Welkom, ook een inwoner of bewonderaar van de mooie stad Breda?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Mijn eerste post hier op het forum
Je 1e post meteen in het Breda topic. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Dat was mn favoriete nummer!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Dit is toch mijn eigen tijd of niet dan.
Veldmuis z'n favo whoehoe whiehoe nummer op 3FM!
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stadquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Welkom, ook een inwoner of bewonderaar van de mooie stad Breda?
Jij altijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Dat was mn favoriete nummer!!
Mag ik even nadenken over het huidige?
Ah ik zie dat je de MER doet. Voltijd of Deeltijd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stad![]()
Niet zo tof als jij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef veldmuis het volgende:
Tof van je! Maarja, zo ben je, he?
Deeltijd op de maandag middag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je de MER doet. Voltijd of Deeltijd?
Staat voor Management, Economie & Rechten. Is HBO opleiding.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef veldmuis het volgende:
Wat is MER?
Toffe muziek voor toffe mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef veldmuis het volgende:.
Ik wil deze wel opgeven: Dien Fratellis.
Stiekem best tof.
Ik maar anderhalf jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Al 26 jaar inwoner van deze mooie stad![]()
Ja.. hoezo? Zit jij daar ook ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, bij Avans?!
Ik werk bij de Academie voor Deeltijd. Maar nooit op maandagquote:
Maakt toch niet uit. Je hebt het licht gezien en bent er nu.quote:
Oh.. mja. ik zit (hoor) er op maandags te zijn. Ben alleen tijdje, wegens omstandigheden, niet geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk bij de Academie voor Deeltijd. Maar nooit op maandag.
En wil er nooit meer weg!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt het licht gezien en bent er nu.![]()
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Oh.. mja. ik zit (hoor) er op maandags te zijn. Ben alleen tijdje, wegens omstandigheden, niet geweest.
Braaf Frazz.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Frazz het volgende:
En wil er nooit meer weg!
Tenzij tijdelijk voor stage
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
En wil er nooit meer weg!
Tenzij tijdelijk voor stage
Braaf, braaf. Hier hebbie een koekje.quote:
Wraff woefquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Braaf, braaf. Hier hebbie een koekje.
[afbeelding]
In de wijk Zandberg tegen het Ginneken aan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar DarkSamba, welke wijk woon je? Ook in de Pauperbuurt? Of Noord of .. wat?
Euh.. weet zo niet hoe die gebouwen genoemd cq genummerd zijnquote:
HSL.quote:
Ah.. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
In de wijk Zandberg tegen het Ginneken aan.
Meer Heuvel dan Ginnekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. Goed bezig.
Ik in het Ginneken en de Heuvel.
Ssst.quote:
Breda zuidquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. Goed bezig.
Ik in het Ginneken en de Heuvel.
Hahaha ik zie de wolk hangenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Frazz het volgende:
Zeg wie heeft er wolken besteld voor boven mijn dakterras?
Shit, ik ben gespotquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hahaha ik zie de wolk hangen![]()
Nou weet ik waar jouw dakterras is!
HogeSchoolLaanquote:
Is dat daar bij de nieuwbouw? Daar zit ik namelijk.quote:
Ja, daar ja! Bij Xlollera!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Is dat daar bij de nieuwbouw? Daar zit ik namelijk.
Hee hallo welkom hier op fokquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag..
Mocht je willenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef Citronella het volgende:
[..]
Hee hallo welkom hier op fok.
Ik ben het vriendinnetje van Frazz!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |