Nooit gezien, dus zal nooit weten hoe het was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil even melden dat mijn blonde manen zojuist zijn overleden.
Misschien dat ik nog ergens een foto heb voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus zal nooit weten hoe het was.
Dus je komt pas over een jaar naar een meeting? Mail me dan die foto maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens een foto heb voor je
En anders zitten ze er over een jaartje wel weer aan. Aangezien ik ze nu al mis.
Nee over een jaar zitten die manen er pas weer aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je komt pas over een jaar naar een meeting? Mail me dan die foto maar.
Dan kan ik nietquote:Which reminds me: vrijdag bier bij JD in de achtertuin!
Spelbreker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Nee over een jaar zitten die manen er pas weer aan.
[..]
Dan kan ik niet
ga je het leger in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil even melden dat mijn blonde manen zojuist zijn overleden.
Kiwi komt vrijdag naar Tilburgquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
En Kiwi?
vrijdag bier bij timmeeeh, in de pauperbuitenwijk van Breda 14.gifquote:
Mooi stukje toekomstvisie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
"Tilburg is de grootste wijk van Breda. Deze buurt, met onder andere een groot winkelcentrum, een Intercitystation en een eigen eredivisievoetbalclub (voor zolang het duurt) herbergt ruim 200.000 mensen. Sinds Tilburg als wijk aan Breda is toegevoegd, mag Breda zich de vierde stad van Nederland noemen. Om het saaie Den Haag in te halen, overweegt het Bredase gemeentebestuur ook Eindhoven in te lijven."
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
"Tilburg is de grootste wijk van Breda. Deze buurt, met onder andere een groot winkelcentrum, een Intercitystation en een eigen eredivisievoetbalclub (voor zolang het duurt) herbergt ruim 200.000 mensen. Sinds Tilburg als wijk aan Breda is toegevoegd, mag Breda zich de vierde stad van Nederland noemen. Om het saaie Den Haag in te halen, overweegt het Bredase gemeentebestuur ook Eindhoven in te lijven."
Daarvoor moet je naar de Vulling; tosti'squote:
Dat is nog maar de vraag ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Als ze op komen dagen wel ja.
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zaterdagavond... eerst even langs de Walkabout, Bruxelles vind ik ook gezellig en Kerkplein blijkt ook hip te zijn (moet ik zelf nog eens naartoe)
ik kom lekker ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen teleurstelling als je niet komt Frazz.
Geen probleem JD.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Nou, dat wordt een kratje met z'n 2en, Kuuk!
ik zou namelijk pas de trein van half10 (op z'n vroegst) kunnen koppen, dan is de zon weg, kan ik maar iets van 1,5uur bier tanken en weer de trein naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef veldmuis het volgende:
Dus gisteren zie ik eindelijk, voor het eerst enzo, een JD-halve-vrachtwagen rijden, maar nou werkt JD er niet meer dus zijn het geen JD halve vrachtwagens meer dus ja eh. Nee, niks.
Maar toch hendig sjiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef veldmuis het volgende:
Dus gisteren zie ik eindelijk, voor het eerst enzo, een JD-halve-vrachtwagen rijden, maar nou werkt JD er niet meer dus zijn het geen JD halve vrachtwagens meer dus ja eh. Nee, niks.
Puick weertje idd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, het is zonnig in Breda
heerlijk
ik mis alleen nog bier
en tiet'n
Schopje naar BeF.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
boh, het is zonnig in Breda
heerlijk
ik mis alleen nog bier
en tiet'n
Dat is voor hen teveel info JDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Puick weertje idd...
Twee bier alweer op bij het eten
Tieten komen straks pas.
PM je msn adres maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
Timmeeeh, waar blijft die foto joh.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, PM'en met timmeeeh. Tof.
Je PM't nooit meer met mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, PM'en met timmeeeh. Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |