Volgens mij is hij het daar niet mee eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef Citronella het volgende:
[..]
Hee hallo welkom hier op fok.
Ik ben het vriendinnetje van Frazz!.
Haha, hij mocht er gisterenavond niet op omdat ik boos was op hemquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het daar niet mee eens
Je bedoelt dat jij wilde maar ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Citronella het volgende:
[..]
Haha, hij mocht er gisterenavond niet op omdat ik boos was op hem
Als het nu oprecht zou zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen hoop liefde in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het vriendinnetje van JDude.
Moet je niet werken dan ofzo? Deeltijd studenten hebben toch een baan?quote:
Ja, ben aan het werk dus zit niet fysiek alleen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet je niet werken dan ofzo? Deeltijd studenten hebben toch een baan?
Ik mocht niet van m'n moeder!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Neuh, alleen JD en ik. Stiekem wil ik Veldmuis er ook nog bij hebben maar veldmuis wil niet.
En wordt alleen maar langer en langerquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Neuh, alleen JD en ik. Stiekem wil ik Veldmuis er ook nog bij hebben maar veldmuis wil niet.
Frazz en Citronella.. Tsja. Dat is een lang verhaal.
Buhquote:
Ik heb de tijd hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef Frazz het volgende:
[..]
En wordt alleen maar langer en langer
Oh.. Maar ik ben zo lief.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ze las dat van die root en evil enzo en vondt het te eng!
Lief, jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Maar ik ben zo lief.
Kun je haar echt niet ompraten?
Ja.quote:
Hmm, alleen als we dan samen Gwen Stefani gaan luisterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Maar ik ben zo lief.
Kun je haar echt niet ompraten?
Welkom tussen het Breda-Topic-Kliekje jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef DarkSamba het volgende:
Niet veel andere die posten.. Of is dat toevallig![]()
Je ging naar me wijzen en fluisteren de eerste keer dat je me zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. Wou je soms zeggen dat ik je heb beledigd, en niet op Jupiler heb getrakteerd?
Dat doe ik ook altijd naar negersquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je ging naar me wijzen en fluisteren de eerste keer dat je me zeg
Vooruit danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, alleen als we dan samen Gwen Stefani gaan luisteren.
Oh hou stilquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef DarkSamba het volgende:
Oh.. Nu krjig ik zin om een terrasje te pakken met een lekkere jupiler erbij..![]()
maarja moet nog even![]()
Dan moet je dat toch gewoon doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hou stil. Ik loop daar al dagen over te zeuren.
Ja. Goed heh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef veldmuis het volgende:
BIJNA DRIE MAANDEN GELEDEN JONG VUILAKS KUUKSKE EN JD!
En ik hou het nog steeds met d'r uit. Wees *hier* trots op mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef veldmuis het volgende:
BIJNA DRIE MAANDEN GELEDEN JONG VUILAKS KUUKSKE EN JD!
..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik hou het nog steeds met d'r uit. Wees *hier* trots op mij.
Ben trots op je Jdudequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerder medelijdequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.. Watvoor meetingquote:
Gewoon een Breda mensen meeting. Biertje erbij, gezellig ouwehoeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.. Watvoor meeting
Klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon een Breda mensen meeting. Biertje erbij, gezellig ouwehoeren.
Een BBQ meeting bij JDude staat nog op de agenda en een terrasmeeting.
Alleen data plannen is onmogelijk met deze mensen. Dus meestal gebeuren ze spontaan.
Maar tot nu toe is het wel altijd heel gezellig geweest.
Enneh: iedereen die trots is op JD..: TFOE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |