Ja, maar u was weer te traag.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef Apropos het volgende:
Is het....
quote:
En dan heb ik ook nog tijd bespaard door die vraag niet af te maken.quote:
Ik begin er niet meer aan en zelfs dan....quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog tijd bespaard door die vraag niet af te maken.
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan en zelfs dan....
Groot was de ontgoocheling toen ik erachter kwam dat ook van 19-jarige meisjes de tieten hangen als ze groter dan cup B zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.
Dikke tieten, meisje.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.
Verdonk had gelijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
'Tilburgse imam hoort niet in Nederland thuis'
Het wachten is op Femke en Pechtold die dit schandelijk fascistisch gedrag vinden van de beste Burgemeester.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdonk had gelijk!
De PvdA is wat traag van begrip.![]()
Lees ook dat verhaal van zijn vrouwen even. Meneer is een profiteur van de eerste orde.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het wachten is op Femke en Pechtold die dit schandelijk fascistisch gedrag vinden van de beste Burgemeester.
Er staat een standbeeld van De Ruyter in Hongarije - Wilders' echtgenote komt uit Hongarije - De Ruyter is bon ton. Zo gaat dat, in het nieuwe Nederland.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het belachelijk dat een racist als Michiel de Ruyter nu opeens PC is.
Jammer is dat.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Groot was de ontgoocheling toen ik erachter kwam dat ook van 19-jarige meisjes de tieten hangen als ze groter dan cup B zijn.
NL (en vooral Limburg) en Hongarije hebben dan ook een gedeeltelijk gedeelde geschiedenis http://upload.wikimedia.o(...)c/Deutscher_Bund.pngquote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er staat een standbeeld van De Ruyter in Hongarije - Wilders' echtgenote komt uit Hongarije - De Ruyter is bon ton. Zo gaat dat, in het nieuwe Nederland.
Op de kop tikken?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef Napalm het volgende:
Al kon ik een uitzondering.
quote:When You're in Prison - The Offspring (splinter?))
when you're in prison, don't turn the other way
keep your back against the wall
do not bend at all
oh don't pick up the soap, pick up the soap
it's bad for you
oh don't pick up the soap, pick up the soap
someone will be waiting there for you
when you're in prison be sure to stay awake
always lie upon your back
when you're in prison be sure to stay awake
keep you from attack
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
it's bad for you
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
they won't help you make it through.
follow what i say to do.
you can make it through
you can make it through
you can make it through
quote:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1520/8d13241c/index.htmlquote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12017/0e76d9bd/index.html
Keurig. Driften is okay. Wel achterwielaandrijving nodig voor het beste effeckt.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Keurig!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1520/8d13241c/index.html
Ranstv?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Eric heeft vannacht Huub gerukt en gepepen.
Ik PM je wel even.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef PJORourke het volgende:
He Aaah, heb jij in de Bennekel gewoond? Welke straat?
Nieuwe vorm van belastingheffing.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme; een uur minder. Alsof het niks kost.
quote:Biologische klok van slag door zomertijd
Op 25 maart gaat de zomertijd weer in. We zetten de klok een uurtje vooruit, zodat het 's avonds langer licht blijft. Het merendeel van de Nederlanders is hier tevreden mee, maar er zijn ook tegenstanders die de zomertijd graag willen afschaffen. Slaaponderzoeker Marijke Gordijn van de Rijksuniversiteit Groningen vindt dat niet nodig, maar constateert wel dat er erg weinig bekend is over de voor- en nadelen.
De zomertijd werd voor het eerst ingevoerd in Nederland van 1916 tot 1945. In 1977, vanwege de oliecrisis, vond de herintroductie plaats. Want, zo dacht men, het is energiebesparend als het 's avonds langer licht blijft. “En de meeste mensen vinden het vaak prettig om een uurtje langer licht te hebben,” vertelt Marijke Gordijn.
Minder alert op de maandagochtend na de zomertijd
Tegenstanders van de zomertijd beweren dat het uurtje minder slaap in het weekend ervoor zorgt dat mensen maandagochtend sneller ongelukken veroorzaken. Gordijn is niet overtuigd. “Er is ooit een onderzoek gedaan waaruit bleek dat mensen op de maandagochtend na de zomertijd minder alert zijn op de weg. Maar er bleek ook dat verkeersdrukte meer gespreid is op zo'n dag, omdat veel mensen nog even doorslapen. Daardoor wordt de kans op ongelukken weer kleiner.”
Biologische klok raakt uit de pas
Gordijn legt uit wat er gebeurt als we de klok verzetten. “Je lichaam heeft een eigen ritme, de biologische klok, die ongeveer 24 uur duurt. Dit zogenaamde circadiane ritme stuurt onder andere de slaap aan. Maar omdat dit ritme niet precies 24 uur duurt, moet het steeds bijgesteld worden. Dat gebeurt via licht.” Door ons gedrag (de gordijnen dicht doen bijvoorbeeld) kunnen we dit proces een beetje sturen, maar uiteindelijk wordt ons interne ritme vooral beïnvloed door licht en niet door het horloge. “Door de klok te verzetten gaat je interne ritme opeens uit de pas lopen met de licht/donker-cyclus.”
Gordijn denkt echter dat de meeste mensen zich redelijk goed kunnen aanpassen als de klok verzet wordt. “Na een paar dagen lost het zich voor het grootste deel vanzelf weer op. Bovendien gaat het maar om een uurtje.” Toch is Gordijn geen uitgesproken voorstander van de zomertijd. “Het blijft natuurlijk een hele toestand. En het nut is niet helemaal duidelijk. Sommige wetenschappers beweren dat er haast helemaal geen energie bespaard wordt.” Bovendien zijn er groepen die extra veel last hebben van het verzetten van de klok. “Kinderen bijvoorbeeld. Die leven minder op de klok, en hebben daardoor ook meer aanpassingsproblemen.”
Beter de zomertijd op een weekdag laten ingaan
Gordijn ziet wel mogelijkheden tot verbetering. “Nu is het zo dat de zomertijd zaterdagnacht ingaat. Dat is waarschijnlijk praktisch voor het bedrijfsleven. Maar in het weekend slapen we toch al vaak uit, dit uurtje komt daar nog eens overheen. Niemand gaat immers eerder naar bed, omdat we zondagochtend er toch niet vroeg uit hoeven.” Daardoor wordt er een extra slaaptekort opgebouwd en zijn we maandagochtend flink moe. Dit zou misschien opgevangen kunnen worden als de zomertijd door de week ingaat. “Dan gaan mensen wellicht een uur eerder naar bed en passen ze zich sneller aan.”
Gordijn benadrukt dat voor een goede evaluatie van de zomertijd meer kennis nodig is over slaap en de biologische klok. “De RUG werkt nu samen met allerlei andere instituten in een groot Europees project, EUCLOCK, met als doel erachter te komen hoe de biologische klok in het dagelijks leven werkt.” Met meer kennis hierover kunnen er ook betere uitspraken gedaan worden over de voor- en nadelen van de zomertijd.
Niet schokkend?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Monidique het volgende:
Wilders: Uitspraken imam Salam onaanvaardbaar. Nou, denk ik dan, spannend. Even kijken wat deze mohammedaan te melden heeft. Niet dus, hè. Het enige wat het kwaliteitsblad Elsevier te melden heeft, en Wilders trouwens ook: "De omstreden imam (...) zou ondanks vele waarschuwingen uitspraken blijven doen die veel te ver gaan" en "Is het waar dat deze radicale imam in de moskee onder meer zou hebben gezegd dat de Nederlandse staat schade toegebracht moet worden?" Schokkend, hoor.
Een religieus leider die oproept een staat schade toe te brengen. Ik weet niet of het schokkend is, maar het is wel iets om je zorgen over te maken.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef Monidique het volgende:
Misschien wel, maar ik lees dat niet in het artikel.
Het is ten eerste een vraag en ten tweede kan ik er niets zinnigs over zeggen zonder context.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een religieus leider die oproept een staat schade toe te brengen.
Dat wel, maar we willen gewoon lekker gruwelen van veel-te-ver-gaande uitspraken. Een voorbeeld is veel sprekender dan een algemene omschrijvingquote:Op zondag 25 maart 2007 16:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een religieus leider die oproept een staat schade toe te brengen. Ik weet niet of het schokkend is, maar het is wel iets om je zorgen over te maken.
En dus laten we uit politieke correctheid de nieuwe nazi's lekker het vuurtje opstoken, en geven we Wilders de schuld van de aldus ontstane polarisatie.... Orwellian.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dat wel, maar we willen gewoon lekker gruwelen van veel-te-ver-gaande uitspraken. Een voorbeeld is veel sprekender dan een algemene omschrijving
quote:De PvdA en SP zijn in een opiniepeiling van Maurice de Hond precies even groot. Ze kunnen beide rekenen op 28 zetels als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer gehouden zouden worden, zo bleek zondag uit de cijfers. Een week eerder had de SP nog 29 zetels, tegen 27 voor de PvdA. Verder meldde opiniepeiler De Hond weinig veranderingen.
Het CDA verloor in vergelijking met vorige week een zetel en staat nu op 34. Dat zijn er 7 minder dan bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen. Zowel de VVD als de Partij van de Vrijheid kregen er een zetel bij en hebben nu respectievelijk 21 en 18 kamerzetels.
Opgeroepen om geen belasting te betalen en de nederlandse staat en maatschappij te ondermijnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:33 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft-ie dan gezegd?
De doerak. Een echte libertariër dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Opgeroepen om geen belasting te betalen
Hoe? "Ik roep u op de Nederlandse staat te ondermijnen!" Zoiets?quote:en de nederlandse staat en maatschappij te ondermijnen.
Ja en daarbij riep hij met name op om jou te vermoorden en van een flatgebouw te donderen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
De doerak. Een echte libertariër dus.
[..]
Hoe? "Ik roep u op de Nederlandse staat te ondermijnen!" Zoiets?
Haha. Komiek. Maar wat heeft hij nou gezegd?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en daarbij riep hij met name op om jou te vermoorden en van een flatgebouw te donderen.
Dat en nog veel meer, wijsneus.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Haha. Komiek. Maar wat heeft hij nou gezegd?
Tsja, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in wat die man gezegd heeft. Niemand lijkt het te weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat en nog veel meer, wijsneus.
Hij heeft onder meer betoogd dat de beide geslachten al vanaf de kindertijd van elkaar gescheiden dienen te worden. Dat vind ik een achterlijk standpunt.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Haha. Komiek. Maar wat heeft hij nou gezegd?
Maar geen reden om hem het land uit te smijten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij heeft onder meer betoogd dat de beide geslachten al vanaf de kindertijd van elkaar gescheiden dienen te worden. Dat vind ik een achterlijk standpunt.
Ik weet het ook niet, maar met voorbehoud afgaande op nieuwsberichten en - met minder voorbehoud - op berichten van bekenden geloof ik dat deze vent niet vies is van het aanmoedigen van geweld om mensen onder de duim te houden.quote:
Exact.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar geen reden om hem het land uit te smijten.
Wel dat hij oproept tot ondermijning van de wet.
Deed Zalm dat ook niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar geen reden om hem het land uit te smijten.
Wel dat hij oproept tot ondermijning van de wet.
Precies. Ik bedoel, "betaal geen belasting meer als en zus en zo" vind ik niet echt schokkend. Ik lees het zowat elke dag op Fok!, bijvoorbeeld.quote:
Het land uit! Staatsgevaarlijke terrorist.quote:Zalm zei gisteren in het televisieprogramma Buitenhof dat burgers die een te hoge aanslag krijgen voor hun ozb, deze heffing niet hoeven te betalen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, kloon gebande.
Zalm deed het omdat hij verkeerd was ingelicht over de deugdelijkheid van een bepaalde instantie, geloof ik. Ik vind dat trouwens ook niet het ergste uit de reeks uitspraken.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:58 schreef Monidique het volgende:
Heuh, ik krijg 1250 euro.
Hij zei dat omdat de gemeentes zijn ozb-norm overschreden. Maar goed, dat maakt niet uit....hij roept op tot belastingstaking.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zalm deed het omdat hij verkeerd was ingelicht over de deugdelijkheid van een bepaalde instantie, geloof ik. Ik vind dat trouwens ook niet het ergste uit de reeks uitspraken.
Duizend euro krijg ik van de belastingdienst en 250 omdat ik met mijn rochelende kinkhoestkanker en dodelijke, etterende gezwellen vorig jaar niet naar de dokter ben gegaan.quote:
Ik krijg alleen het laatste bedrag, om diezelfde reden.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Duizend euro krijg ik van de belastingdienst en 250 omdat ik met mijn rochelende kinkhoestkanker en dodelijke, etterende gezwellen vorig jaar niet naar de dokter ben gegaan.
En toch best een aardige gitaarbespelert.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef Monidique het volgende:
http://www.vai.com/audio/clip_fuckyourself.mp3
Hehehequote:Op zondag 25 maart 2007 17:03 schreef Monidique het volgende:
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=73
"die regelmatig (zie het voorbeeld van vraag 1)". Punt 1? "Bent ervan op de hoogte dat per 1 juli 2007 in onder andere Amsterdam, Purmerend en Zaanstad RTL 7 uit het basispakket van de kabel dreigt te verdwijnen, ten faveure van een Arabische muziekzender?" De regelmaat druipt ervanaf. Ook leuk hoe hij de politiek wil laten beslissen over wat kabelmaatschappijen uitzenden. Of "Deelt u de mening dat een veel bekeken zender als RTL7 niet mag ontbreken in het basispakket" en "waarbij politiek-correctheid en multiculturalisme een grotere rol spelen". Wat een clown...quote:
En geheel te verenigen met het voornemen om te snoeien in het ambtenarenbestand.quote:Ook leuk hoe hij de politiek wil laten beslissen over wat kabelmaatschappijen uitzenden.
Even voor de duidelijkheid, er staat dit:quote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef Monidique het volgende:
Of "Deelt u de mening dat een veel bekeken zender als RTL7 niet mag ontbreken in het basispakket" en "waarbij politiek-correctheid en multiculturalisme een grotere rol spelen". Wat een clown...
Jij citeert nogal selectief en suggereert uitspraken en bruggetjes.quote:4.)
Deelt u de mening dat de tientallen programmaraden door het hele land een overbodig instrument zijn die regelmatig (zie het voorbeeld van vraag 1) irrationele beslissingen nemen waarbij politiek-correctheid en multiculturalisme een grotere rol spelen dan het belang van de kijker?
Natuurlijk citeer ik selectief; alleen het relevante. Soms, en vooral bij Gekke Geert, moet je uitspraken fileren, om te lezen wat ze echt zeggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, er staat dit:
[..]
Jij citeert nogal selectief en suggereert uitspraken en bruggetjes.
Want? het is gebaseerd op bevolkingssamenstelling en die willen arabische muzak i.p.v. brullende F1-motoren.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:14 schreef Monidique het volgende:
Overigens vind ik de uitspraak van die kabelorganisatie ook absurd...
Jij suggereerde dat RTL7 multicultuur en politieke correctheid bezigt.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk citeer ik selectief; alleen het relevante. Soms, en vooral bij Gekke Geert, moet je uitspraken fileren, om te lezen wat ze echt zeggen.
Volgens gelly de werkloze Drent bestaan ze uit gemiddelde burgers, die programmaraden.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Want? het is gebaseerd op bevolkingssamenstelling en die willen arabische muzak i.p.v. brullende F1-motoren.
Uh? Dat doe ik niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij suggereerde dat RTL7 multicultuur en politieke correctheid bezigt.
Yeah right.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens gelly de werkloze Drent bestaan ze uit gemiddelde burgers, die programmaraden.![]()
Maar toch:quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
"die regelmatig (zie het voorbeeld van vraag 1)". Punt 1? "Bent ervan op de hoogte dat per 1 juli 2007 in onder andere Amsterdam, Purmerend en Zaanstad RTL 7 uit het basispakket van de kabel dreigt te verdwijnen, ten faveure van een Arabische muziekzender?" De regelmaat druipt ervanaf. Ook leuk hoe hij de politiek wil laten beslissen over wat kabelmaatschappijen uitzenden. Of "Deelt u de mening dat een veel bekeken zender als RTL7 niet mag ontbreken in het basispakket" en "waarbij politiek-correctheid en multiculturalisme een grotere rol spelen". Wat een clown...
20% allochtoon.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat zijn nou weer gemiddelde burgers?
Kader van D66 en GLquote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Yeah right.![]()
Over het algemeen zitten daar raamambtenaren.
quote:
Nou, volgens gelly mensen die subsidies uitdelen in de kunsten en in het hoofdbestuur van D66 zitten en fractiemedewerkers van GL in Purmerend. Gemiddelde A'dammers.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je moet jezelf er voor aanmelden. Het zullen dus geen gemiddelde burgers zijn maar wel maatschappelijk betrokken burgers denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar dat hadden we al kunnen weten: "A study has revealed that death metal and thrash bands such as Slayer and Slipknot produce the music of choice for today's brightest youngsters."quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Ik ben de Hyperintelligent.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet jezelf er voor aanmelden. Het zullen dus geen gemiddelde burgers zijn maar wel maatschappelijk betrokken burgers denk ik.
quote:denk ik
quote:Stuart Cadwallader of the University of Warwick, which conducted the survey, said heavy metal was found to provide a form of "catharsis", particularly for those with low self-esteem.
Ik heb het over de samenstelling van de gemiddelde programmaraad. Je moet je daar zelf actief voor aanmelden. Dat vergt een handeling vandaar actief maatschappelijk betrokken.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, ontzettend, de arabische muzak zou anders een dip krijgen te verwerken.
![]()
![]()
![]()
Low selfesteem. Arme M.quote:
Ga je die wie is wie in POL nog invullen of blijf je alleen zeuren in het commentaar topic?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het over de samenstelling van de gemiddelde programmaraad. Je moet je daar zelf actief voor aanmelden. Dat vergt een handeling vandaar actief maatschappelijk betrokken.
Dat laatste moet je zelf weten, welke zender zou jij er dan neerzetten?quote:Wat ze vervolgens uitvreten in die raad is een heel ander verhaal.
Zowel RTL7 als die Arabische zender kunnen me aan m'n reet roesten.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je die wie is wie in POL nog invullen of blijf je alleen zeuren in het commentaar topic?
Ik ben een bruggenbouwer.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hoort je te houden aan wat ik je selectief citerend voorschotel.
Dat weet ik niet. Heb geen flauw idee hoe ze precies werken. Maar als jij er lid van wilt worden zal dat je gewoon lukken hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt dat ze aan de voordeur selecteren wie er binnenmag. Democratisch hoor.
[..]
Channel4 ofzo is misschien wel leuk.quote:Dat laatste moet je zelf weten, welke zender zou jij er dan neerzetten?![]()
Omdat je enkel commentaar levert maar zelf niets invult. Vind dat gewoon je gebruikelijke laffe gedrag.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik? Omdat SCH dat vindt?![]()
http://www.msnbc.msn.com/id/17760133/quote:When Estrada insisted Gibson’s depiction of Mayans as a bloodthirsty society that performed sacrificial ceremonies was both incorrect and racist, Gibson reportedly erupted, yelling “Lady, f**k off.”
En dan nog homo, regelmatig werkloos en ongediplomeerd...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Low selfesteem. Arme M.
Ik durf te wedden dat hij ''Jewbitch'' zei.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.msnbc.msn.com/id/17760133/.
De gemeenteraad benoemt die lui, natuurlijk zit die vol met holmaatjes.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je bedoelt dat ze aan de voordeur selecteren wie er binnenmag. Democratisch hoor.
Je doet er anders niet veel mee...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:42 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik mijn o zo gigantische intelligentie nog heb, om het een en ander te compenseren.
Het staat ongeveer in elk nieuwsartikel over die imam dat hij de Nederlandse nationaliteit heeft. De blunder van Verdonk om een verblijfsvergunning in te trekken blijkt toch nog niet bij Wilders te zijn aangekomen.quote:6.) Heeft de betrokken imam een dubbele nationaliteit? Zo neen bent u bereid hem onmiddelijk uit te zetten?
Dat zijn vast mensen.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zijn straks meer Wilders-stemmers dan PvdA-stemmers. De strijd is gaande en we moeten ons verdedigen. We moeten niet toegeven aan de duivel, nu het 5 voor twaalf is. Als we de kans krijgen moeten we deze extremist met pek en veren het land uitjagen, wil Wilders blijven, dan moet hij de helft van zijn partijprogramma eruit scheuren.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef Monidique het volgende:
Gekke Geert.
De vraag is natuurlijk of hij de syrische ook nog heeft, in verband met uitzetting...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:52 schreef Sidekick het volgende:
Het staat ongeveer in elk nieuwsartikel over die imam dat hij de Nederlandse nationaliteit heeft. De blunder van Verdonk om een verblijfsvergunning in te trekken blijkt toch nog niet bij Wilders te zijn aangekomen.
http://www.comedycentral.com/shows/the_daily_show/index.jhtmlquote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef Sidekick het volgende:
Samantha Bee, Senior Political Correspondent
Ik bedoelde natuurlijk het zusje dat wel die naam draagt, ei.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef Monidique het volgende:
Die heet anders.
Totdat jij met het boze oog kwam loeren zekerquote:Op zondag 25 maart 2007 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Ze probeerden seks te hebben.
Wat voor vissen zijn dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Ze probeerden seks te hebben.
Je hebt ook niets gedaan, lees ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik heb weer niks gemist lees ik.
Zal dat wetenschap vermeerderen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
Nederland 3 dan maar?
de vier vuisten van de duivel waren op teevee, maar ik heb het gemistquote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik heb weer niks gemist lees ik.
gister al. Het zal je moeder maar wezenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aah de Zwarte Weduwe is overleden.
Nog pornoster ook, schot in der aars.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze zelfmoord toont maar weer eens de zwakte van het multiculturele Europa. Europeanen komen niet meer op voor zichzelf, zoals in de Gouden Eeuw, toen Europese staten nog opkwamen voor hun eigen cultuur. Zodra het hun te moeilijk wordt, hangen ze zich op en zodra het Europa te moeilijk wordt, zodra de barbaren al over de grenzen zijn getrokken en Europa een culturele genocide staat te wachten, hangt het zich spreekwoordelijk ook op: dhimmitude en onderwerping aan de multicultuur.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dat is precies wat er gaande is.
[..]
Oorlog voeren kunnen ze niet, want wetenschappelijke of economische vooruitgang hebben ze nooit gekend, en een industrie ontbreekt ook al. Dus doen ze het zo maar. En de naieve westerling, die stond erbij en keek ernaar.
Geloof maar niet dat alles blijf zoals het is hoor. Zodra ze de kans schoon zien is het over en uit voor die domme ongelovige honden. De enige oplossing is om ze allemaal terug te sturen naar het land van herkomst. Ga daar maar doen en laten wat je wil, maar niet in dit land. En niet zeiken over discriminatie, want jullie behandelen westerlingen precies hetzelfde.
Maar ach, Europa is al verloren. Het is te hopen dat de VS en Australie er lering uit trekken.
Ach volgens PJO kan een Marokkaan met dubbel paspoort ook niet als vuilnisman werken, dus we zijn verloren inderdaad.quote:
Of jij hebt spijt dat je zoiets onbenulligs invult...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat je enkel commentaar levert maar zelf niets invult. Vind dat gewoon je gebruikelijke laffe gedrag.
Neehoorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of jij hebt spijt dat je zoiets onbenulligs invult...
Do you also love the smell of vomit in the night?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef Monidique het volgende:
Het zal nooit wat worden,.
[afbeelding]
Maar wat een heerlijk weerquote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Napalm het volgende:
Neem nooit een tuin. Bloed, Zweet.
Mag, doekje, mag. Wel correct citeren, he!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef du_ke het volgende:
Ach volgens PJO kan een Marokkaan met dubbel paspoort ook niet als vuilnisman werken, dus we zijn verloren inderdaad.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Do you also love the smell of vomit in the night?
He loves the feeling of penises.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Do you also love the smell of vomit in the night?
blijft even achterlijk natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 22:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mag, doekje, mag. Wel correct citeren, he!![]()
Wat bedoel je?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Monidique het volgende:
DrugsHond gaat wel lekker, hè?
Curieus.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Monidique het volgende:
Super-democratie / Vrijheid van meningsuiting.
vaag inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Monidique het volgende:
Absintquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Monidique het volgende:
Heb ik nu iets gemist? Ik heb namelijk niet naar het derde net gekeken.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:21 schreef Monidique het volgende:
Hij zal wel een nieuw topic willen maken en vult 'm nu.
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb ik nu iets gemist? Ik heb namelijk niet naar het derde net gekeken.
En dan morgen dweil halen?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Monidique het volgende:
O ja, bier, dat ging ik halen.
Tenzij je geen onderscheid maakt:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Monidique het volgende:
Kijk, zo'n usericon zou niet mogen van Fok!, en terecht natuurlijk:
[afbeelding]
Vooralsnog een splinterbeweging, maar kom eens een pul halen in de bierkelder.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het nationaal-socialistische spagetti-monster?
Ik heb wekenlang een russiche vlag als avatar gehad met de beroemde rood-wit-zwart kleruen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Monidique het volgende:
Kijk, zo'n usericon zou niet mogen van Fok!, en terecht natuurlijk:
[afbeelding]
Inderdaad. Dat is slecht voor mijn bloeddruk en dat mag niet meer van de dokter.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zou zonde zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
* ijsbrekertje komt binnen met twee thee en een dubbele koffie
Dat B-team had geen schijn van kans.quote:Turks teach Greeks very good soccer lesson
Turkey leads Group C with 12 points from four games. It is also worth noting that this is the first goal the Turks have conceded in four qualifying matches. Greece is second with nine points and Bosnia, a 2-1 winner at Norway is a distant third.
Turkey fought back from a goal down to earn an emphatic 4-1 UEFA Euro 2008 qualifying win in Greece that puts the Turks in the driving seat in Group C. The Turks went in level at halftime before three goals in the second period wrapped up the points and gave them the edge over their Greek rivals with a maximum 12 points from four games.
“It’s always difficult to get a result in Greece,” Turkey coach Fatih Terim said. “We had a difficult time in the beginning but the score just came on its own. We have gained a great advantage after beating our main group opponents today. It gives us some credit and we’re allowed to slip up in the future,” he told reporters.
He told reporters his team responded admirably after Greece took the lead, keeping their cool and growing in confidence. “I told my players everything would go well (and) not to worry even if they lost but they turned it around,” Terim said.
“We started well, went ahead but for some inexplicable reason pulled back and allowed our opponents to control the game and gain confidence,” Greece coach Otto Rehhagel said. “We didn’t keep them on the ropes like a boxer when we led 1-0.”
Sotiris Kyrgiakos gave the defending champion the lead in the fifth minute, but Tuncay Şanlı leveled for Turkey in the 25th.
Göhkan Ünal made it 2-1 in the 55th and Tümer Metin added a third in the 70th. Late substitute Gökdeniz Karadeniz completed the rout in the 80th.
Turkey leads Group C with 12 points from four games. It is also worthy to note that this is the first goal the Turks have conceded in four qualifying matches. Greece is second with nine points and Bosnia a 2-1 winner at Norway is a distant third.
Greece got off to a strong start at the sold-out Giorgos Karaiskakis Stadium when Kyrgiakos picked up a loose ball in the box and scored. Turkey regained its composure and equalized in the 25th when Sabri Sarıoğlu’s shot was intercepted by Tuncay, who beat Antonis Nikopolidis.
The Turks missed chances through Hakan Şükür and Tuncay before Gökhan made it 2-1 early in the second half with a low drive from the edge of the area.
Greece pushed forward for an equalizer but Fanis Gekas hit the post in the 68th and, moments later, midfielder Stelios Giannakopoulos shot wide with only goalkeeper Volkan Demirel to beat.
But Turkey continued to dominate and Tümer increased the lead to 3-1 in the 70th when Nikopolidis misjudged his shot from the edge of the box.
Yianis Amanatidis almost pulled a goal back for Greece in the 80th but his close range strike hit the post.
Gökdeniz made it 4-1 two minutes later when he dribbled past two defenders and slid the ball into the net.
“There are no excuses. We conceded four goals,” Giannakopoulos said. “We need guts to move forward and leave this match behind us, even though this will be difficult.”
“I never expected such a scoreline when playing Greece at home,” Terim said. “But that is the beauty of this game. Now the match against Norway (in Frankfurt on Wednesday) becomes more important because we can move further ahead.”
He did have a word of consolation though for Rehhagel, who was the hero after leading Greece to the title at Euro 2004 but faced the wrath of the fans after the final whistle.
“No coach should go through such a night as tonight,” Terim said. Rehhagel on his part said, “Now we have to stomach this defeat and prepare for Malta on Wednesday.”
--------------------------------------------------------------------------------
Bosnia win in Norway marred by crowd trouble
Norway and Bosnia are likely to face punishment from European soccer’s governing body UEFA after their Group C qualifier was marred by crowd trouble on Saturday. Bosnia’s 2-1 victory came after the match was halted for about 30 minutes shortly after kickoff as flares were thrown onto the pitch from the stands. Oslo Reuters
--------------------------------------------------------------------------------
GROUP C STANDINGS
TEAMS P W D L GF GA PTS
Turkey 4 4 0 0 12 1 12
Greece 4 3 0 1 7 4 9
Bosnia-Herzegovina 5 2 1 2 10 12 7
Norway 4 2 0 2 7 4 6
Malta 4 1 1 2 5 9 4
Hungary 4 1 0 3 5 8 3
Moldova 5 0 2 3 3 11 2
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:32 schreef Autodidact het volgende:
'k Wil terug naar bed.
Voor opa H. Sukur hoeft niemand bang te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat B-team had geen schijn van kans.
Doet Schifmacher tegenwoordig 3D tattoos?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Jammer is dat.
Al kon ik een uitzondering. Het is dat ik ze door de jaren heen zag groeien anders zou je niet geloven dat zulke zwaartekrachttrotserende joepen een geschenk van God zijn ipv Schifmacher.
Dat ga ik ook doen. 41 graden koorts is niet goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:32 schreef Autodidact het volgende:
'k Wil terug naar bed.
Benoemen is iets anders dan kiezenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De gemeenteraad benoemt die lui, natuurlijk zit die vol met holmaatjes.
PM!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. 41 graden koorts is niet goed.
* ijsbrekertje brengt een kopje theequote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zodra ik snap waar het antwoordknopje zit heb je antwoord.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef Elseetje het volgende:
PM!
Dank, ik zit al aan de groene.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
* ijsbrekertje brengt een kopje thee
echtwelquote:Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik krijg nooit PMs.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zodra ik snap waar het antwoordknopje zit heb je antwoord.
Wat zielug...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik krijg nooit PMs.
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daarom drink ik thee.
quote:
Zozo, en dat ondanks de 41 graden! Applaus!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boze_Appel heeft me verlost. Ik ben geen maagd meer.quote:
Tof. Maar ik leef nog echt en het metertje van de ohra geeft 41 aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je ligt op sterven, vaarwel.
Dat je nog kan fokken is heldhaftig en dom te noemen.
Ontmaagd door Boze_Appel... Voelt dat fijn?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Boze_Appel heeft me verlost. Ik ben geen maagd meer.![]()
Ik geloof je wel hoor, maar je moet je toch best beroerd voelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tof. Maar ik leef nog echt en het metertje van de ohra geeft 41 aan.
Ach, het is non-sexueel dus voel ik me er prima onder.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ontmaagd door Boze_Appel... Voelt dat fijn?
Dat zeg jij ja...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach, het is non-sexueel dus voel ik me er prima onder.
Ja, ik voel mij enorm kut jaquote:Op maandag 26 maart 2007 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof je wel hoor, maar je moet je toch best beroerd voelen.
Ik heb mijn thee nog niet opquote:Op maandag 26 maart 2007 10:41 schreef Elseetje het volgende:
Waarom ga je dan niet slapen...?
Slapen heeft geen zin meer, hij ligt op sterven.quote:
Het eeuwige slapen kan niet lang meer uitgesteld worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Slapen heeft geen zin meer, hij ligt op sterven.
Des te beter om dan alvast te gaan slapen, dan merkt hij niks meer van zijn eindequote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Slapen heeft geen zin meer, hij ligt op sterven.
Waarom denken die toeristen dat toch altijd? Alleen omdat ze die ranzige appelthee krijgen voorgeschoteld en de echte niet aankunnen, waardoor het beeld ontstaat dat er voornamelijk appelthee wordt gedronkenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
![]()
Appelthee, 1 van de meest gedronken thee's in Turkije.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom denken die toeristen dat toch altijd? Alleen omdat ze die ranzige appelthee krijgen voorgeschoteld en de echte niet aankunnen, waardoor het beeld ontstaat dat er voornamelijk appelthee wordt gedronken
Appelthee geven we aan onze kleuters. Vanaf de middelbare school mogen ze pas aan de echte thee.
Ze worden in feite niet genaaid, al vragen ze er wel om, maar de verwende maag van de gemiddelde toerist kan het gewoon niet aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Okay, jij bent de kenner. Waarom wordt de toerist dan zo genaaid!?
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ze worden in feite niet genaaid, al vragen ze er wel om, maar de verwende maag van de gemiddelde toerist kan het gewoon niet aan.
Het is net als met indisch eten. Normaal is dat veel heter, maar om de westerling ook te kunnen bedienen wordt wat ingeleverd op de smaak van het eten.
Als er maar een beetje knoflook of peper in het voedsel zit, zal de gemiddelde westerling al gillend naar de keuken gaan om een kan water leeg te drinken.
Bij knoflook toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ze worden in feite niet genaaid, al vragen ze er wel om, maar de verwende maag van de gemiddelde toerist kan het gewoon niet aan.
Het is net als met indisch eten. Normaal is dat veel heter, maar om de westerling ook te kunnen bedienen wordt wat ingeleverd op de smaak van het eten.
Als er maar een beetje knoflook of peper in het voedsel zit, zal de gemiddelde westerling al gillend naar de keuken gaan om een kan water leeg te drinken.
Inderdaad. Want in bijvoorbeeld de Franse, Griekse, Italiaanse en Spaanse keukens komt absoluut geen knoflook of zo voor.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat zijn dan wel typisch westerse producten, even de voor de hand liggenden als wapens van klein tot massavernietiging daargelaten?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij knoflook toch niet?
Anyway, thee en koffie zijn natuurlijk geen westerse producten. Ik ga dan ook niet zover om zelfs die producten met de foute Islam te associeren.
Asbest.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel typisch westerse producten, even de voor de hand liggenden als wapens van klein tot massavernietiging daargelaten?
- Fastfood
- Klompen
- Mengsel van afvalproducten van dieren, genaamd frikandel
En verder?
Autosquote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel typisch westerse producten, even de voor de hand liggenden als wapens van klein tot massavernietiging daargelaten?
- Fastfood
- Klompen
En verder?
Spamquote:
Draai het eens om, wat hebben we dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
- Fastfood
- Klompen
En verder?
Ik weet dat jij het niet zo hebt op het Westen en zo. Maar verder: zowat alle technologie die jij elke dag gebruikt en die jou in een gemakkelijk leventje houdt. Misschien lastig om toe te geven als uit een land komt die vooral heel goed is sterke thee te drinkenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
- Fastfood
- Klompen
En verder?
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spam
Virussen
Fok-users
Wilders
Blue Screen Of Death
Lekke banden
Vallende blokken ijs met urine uit vliegtuigen.
Joist. De chemische anus en plasticen tieten.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De gebleekte anus.
Zonquote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Draai het eens om, wat hebben we dan?
Knoflook
Koffie
Thee
Kruiden
Olie
Ze flikkeren er ook wel erg veel suiker in.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Is de echte thee dat wat je krijgt als je çay besteld? (En dus nee zegt als ze je vragen of je elma çay = appel thee wilt).
Vrouwen met een snorquote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zon
Kamelen
Arabische paarden
Woordjes
Bepaalde dingen uit de sterrenkunde en wiskunde
Mintthee
Baarden.
Mozaik.
Waterpijp.
Dat doen ze bij de Turkse koffiequote:Op maandag 26 maart 2007 11:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze flikkeren er ook wel erg veel suiker in.
Thee dat oorspronkelijk uit Zuid-Oost Azie komt.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het niet zo hebt op het Westen en zo. Maar verder: zowat alle technologie die jij elke dag gebruikt en die jou in een gemakkelijk leventje houdt. Misschien lastig om toe te geven als uit een land komt die vooral heel goed is sterke thee te drinken![]()
Bedacht door tandartsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de Turkse koffieook. Je kunt het bestellen zonder, met weinig, normaal of met veel suiker. Ik kwam er al snel achter dat weinig suiker ook wel genoeg was.
Het topppunt der civilisatie.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De gebleekte anus.
Onthoofden van tegenstanders steekt daar schril bij af.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het topppunt der civilisatie.
Het napalmen van fietsende vietnamezen daarentegen.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onthoofden van tegenstanders steekt daar schril bij af.
Nog steeds?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het napalmen van fietsende vietnamezen daarentegen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Is de echte thee dat wat je krijgt als je çay besteld? (En dus nee zegt als ze je vragen of je elma çay = appel thee wilt).
Die vond ik prima te doen als westerling. (Wel met een beetje suiker, maar dat doen de Turken zelf ookquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het napalmen van fietsende vietnamrennende Sudanezen daarentegen.
Vergat er nog 1:quote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spam
Virussen
Fok-users
Wilders
Blue Screen Of Death
Lekke banden
Vallende blokken ijs met urine uit vliegtuigen.
Moet ik nu ook al de arabieren de schuld geven dat ik me elke dag moet scherenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Baarden.
quote:
Die dronk ik dus ook, geen kinderthee.quote:
Hoeveel suiker heb je er dan ingedaan? 5 Klontjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die dronk ik dus ook, geen kinderthee.
Ik ben niet zo'n suikerdrinker, zal dus hooguit 2 zijn geweest.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoeveel suiker heb je er dan ingedaan? 5 Klontjes?
Ik ben 80 kg spier.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef sigme het volgende:
Appelthee? Dat is me in Turkije nooit aangeboden. Krijg je dat toevallig speciaal als je je in toeristenfuiken stort?
Cesme en Izmir. Of was het Ismit?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef sigme het volgende:
Appelthee? Dat is me in Turkije nooit aangeboden. Krijg je dat toevallig speciaal als je je in toeristenfuiken stort?
Ja, ik weet wel dat je het kan kopen, maar in Istanbul kan je ook overal gewoon lekkere thee kopen, dus waarom zou je van hagelslag gezetten hete appelsiroop vragen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Daar is het vaak wel de eerste thee, die je aangeboden krijgt. En op de bazaar in Istanbul kan je het bij bijna alle kraampjes kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |