Bah. Ambtenaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Zulks een vroegte. Gelukkig is het vanavond weekend.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef fransbreda het volgende:
koffie.... amen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zit hier ook met een bak koffie
zonder een koekje erbij![]()
![]()
NEE, niet jij kuukske![]()
Fokken tijdens het werkquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[STA] de gekste!
altijd weer die klote ambtenarenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fokken tijdens het werk. Ambtenaar
W.
In Spa ligt een waterbron.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
altijd weer die klote ambtenaren
en ik maar hard werken (moet nog 22 bronnen vinden voor 3uur vandaag)
en dat moet van stressertje?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
altijd weer die klote ambtenaren
en ik maar hard werken (moet nog 22 bronnen vinden voor 3uur vandaag)
boh, hij wilde het gister al hebben eigenlijk omdat hij vrijdag niet thuis was en dat zou hij nooit op tijd controlerenquote:
Van boven de rivieren zekerquote:
maak het uit zeg ik jequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Gaat waarschijnlijk nog een paar jaar duren...Vriending wil eerst nog even d'r studie afmaken enzo..
Breda de tofstuh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon nu in Zwijndrecht.
Woonde daar overigens al voordat ik haar leerde kennen hoor, ( iets met een vader die perse in Zwijndrecht wilde gaan wonen enzo )
Maar aangezien mijn vriending ook uit Breda komt, ben ik nu wat vaker in Breda te vinden.
Tof hehquote:
1. Eindhoven is echt wel kutter.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Ja Tilburg of all fokking places. Als je nou in een toffe stad was gaan zitten (eindhoven ofzo?)
maar zodra je afgestudeerd bent moet je er meteen weg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef timmeeeh het volgende:
3. Tilburg is een toffe stad als student.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
3. Tilburg is een toffe stad als student.
klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar zodra je afgestudeerd bent moet je er meteen weg.
zo blijft er weinig van punt 3 over hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |