Nieuw in de topicreeks bedoelt ze denk ik.quote:
Hendig kitschquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef Ritchie het volgende:
ohja, ik heb ook nog iets om mee te patsen, hangt hier aan de muur:
[afbeelding]
Ja jij.quote:
je liep op een rommelmarkt?quote:
MAAR IK HEB 'M TOCH GEKOCHT!!!!!11111einsquote:
Neeje die van die witte verf op de kerk.quote:
JE KACHELquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef timmeeeh het volgende:
en dan de klapper:
tis zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk.
OMFGquote:
quote:
Jaquote:
Tof!quote:
Dude, check de huillachsmiley jeweight.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Ehm.. opbloeien?
Dude, onder welke steen heb jij geleefd sinds topic no. 16?
Dat wou ik dus zeggenquote:
Nee natuurlijk niet!quote:
Bah. Ambtenaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Zulks een vroegte. Gelukkig is het vanavond weekend.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef fransbreda het volgende:
koffie.... amen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zit hier ook met een bak koffie
zonder een koekje erbij![]()
![]()
NEE, niet jij kuukske![]()
Fokken tijdens het werkquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[STA] de gekste!
altijd weer die klote ambtenarenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fokken tijdens het werk. Ambtenaar
W.
In Spa ligt een waterbron.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
altijd weer die klote ambtenaren
en ik maar hard werken (moet nog 22 bronnen vinden voor 3uur vandaag)
In Bunnik ook. Alleen noemen ze die Bar-le-ducquote:
en dat moet van stressertje?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
altijd weer die klote ambtenaren
en ik maar hard werken (moet nog 22 bronnen vinden voor 3uur vandaag)
Dat klinkt sjieker denk ik.quote:
boh, hij wilde het gister al hebben eigenlijk omdat hij vrijdag niet thuis was en dat zou hij nooit op tijd controlerenquote:
Van boven de rivieren zekerquote:
maak het uit zeg ik jequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Gaat waarschijnlijk nog een paar jaar duren...Vriending wil eerst nog even d'r studie afmaken enzo..
Breda de tofstuh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon nu in Zwijndrecht.
Woonde daar overigens al voordat ik haar leerde kennen hoor, ( iets met een vader die perse in Zwijndrecht wilde gaan wonen enzo )
Maar aangezien mijn vriending ook uit Breda komt, ben ik nu wat vaker in Breda te vinden.
Tof hehquote:
1. Eindhoven is echt wel kutter.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Ja Tilburg of all fokking places. Als je nou in een toffe stad was gaan zitten (eindhoven ofzo?)
maar zodra je afgestudeerd bent moet je er meteen weg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef timmeeeh het volgende:
3. Tilburg is een toffe stad als student.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
3. Tilburg is een toffe stad als student.
klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar zodra je afgestudeerd bent moet je er meteen weg.
zo blijft er weinig van punt 3 over hèquote:
ik hoop dat dit om een oude foto gaatquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef fransbreda het volgende:
ja klopt
You cheater.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:30 schreef JDude het volgende:
Oisterwijk de gexte!
Check je telepwn!quote:
Ja ik heb je toch terug ge telepwneerd?quote:
Succesquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Ben gek zeg. Morgen romantisch doen met JD
Avans personeelsfeest.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef timmeeeh het volgende:
Wat is er voor bierfeest in Kaatsheuvel?
Ik ga morgen in Breda bier drinken. Maar niet met jullie
of trouwens.. wel met sommigen van jullie
Ik merkte het aan de reactiesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Euh ja?
Dus je luistert me afquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Ja.quote:
ze doen tegenwoordig alles samen, ze zijn niet meer van elkaar af te halenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ze doen tegenwoordig alles samen, ze zijn niet meer van elkaar af te halen
gepwned door een muizenval?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef JDude het volgende:
Gepwned door een brandweerauto?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef bassieVL het volgende:
Straks staat VM ook op de Frontpage als zijnde vermist.
Volgens mij is VM gewoon een internetverslaafde Klessebes uit Leeuwarden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef bassieVL het volgende:
Straks staat VM ook op de Frontpage als zijnde vermist.
Dat is ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
![]()
Feldmaus is stiekem met die vrouw ervandoor gegaan
HA, ik was eerderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is VM gewoon een internetverslaafde Klessebes uit Leeuwarden.
Vind je het gek dat ie niet naar die meetings wil!
lekker puhquote:
ik ben een echte ventquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Bekijk het van de goede kant Rizzo; echte baan, echte vent, goeie vrouw.
Stel je eisen dan bij. Of wacht gewoon tot ze voorbij fietst. Misschien leer je d'r wel kennen op een verkapte Fok Breda meetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ben een echte vent![]()
full-time baan komt pas over 2jaar (of heel mss eerder) en de vrouw... dat wordt lastiger is bijna niemand die aan mijn eisen voldoet
![]()
Enige vrouw die daar komt ben jijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stel je eisen dan bij. Of wacht gewoon tot ze voorbij fietst. Misschien leer je d'r wel kennen op een verkapte Fok Breda meet
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje opquote:
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje op.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zitten
Ik wil ook wel een keer komen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje op.
waar was je?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
IKWASEVENWEGENIKBENWEERTERUG. WÉTÔG!
je moet er wel bij blijven hè muisjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk heul nergens, het topic stond niet in mn myat dus ik dacht er niet aan en toensjuus dacht ik opeens van bbq, waar is teh bredatopique, dus zo!
Nah dat zie ik zelf ook niet zitten, geeft zo'n drukte in m'n agendaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zitten
Luxe probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah dat zie ik zelf ook niet zitten, geeft zo'n drukte in m'n agenda
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.quote:
Ik zeur altijd!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.
Verdulleme, dat worden geen meets meer dus!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verdulleme, dat worden geen meets meer dus!
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
a bitje wel ja!
nuecken?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Zoeen liefde in dit topic!
Mag ik ook meedoen?!quote:
Dat doe ik wel!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
Wie nodigt Citronella uit?
Wat een verrassingquote:Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef veldmuis het volgende:
Eh, ik kan niet.
Nouja.. vooruit dan maar weer.quote:
Dat is toch voor oude mensen?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja.. vooruit dan maar weer.
Maare, wij kunnen ook niet; vanavond naar Deftones in Tilburg.
Ik ben ook oud.quote:
Aantrekkelijke oude mannenquote:
mag ik een bakje?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
mag ik een bakje?
een breekijzer is ook goed, om deze 2 uit elkaar te houden, of gewoon een machinegeweer![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef timmeeeh het volgende:
Ik had gister een minimeet met kiwi! Hij wilde alleen geen bier zoepen omdat ie moest studeren vandaag
echt nietquote:Op zondag 25 maart 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
Heul nie. Das Rizzo.
Hier ben ik al!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja voor oldbies.
Om Citroentje te horen hijgen, toets hekje!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:22 schreef Kuukske het volgende:
Bel dan snel 0900-5454 voor een date met Citroentje! Voor Citroen en Citroen alleen!
Indien je minderjarig bent, eerst even toestemming vragen aan je ouders!
Drukt angstvallig meerdere malen hekjequote:Op maandag 26 maart 2007 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Om Citroentje te horen hijgen, toets hekje!
Om Citroentje met Frazz te horen hijgen, toets sterretje!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Om Citroentje te horen hijgen, toets hekje!
Ik weet van niets!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om Citroentje met Frazz te horen hijgen, toets sterretje!
Blijf van mijn sterretje af!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Kuukske het volgende:
Om Citroentje met Frazz te horen hijgen, toets sterretje!
Ah darn, heb ik het weer verpestquote:
Ja ....quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Trut, heb je opnames gemaakt van donderdagavond![]()
Frazzaget-it-on.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Trut, heb je opnames gemaakt van donderdagavond![]()
Jazeker! Gisteren in Breda geweestquote:Op maandag 26 maart 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen Ritchie. Fijn weekend gehad?
'Mooi' is voor Kuukske niet goed genoeg, inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:22 schreef Frazz het volgende:
MOOIE vrouwen zei ik!!
Sorry was een inkoppertje
Dr wordt er hier ook 1 wakker hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
'Mooi' is voor Kuukske niet goed genoeg, inderdaad.
Ik werk. Af en toe.quote:
Ambtenarenspiritquote:
Citroentje is blond inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Ehm ben je blont? Roosendaal eo. Roosendaal en omstreken.
Dan zal Roosendaal daar best onder vallen.
Doe ik ook altijd.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Wij waren gisteren nog in Stilburg.
Ik in Bredaquote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Wij waren gisteren nog in Tilburg.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond het eng. Al die Tilburgers.
hoiquote:
van omroepbrabant.nl.quote:BREDA - De politie heeft maandagmiddag om halfvier in een huis aan de Jan Ligthartstraat in Breda het dode lichaam gevonden van bewoner. Uit het politieonderzoek bleek dat de man waarschijnlijk al enkele weken geleden was overleden.
De politie was getipt door een buurtbewoner die de man al enige tijd niet meer gezien had.
De politie gaat ervan uit dat de man een natuurlijke dood is gestorven.
maandag 26 maart 2007 om 22:12 uur
Ja wie is de laatste? Een freund von der Frazzmeister?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
hoi
boh, kom net uit hendig sjieke scheveningen
samen met kiwi de mobiele frazzbak brigade en daniel (![]()
![]()
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |