Nee, SC.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:51 schreef FransBoersma het volgende:
Oooh ik word gedemoniseerd draadje
Helaas, ze doen het hier maar mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nummertje moet hoger.
Uit welk moslimgat ben jij gekropen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:54 schreef FransBoersma het volgende:
` We staan aan de vooravond van een Islam Tsunamie`
` Ik lust hoofddoekjes rauw`
`Ik zal Moskeen steen voor steen afbreken`
`IDe regering is geinfiltreerd door de Islam`
`Ik wens geen MOSLIM in de kamer of op bestuurlijke functies`
Over HAATZAAIEN gesproken.
Had je al eens gepost. Op iedere aktie komt reaktie, Wilders is van de reaktie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:54 schreef FransBoersma het volgende:
` We staan aan de vooravond van een Islam Tsunamie`
` Ik lust hoofddoekjes rauw`
`Ik zal Moskeen steen voor steen afbreken`
`IDe regering is geinfiltreerd door de Islam`
`Ik wens geen MOSLIM in de kamer of op bestuurlijke functies`
Over HAATZAAIEN gesproken.
Aangezien jij niks inhoudelijks te vertellen ` hebben` kan jij je mooi bezig houden met de spelfouten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op taalfouten zitten we ook niet te wachten.
Hebben en interpunctie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Aangezien jij niks inhoudelijks te vertellen kan jij je mooi bezig houden met de spelfouten.
Ben je toch nog nuttig hier
`Ik wens geen moslims in de kamer of op bestuurlijke functies`quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had je al eens gepost. Op iedere aktie komt reaktie, Wilders is van de reaktie.
Ik lust hoofddoekjes rauw.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
`Ik wens geen moslims in de kamer of op bestuurlijke functies`
Op welke Haatzaaierij was dit een Reaktie dan.
Als je nou even iets verder (terug) had gelezen hè.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
Die van moslims natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef FransBoersma het volgende:
Op die van moslims, duh.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Welke haatzaaierij met betrekking tot hoofddoek dan.quote:
Waarom mag Aboutaleb zelfs als hij 1 nationaliteit heeft van Wilders niet in de Kamer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:05 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Welke haatzaaierij met betrekking tot hoofddoek dan.
Of welke Haatzaaierij met betrekking tot IK wens Geen Moslim in de Kamer of op Bestuurlijke Functie`s.
Omdat hij extremisme goedpraat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:06 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom mag Aboutaleb zelfs als hij 1 nationaliteit heeft van Wilders niet in de Kamer.
Nee hoor, hij is een soort Churchill.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een extremist.
MBAHAWAAAAAAAHAHAHAHHAMMWAHAHAHAHAHAHAHHAAMMWMWMAAA!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is een soort Churchill.
Ja, ach, wie niet nowadays.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een extremist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |