gepwned door een muizenval?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef JDude het volgende:
Gepwned door een brandweerauto?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef bassieVL het volgende:
Straks staat VM ook op de Frontpage als zijnde vermist.
Volgens mij is VM gewoon een internetverslaafde Klessebes uit Leeuwarden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef bassieVL het volgende:
Straks staat VM ook op de Frontpage als zijnde vermist.
Dat is ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
![]()
Feldmaus is stiekem met die vrouw ervandoor gegaan
HA, ik was eerderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is VM gewoon een internetverslaafde Klessebes uit Leeuwarden.
Vind je het gek dat ie niet naar die meetings wil!
lekker puhquote:
ik ben een echte ventquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Bekijk het van de goede kant Rizzo; echte baan, echte vent, goeie vrouw.
Stel je eisen dan bij. Of wacht gewoon tot ze voorbij fietst. Misschien leer je d'r wel kennen op een verkapte Fok Breda meetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ben een echte vent![]()
full-time baan komt pas over 2jaar (of heel mss eerder) en de vrouw... dat wordt lastiger is bijna niemand die aan mijn eisen voldoet
![]()
Enige vrouw die daar komt ben jijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stel je eisen dan bij. Of wacht gewoon tot ze voorbij fietst. Misschien leer je d'r wel kennen op een verkapte Fok Breda meet
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje opquote:
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje op.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zitten
Ik wil ook wel een keer komen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Dat levert wel een klein probleempje op.
waar was je?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
IKWASEVENWEGENIKBENWEERTERUG. WÉTÔG!
je moet er wel bij blijven hè muisjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk heul nergens, het topic stond niet in mn myat dus ik dacht er niet aan en toensjuus dacht ik opeens van bbq, waar is teh bredatopique, dus zo!
Nah dat zie ik zelf ook niet zitten, geeft zo'n drukte in m'n agendaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
En om nu met zn allen op jou vlieftig te worden zie ik niet zitten
Luxe probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah dat zie ik zelf ook niet zitten, geeft zo'n drukte in m'n agenda
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.quote:
Ik zeur altijd!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.
Verdulleme, dat worden geen meets meer dus!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu ik heb slechts tijd voor JD, werk en vrienden. Niet zeuren.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verdulleme, dat worden geen meets meer dus!
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
a bitje wel ja!
nuecken?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Zoeen liefde in dit topic!
Mag ik ook meedoen?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |