Is het ook. Het is alleen een opgaaf om iedereen es bij elkaar te zetten.quote:
door de weeks matig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
Ehm. Eerstvolgend weekend met mooi weer?
Doordeweeks is tegenwoordig wat matig voor mij.
Tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer bier.quote:
Deze wel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef tha_rizzo het volgende:
door de weeks matig?
je bent een AMBTENAAR
die doen niks....!
Dat zie ik.. zoveel posten op FOK!quote:
Jij bent een halve ambtenaar, jij hoort voor de helft te werkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Deze ook!
Ok...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer bier.
Was jij ook niet op je werk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Dat zie ik.. zoveel posten op FOK!en dan zeggen dat je hard aan het werk bent
Ja.. ben ik ook..quote:
PM onderweg..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tof! Als je me je MSN ff PM't, dan kunnen we je ff toevoegen in de MSN bulk als er eens spontaan iets wordt afgesproken.
Haha... dat is waar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
met dit tempo gaat het trouwens weer erg rap
voor 6uur hebben we weer een #30
Breda #30, met een zonnende Frats
jij had een mooie foto van mij gekregenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ha, tof. Zegge, wie maakt de nieuwe OP. Ik heb hier geen fatsoenlijke foto's enzo. Rizzo, ik vind dat jij wel mag.
Iets met bruin wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
met dit tempo gaat het trouwens weer erg rap
voor 6uur hebben we weer een #30
Breda #30, met een zonnende Frats
Breda #30, waar de vriendin van Daniel honguurrr heeft!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Breda #30, waar niemand weet wie Daniel is!
Voer jij wel eens flikkers uit dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Breda #30, waar Kuukske weer geen flikker uitvoert!
Die is wel tof stiekem. Niet waar, maar wel tof
.
je hebt ooit al eens een naamtopique gehad, je krijgt er niet nog éénquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Breda #30, waar Kuukske weer geen flikker uitvoert!
Die is wel tof stiekem. Niet waar, maar wel tof
.
Heh getsie. Nou dan maak jij het Rizzo adoratie topique.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je hebt ooit al eens een naamtopique gehad, je krijgt er niet nog één
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Albron had smakelijke boerenkool met campingachtige gehaktbal vandaag trouwens.
Ik weet niet of ik daar uitspraken over mag doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?
Jaja.. dan weet ik genoegquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar uitspraken over mag doen. Iets met belangenverstrengeling enzo
Gratis voor de medewerkers!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijgen jullie korting als medewerkers? Of kost het net zoveel als voor de studenten?
Alleen het avondeten hoor.quote:
Heheh. Marsen en andere zoete lekkernijen moeten we wel zelf betalen. Geen korting verder.quote:
Krijg je 1 maaltijd of kan je er meerdere halen op 1 avondquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheh. Marsen en andere zoete lekkernijen moeten we wel zelf betalen. Geen korting verder.
De enige beschikbare korting is de gezondheidskorting als je fruit koopt.
1 maaltijd. Meestal wil ik ook geen tweede maaltijd gezien de kwaliteitquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Krijg je 1 maaltijd of kan je er meerdere halen op 1 avond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |