ja daar heb je toffe cadeaus.. De AH is bij ons ook op zaterdag tot 8 uur open. Maar daar ga je toch geen cadeau kopen..quote:
merci en een tijdschrift met gratis troep?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
ja daar heb je toffe cadeaus.. De AH is bij ons ook op zaterdag tot 8 uur open. Maar daar ga je toch geen cadeau kopen..
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is't opgelost dan? In dit soort gevallen doe ik altijd een bloemetje kopen bij de Shell.![]()
Nouja als het echt niet anders kan: voor vrouwen kan een fles Rosé... is altijd wel goed, wel veilig om te geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
ja daar heb je toffe cadeaus.. De AH is bij ons ook op zaterdag tot 8 uur open. Maar daar ga je toch geen cadeau kopen..
Nee die linker het mokkeltje van de TSquote:
Kijk mij veel vrienden hebben topicquote:Op zondag 25 maart 2007 19:28 schreef Ordinair het volgende:
Jezus!
Gister had ik dus mijn verjaardagsfeest en was er kenker druk. Maar ik moest ook nog een cadeau kopen voor mijn vriendin die vandaag jarig is. Eergister-avond vertelde ze pas wat ze wilde dus moest ik gister een cadeau kopen. Maar ik kon dus echt niet het pand verlaten dus had ik afgesproken met een vriend dat die het zou kopen. Om half 45vraag ik aan hem hoe laat het is. Ik geef hem geld en stuur hem snel de deur uit om het cadeau te kopen. Maar al die kenker winkels zijn om 4 uur al dicht!
Nu voel ik me echt een eikel.. Gelukkig heb ik het al opgelost, maar voel me wel schuldig..![]()
Klacht: winkels die al om 4 uur dicht gaan en op zondag ook dicht zijn!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |