tof
.
Heh getsie. Nou dan maak jij het Rizzo adoratie topique.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je hebt ooit al eens een naamtopique gehad, je krijgt er niet nog één
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Albron had smakelijke boerenkool met campingachtige gehaktbal vandaag trouwens.
Ik weet niet of ik daar uitspraken over mag doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?
Jaja.. dan weet ik genoegquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar uitspraken over mag doen. Iets met belangenverstrengeling enzo
Gratis voor de medewerkers!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?
Alleen het avondeten hoor.quote:
Heheh. Marsen en andere zoete lekkernijen moeten we wel zelf betalen. Geen korting verder.quote:
Krijg je 1 maaltijd of kan je er meerdere halen op 1 avondquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheh. Marsen en andere zoete lekkernijen moeten we wel zelf betalen. Geen korting verder.
De enige beschikbare korting is de gezondheidskorting als je fruit koopt.
1 maaltijd. Meestal wil ik ook geen tweede maaltijd gezien de kwaliteitquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijg je 1 maaltijd of kan je er meerdere halen op 1 avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |